Моторное масло MOTUL 6100 Synergie+ 5W30 5л


Нет в наличии
1086 грн.
Наличные:
1086 грн
Безнал:
1357 грн
Кредит ПУМБ:
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Motul 6100 Synergie+ 5W30 5л - Моторное масло

Объем: 5л
Качество: Technosynthese
Вязкость: 5W-30
API Стандарты: API PERFORMANCES SL/CF
ACEA Стандарты: ACEA A3/B4

Класс вязкости, SAE J 300: 5W-30
Плотность при 15°C (59°F), ASTM D1298: 0,852 г/см3
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 72,6 мм2/с
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 12,0 мм2/с
Динамическая вязкость при 150 °C (HTHS), ASTM D4741
Читать полностью
Технічні параметри:

Motul 6100 Synergie+ 5W30 5л - Моторне мастило

Об'єм: 5л
Якість: Technosynthese
В'язкість: 5W-30
API Стандарти: API PERFORMANCES SL / CF
ACEA Стандарти: ACEA A3 / B4

Клас в'язкості, SAE J 300: 5W-30
Щільність при 15 ° C (59 ° F), ASTM D1298: 0,852 г / см3
В'язкість при 40 ° C (104 ° F), ASTM D445: 72,6 мм2 / с
В'язкість при 100 ° C (212 ° F), ASTM D445: 12,0 мм2 / с
Динамічна в'язкість при 150 ° C (HTHS), ASTM D4741 3,5 мПа.с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 162
Температура застигання, ASTM D97: -36 ° C / -33 ° F
Температура спалаху, ASTM D92: 232 ° C / 450 ° F
Сульфатна зольність, ASTM D874 1,09% маси
Лужне число, ASTM D2896: 10,1 мг KOH / г

Застосування
Моторне масло, створене процесом Technosynthese®. Спеціально розроблено для легкових автомобілів, як нових, так і попереднього покоління, оснащених потужними, високооб'ємними бензиновими і дизельними двигунами, в т.ч. з турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням і системою нейтралізації відпрацьованих газів.
Застосовується в двигунах, що працюють на всіх сортах бензину, дизельного і газового палива (LPG).

Характеристики
Стандарти: ACEA A3 / B4, API Performances SL / CF
Відповідності вимогам: BMW LL-01, MB 229.3, VW 502 00 - 505 00, Renault RN0710-RN0700
Мастило поліпшена застосуванням синтетичної базової основи, що забезпечує дуже високу здатність, що змазує, зменшується тертя, летючість і забезпечується стійкість до впливу високих температур в сучасних двигунах.

Стандарт ACEA B4 вимагає від масел підвищених мийно-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в'язкості в присутності сажі, продуцируемой дизельними двигунами з безпосереднім уприскуванням.
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ пред'являє більш високі вимоги до моторного масла в області стійкості до старіння, особливо при збільшених міжзмінних інтервалах, антиокислювальною властивостям, вязкостной стабільності, попередження утворення шламів і відкладень, протизносні і мийно-диспергуючих властивостей.
Стандарт BMW Long Life-01 накладає серйозні обмеження на мастильні матеріали, пов'язані з системою Valvetronic. Ця вимога всіх двигунів BMW, починаючи з 2001 року, яке також перекриває вимоги специфікації BMW LL-98. З 2004 року автомобілі BMW вимагають моторних масел зі схваленням BMW LL-04, напр: MOTUL Specific LL-04 5W-40, MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-clean 5W-30, і MOTUL 8100 X-clean + 5W-30. Одночасно схвалення BMW LL-01
задовольняє вимогам усіх бензинових двигунів BMW, що експлуатується поза Європейського Cоюзу, Швейцарії, Норвегії та Ліхтенштейну. Необхідно ознайомитися з рекомендаціями BMW.

Стандарт MB 229.3 більш вимогливий, ніж 229.1 в області стійкості до «старіння» масла (збільшений інтервал заміни: за показниками бортового комп'ютером) і вимагає енергозберігаючих якостей від масла: 1.2% порівняно з маслами класу в'язкості 15W-40. MB 229.3 застосовується для більшості бензинових двигунів MERCEDES і більшості дизельних двигунів MERCEDES без DPF.
Групою Renault були розроблені стандарти на моторні масла RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (фільтр сажі), що мають потужність менше 100 к.с. і міжзмінний інтервал 20000 км або 1 рік.
Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом в тому числі Renault Sport і дизельним двигунам без DPF (фільтр сажі) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (фільтр сажі), що мають потужність менше 100 к.с. і міжзмінний інтервал 20000 км або 1 рік, які вимагають масел, відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF (фільтром сажі), використовуються тільки масла, відповідні RN0710, а не RN0720.
Стандарт VW 502 00 і VW 505 00 поширюється на всі бензинові двигуни, випущені після 1996р, і всі дизельні двигуни, в т.ч. з турбонаддувом без насос-форсунок, випущені компанією VW з фіксованими міжзмінного інтервалами (15000 км або 1 рік)
Клас в'язкості 5W-30 зменшує гідродинамічний тертя, дозволяючи зменшити споживання палива, особливо при низьких температурах. Хороша прокачиваемость масла при запуску дозволяє швидко досягти необхідний тиск в системі і вийти двигуну на необхідний швидкісний і температурний режими. Екологічно чисте. Це масло дозволяє економити паливо і відповідно звести до мінімуму викиди парникових газів (CO2).

Рекомендації щодо застосування
Заміна масла проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися в залежності від умов експлуатації.
Може змішуватися з мінеральними та синтетичними маслами.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «MOTUL» в категории «Моторное масло»
Показать все модели