0800-30-15-85
Бесплатно со стационарных телефонов и любых операторов Украины
  • Корзина
Мои покупки

Как светят LED лампы в рефлекторе? LED лампа KAIXEN RedLine H4 6000K 35W

01.02.2019

Вибираючи нові LED лампи для свого автомобіля, неможливо обійти стороною лампи такого бренду, як KAIXEN. Цей бренд належить до преміального сегменту і продукція марки KAIXEN, природно відрізняється високою вартістю. Але, відносно недавно, корейський бренд запропонував новинку для бюджетного сегмента серії RedLine, лампи цієї серії повинні володіти преміальною якістю та високою яскравістю на стати більш доступними за ціною.

Характеристика RedLine

Лампи серії RedLine мають заявлений світловий потік 3800 люмен та потужність 35 ват, що не так вже й мало для світлодіодних ламп. Також на упаковці вказано, що дані лампи мають яскравість +200%, таку ж характеристику мають лампи KAIXEN версії V1.0.

Але, судити про яскравість ми як завжди будемо відштовхуючись не від якихось то “відсотків на упаковці”, а від показань вимірювального приладу.

На перший погляд, у KAIXEN RedLine H4 є всі шанси продемонструвати хороші характеристики світлового потоку, так як заявлена потужність 35 ват в сукупності з активним охолодженням дозволяє LED лампам розвивати хороший світловий потік. І єдине, що насторожує в лампах KAIXEN, це відсутність звичного драйвера (баласту). У цій моделі вся мікросхема захована в і без того компактному корпусі. Більше жодних нестандартних рішень в цій моделі не передбачено.

Установка

Лампа встановлюється стандартами чином, спочатку в фару встановлюється знімний пластиковий цоколь, який фіксується скобою, і потім вже в надійно встановлений цоколь встановлюється сама лампа. Механізм фіксації лампи в цоколі передбачає 3 положення, це необхідно для того, щоб у водія була можливість повернути лампу навколо своєї осі на 120, або 240 градусів і добитися правильної геометрії світлотіньової межі.

Встановивши ці лампи вперше, ми подумали, що їх установка була проведена невірно, так як правильної світлотіньової межі, ми не спостерігали. Замість звичної, так званої “пташки” СТМ більше нагадувала латинську букву “V”, здавалося, що СТМ перевернута, спроба корекції СТМ шляхом обертання лампи на 120 та 240 градусів не принесла позитивних результатів.

У потоці транспорту світло наших фар так само був не на висоті. Іншими словами, здавалося що фари повністю вимкнені, і тільки заїжджаючи в темний двір можна було побачити, що фари включені та освітлюють місцевість. Таким чином, перше враження виявилося не самий кращим і ми продовжили вивчати характеристики новинки, але вже в сухих цифрах.

Результати експерименту

Після установки ламп в вимірювальний прилад і підключення, в момент включення були зафіксовані такі дані:

  • Струм -1844 А;
  • Світловий потік - 931 Лм;
  • Ефективність - 41,13 Лм/Вт;
  • Потужність - 22,3 Вт;
  • Кольорова температура - 5951 К.

Через 5 хвилин при тій же напрузі характеристики істотно змінилися:

  • Струм - 1,587 А;
  • Світловий потік - 767 Лм;
  • Ефективність - 37,69 Лм/Вт;
  • Потужність - 20,3 Вт.
  • Кольорова температура - 6263 К.

Характеристики лампи в момент включення і через 5 хвилин, навіть приблизно не дотягує до обіцяних 3800 люмен, але якщо врахувати, що на ближньому світлі в момент включення лампи видають 931 Лм і, відповідно, на далекому буде теж приблизно 931 ЛМ, значить сумарно з ближнього та дальнього світла можна отримати 1862 Лм, а з двох ми отримаємо 3724 Лм, що дуже близько до заявлених на упаковці 3800 Лм. Але, сумарний світловий потік, виключно ближнього світла, після того, як лампи пропрацюють в фарі автомобіля хоча б 5 хвилин складе тисячу п'ятсот тридцять чотири Лм і це, звичайно ж, нижче ніж у KAIXEN V 1.0 b V 2.0. З іншого боку, ми маємо справу з бюджетної лінійкою, яка серед всіх ламп KAIXEN має найнижчу вартість.

Завершена