Моторное масло MOTUL Tekma Ultima+ 10W40 5 л


Нет в наличии
1069 грн.
Наличные:
1069 грн
Безнал:
1336 грн
Кредит ПУМБ:
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

MOTUL Tekma Ultima+ 10W40 5 л - Моторное масло

Объем: 5л
Класс вязкости, SAE J 300: 10W-40
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.860 г/см3
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 89.4 мм2/с
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 13.4 мм2/с
Индекс вязкости, ASTM D2270: 151
Температура вспышки, ASTM D 92: 236°C / 456°F
Температура застывания, ASTM D97: -36°C / -33°F
Щелочное число, ASTM D2896: 12.5 мг KOH/г
Читать полностью
Технічні параметри:

MOTUL Tekma Ultima+ 10W40 5 л - Моторне мастило

Об'єм: 5 л
Клас в'язкості, SAE J300: 10W-40
Щільність при 20 ° C (68 ° F), ASTM D1298: 0.860 г / см3
В'язкість при 40 ° C (104 ° F), ASTM D445: 89,4 мм2 / с
В'язкість при 100 ° C (212 ° F), ASTM D445: 13.4 мм2 / с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 151
Температура спалаху, ASTM D 92: 236 ° C / 456 ° F
Температура застигання, ASTM D97: -36 ° C / -33 ° F
Лужне число, ASTM D2896: 12.5 мг KOH / г
TEKMA ULTIMA + 10W-40 моторне масло для дизельних двигунів У ТОМУ ЧИСЛІ з турбонаддувом і ОБЛАДНАНИХ фільтром сажі. 100% СИНТЕТИЧНЕ. ACEA E6, низьким вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS)

Застосування:
Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки,
сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових і човнових двигунів, що працюють на
паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначено для дизельних двигунів в т.ч. з
турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV і EURO V), оснащених системою
рециркуляції вихлопних газів EGR і / або селективним нейтралізатором SRC, та / або фільтром сажі DPF,
працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким
вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) і сірки (≤ 0.3%) - Low SAPS.
Може застосовуватися для двигунів старого і нового поколінь при використанні в разномарочних парках.
Характеристики

Класифікації:
ACEA E6 / E4 / E7 (Е7 замінює категорії Е5 і Е3)
API CI-4 / CH-4
Схвалення MACK EO-N, MAN M3477, MB-Approval 228.51, MB-Approval 235.27,
RVI RLD-2, VOLVO VDS-3, SCANIA Low Ash
Відповідність вимогам:
Cat ECF-1a, DAF Long Drain, DEUTZ DQC-IV LA, JASO DH-2, MAN 3271-1,
MTU Type 3.1, Voith Class A

Розроблено для двигунів відповідають вимогам стандартів Euro IV і Euro V, оснащених
чутливої системою доочистки вихлопних газів. Сірка і фосфор ускладнюють роботу каталітичного
нейтралізатора, що може призвести до неефективної очищенні вихлопних газів. Сульфатна зола може
засмічувати фільтр сажі, що знижує потужність двигуна і виводить фільтр з ладу.
Нова класифікація ACEA E6 розроблена для мастильних матеріалів, призначених для використання в
двигунах вантажівок, оснащених фільтром сажі (DPF). Знижений вміст сірки і фосфору
запобігає засмічення фільтру сажі і збільшує термін його служби.
Нова класифікація API CI-4 спрямована на забезпечення захисту і довговічності двигунів, оснащених
системою рециркуляції вихлопних газів EGR.
Диспергуючі і антиокислювальні властивості захищають від накопичення відкладень сажі і засмічення
масляного фільтра.
Чудові протизносні властивості спрямовані на захист циліндропоршневої групи.
Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях і поршневих кільцях.
Низькотемпературний клас в'язкості мінімізує знос і забезпечує легкість пуску при низьких
температурах.

Рекомендації щодо застосування:
Заміна масла проводиться відповідно до рекомендацій виробника техніки і
може коригуватися в залежності від умов експлуатації.
Може змішуватися з мінеральними та синтетичними маслами.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «MOTUL» в категории «Моторное масло»
Показать все модели