Шины GISLAVED NordFrost 100 (195/60R15 92T) XL шип gl6


Нет в наличии
1698 грн.
Наличные:
1698 грн
Безнал:
2122 грн
Кредит ПУМБ:
1812 грн.
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Gislaved NordFrost 100 (195/60R15 92T) XL шип gl6 - Шина

Применение: легковые
Сезон: зима
Размер: R15
Ширина: 195 мм
Высота профиля в % к ширине покрышки: 60
Индекс нагрузки: 92/630 кг
Индекс скорости: Т/190 км/ч
Вид: шипованная (заводская ошиповка)
Тип: TL – бескамерная

После значительного ужесточения требований, касательно эксплуатации зимних шипованных шин, а также принятие в европейских
Читать полностью
Технічні параметри:

Gislaved NordFrost 100 (195/60R15 92T) XL шип gl6 - Шина

Застосування: легкові
Сезон: зима
Розмір: R15
Ширина: 195 мм
Висота профілю у% до ширини покришки: 60
Індекс навантаження: 92/630 кг
Індекс швидкості: Т / 190 км / год
Вид: шипована (заводська ошиповка)
Тип: TL - безкамерна

Після значного посилення вимог, щодо експлуатації зимових шипованих шин, а також прийняття в європейських країнах нового маркування, практично всі шинні виробники випустили цілий ряд нових моделей. Компанія Gislaved, що нині належить німецькому концерну Continental AG, не стала винятком, представивши цілий ряд новинок. Однією з них стала Gislaved Nord Frost 100. Ця зимова шипована шина прийшла на зміну популярної в нашій країні протягом багатьох років моделі Nord Frost 5.

Шип Tri-Star CD
Незважаючи на жорсткі обмеження максимальної кількості шипів, шведським шинникам вдалося знайти рішення, що дозволяє обійти його. Ним став новий шип TriStar CD, створений і випущений у Фінляндії. Його висота становить досить значні 11 мм при діаметрі 8 мм. Для забезпечення стабільності становища фіни оснастили шип твердосплавної вставкою у вигляді трикінечної зірки, що знайшло відображення в його назві. Поєднання великих розмірів і такої форми вставки дозволяє шіпу міцно утримуватися в протекторі протягом усієї експлуатації шини. При цьому її вагу вдалося знизити за рахунок використання в якості основного матеріалу виготовлення шипа алюмінію. У свою чергу, зниження ваги сприятливо позначилося на масі безпружинних мас, а також на опорі кочення. В результаті автомобіль буде легше управлятися і менше споживати паливо.

Оптимізована форма протекторних блоків
Nord Frost 100 відрізняється прекрасними зчіпними властивостями на слизьких поверхнях, як у поздовжньому, так і поперечному напрямку. Цього вдалося домогтися за рахунок кардинальної переробки V-образного симетричного спрямованого малюнка.

Протекторні блоки стали значно більше. Але, незважаючи на зменшення їх кількості, число зчіпних крайок, наявних у розпорядженні плями контакту, істотно збільшилася. Шведські шинники надали протекторним блокам складну багатокутну форму, що містить безліч кутів і граней. При цьому вони розташовані в різних напрямках, що додало зчіпним властивостям надійність і стабільність, незалежно від характеристик дорожнього полотна.

Прямі ламелі в центральній частині протектора
У центральній частині протекторного малюнка розташовується поздовжнє ребро, що складається з безлічі багатокутних блоків. Завдяки тому, що вони з'єднані між собою жорсткою перемичкою, шина відрізняється чудовою курсовою стійкістю і миттєвий відгук на повороти керма. Крім того, безліч кутів і довгих граней забезпечують пляму контакту додатковими крайками, за рахунок чого зчеплення з дорогою стає ще більш надійним.

Приблизно з тими ж цілями шведські шинники оснастили цей протекторний елемент великою кількістю прямих ламелей. Вони виконують відразу кілька функцій. Перш за все, це утворення додаткових крайок зчеплення. Крім цього, при русі по мокрій дорозі прямі ламелі працюють, немов двірники на вітровому склі, «змахуючи» надлишки вологи в дренажні канали, посилюючи тим самим стійкість шини до аквапланування.

S-подібні ламелі в плечових зонах протектора
Ще однією особливістю протекторного малюнка Gislaved Nord Frost 100 є величезна кількість хвилеподібних ламелей, що покривають кожен з блоків плечових зон. Як і прямі ламелі, ці протекторні елементи виконують відразу кілька функцій. Перш за все, це утворення безлічі додаткових крайок зчеплення, що найсприятливішим чином позначається при русі не тільки по снігу, але і по льоду.

Крім того, наявність цих елементів істотно поліпшує керованість на асфальті. У момент зіткнення з поверхнею дорожнього полотна S-образні стінки ламелей дуже щільно фіксуються між собою, що значно підвищує жорсткість протекторного блоку. За рахунок цього ефективного вирішення реакції шини стали більш точними і прогнозованими.

Багатофункціональна дренажна система
На відміну від попередньої моделі, Nord Frost 100 отримала більш «просунуту» дренажну систему, що відрізняється можливістю виконання цілого ряду інших функцій. Завдяки оригінальній схемі розташування протекторних блоків в плечових зонах з'явилися хрестоподібні канали, які відмінно утримують снігову масу. За рахунок цієї конструктивною особливістю нова шведська шина стала значно краще триматися за засніжену поверхню. При цьому форма каналів сприяє швидкому видаленню снігу.

Крім цього, Nord Frost 100 демонструє відмінну стійкість до аквапланування і слешпланування. Багато в чому це заслуга V-образного протекторного малюнка, дренажні канали якого розташовуються під значним кутом, щодо напрямку руху. При обертанні колеса сніг і вода під впливом відцентрових сил швидко залишають протекторний малюнок, забезпечуючи плямі контакту чистоту і сухість.

Основні особливості шини Gislaved Nord Frost 100
- Відмінне зчеплення на будь-якому зимовому покритті навіть у самих несприятливих погодних умовах, завдяки оптимізованому V-образним протекторному малюнку;
- Підвищена прохідність в глибокому снігу за рахунок великих розмірів блоків протектора, а також значного відстані між ними;
- Висока стабільність і надійність управління при русі по льоду забезпечується алюмінієвим шипом з твердою вставкою трикутної форми;
- Відмінна стійкість до аквапланування і слешпланування, завдяки безлічі різноспрямовано розташованих дренажних каналів;
- Особливі хрестоподібні канавки в плечових зонах, за рахунок яких протектор більш надійно утримує сніг, забезпечуючи тим самим відмінне зчеплення на снігових покриттях;
- Високий рівень комфорту забезпечується низьким рівнем резонансних шумів і вібрацій;
- Безліч прямих і хвилеподібних ламелей дозволили до межі наситити пляма контакту зчіпними крайками.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «GISLAVED» в категории «Шины»
Показать все модели