Автосигнализация Pandora DXL 3500 can


Нет в наличии
10920 грн.
Наличные:
10920 грн
Безнал:
13651 грн
Кредит ПУМБ:
12000 грн.
Гарантия
24 месяца
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Pandora DXL 3500 can – автосигнализация

Pandora DXL 3500 can – это автомобильный охранно-сервисный комплекс премиум-класса с диалоговым кодированием и многоканальным радиотрактом, работающем в диапазоне 433,1– 434,9 MHz, с обработкой и управлением штатной CAN-шины автомобиля многопотоковым методом и программированием через встроенный USB-порт.

Детальное описание
Охранные функции автосигнализации Pandora DXL 3500
Читать полностью
Технічні характеристики:

Pandora DXL-3500 can – автосигналізація

Pandora DXL-3500 can – це автомобільний охоронно-сервісний комплекс преміум-класу з діалоговим кодуванням і багатоканальним радіотрактом, що працює в діапазоні 433,1–434,9 MHz, з обробкою і керуванням штатної CAN-шини автомобіля багатопотоковим методом і програмуванням через вбудований USB-порт.

Детальний опис
Охоронні функції автосигналізації Pandora DXL 3500
ARM-процесор: 32-розрядний
USB-порт
Вбудований LIN-порт (для підтримки деяких моделей авто)
Інтегрований CAN-модуль (підтримка до 250 моделей авто)
Діалоговий код, індивідуальні ключі шифрування
Розширена пам'ять подій (до 100)
12 незалежних запрограмованих каналів
Енергоспоживання: 18 мА
Автоматичний контроль каналу зв'язку (захист від заглушення радіочастоти 433,1–434,9 МГц)
Висока дальність пейджера на сповіщення
Можливість посилення охоронних властивостей шляхом встановлення додаткового іммобілайзера Pandora BM
Подвійний ПІН-код
Можливість сумісної роботи з іммобілайзером серії Pandect
Кількість окремих зон охорони: 11 зон
Ставлення та зняття з охорони різними кнопками
Інтегрований датчик нахилу і переміщення
Основні характеристики
Брелок з РКІ-дисплеєм
Кількість брелоків керування: 2 шт.
Датчик удару: дворівневий інтегрований
Зовнішній датчик температури
Двосторонній зв'язок
Кількість окремих зон охорони: 11 шт.
Режим пасивного іммобілайзера
Персональний ПІН-код аварійного відключення
Відмикання лише дверей водія при знятті з охорони
Охорона автомобіля з заведеним двигуном
Кількість блокувань двигуна: всього 2–5 шт.
Керування блокуванням двигуна цифровим реле
Вхід під додатковий датчик
Режим "безшумної" охорони
Кількість додаткових каналів: 10 шт.
Вихід на замок багажника
Максимальний радіус від брелока до машини: 650 м
Максимальний радіус від машини до брелока: 1800 м
Віброрежим в брелоку: є
Функції автозапуску двигуна
Дистанційний запуск двигуна
Автоматичний запуск двигуна через інтервал (годину): через кожні 1, 2, 4, 7
Автоматичний запуск двигуна за температурою двигуна
Автоматичний запуск двигуна за напругою бортової мережі
Автоматичний запуск двигуна за реальним часом
Час прогрівання двигуна після запуску (хв.): 30/60/або зупинка за температурою
Режим турботаймера
Комплектація
Центральний блок
Кількість брелоків керування: 1 з РК + 1 односторонній
Захисний чохол на брелок
Датчик удару
Датчик переміщення/прискорення
Модуль прийом-передачі
Кнопка-перемикач Valet
Світлодіодний індикатор
Кількість кінцевих вимикачів: 2 шт.
Кількість джгутів проводів: 10 шт.
Запрограмовані функції каналів
Поетапне відмикання дверей
Функція підтримки запалювання
Керування освітленням салону
Дистанційне увімкнення фар
Дистанційне зачинення вікон і/або люка
Керування додатковим модулем запуску двигуна
Турботаймер
Дистанційне відмикання багажника
Керування додатковими пристроями блокування двигуна
Керування додатковим цифровим реле для замка капота і блокування двигуна

Вперше дана система виконана на 32-розрядному мікроконтролері з ядром ARM/Cortex. Це дозволило розробникам досягти надзвичайних результатів в обробці потоків штатних CAN-шин сучасних автомобілів, обчислень, пов’язаних з підвищеною криптостійкістю алгоритму діалогового кодування і математичною обробкою сигналів від високочутливого трикоординатного акселерометра, на якому виконано вбудовані датчики удару/нахилу/руху автомобіля з безпрецедентно високим захистом від помилкових спрацьовувань без погіршення чутливості. Система демонструє численні переваги нашого інтегрального підходу в ергономіці користування, швидкості реакції на команди та події, коректності роботи в штатних цифрових шинах автомобілів, енергоекономічності, дальності діалогового зв’язку, криптостійкості оновленої версії діалогового кодування, реальної перешкодозахищеності від радіоперешкод сучасних міст.

Система має 12 незалежних запрограмованих каналів, кожний з яких може бути призначений на будь-яку подію – як самої охоронно-сервісної системи, так і події, що відбуваються в CAN-шині автомобіля. Це виключає необхідність застосування окремого CAN-модуля для підключення додаткових пристроїв інших виробників (GSM-модулів, замків капота, дверних штирів, іммобілайзерів, супутникових моніторингово-пошукових модулів, GPS/Glonass трекерів тощо). Гнучкість налаштувань системи дозволяє реалізувати найвищий противикрадальний і сервісний функціонал, доступний сьогодні на ринку автомобільних охоронно-сервісних комплексів провідних світових виробників.

Безумовно, особливий інтерес представляє вбудований LIN-порт, який підтримує протоколи деяких марок автомобілів.

Pandora DXL 3500 має розширену пам’ять подій (до 100) з енергонезалежним модулем календаря і годинника реального часу. У списку подій з’явилися не тільки тривожні події і події зняття/ставлення на охорону, але і записи про спрацьовування попередніх рівнів датчиків, події запуску/зупинки двигуна, записи про проблеми запуску/зупинки двигуна і т.д.

У схемотехніці базового блоку застосовано інтегральний високоефективний імпульсний перетворювач напруги живлення від компанії Linear (Japan), що дозволило досягти абсолютного рекорду енергоекономічності (18МА) при рекордно високій функціональність (інтегрований повнофункціональний контролер CAN-шини, вбудований акселерометр, що постійно працює, висока дальність діалогового зв’язку, постійний контроль зв’язку з брелоком і т.д.).

Базовий блок системи оснащений роз’ємом mini-USB, який дозволить підключатися безпосередньо до комп’ютера або Netbook для програмування системи, оновлення програмного забезпечення та читання розширеного протоколу подій. При програмуванні базового блоку живлення на нього подається безпосередньо з USB-порту комп’ютера, що робить процес зручнішим.

На сьогодні система підтримує понад 150 CAN-протоколів різних автомобілів, покриваючи всі масові автомобілі, що продаються в Росії, понад 50 з них у розширеному потоковому режимі, з аналізом безлічі параметричної інформації. Групою підтримки ведеться безперервна робота із нарахування та перевірки CAN-протоколів і розширеної телеметрії всіх новинок автопрому і можливих модифікацій популярних марок. Оновити програмне забезпечення з найбільш сучасним набором CAN-і LIN-протоколів можна в будь-який час з сайту виробника.

Реалізована на одному контролері з основним функціоналом обробка інформації з цифрових шин CAN і LIN яскраво відрізняє роботу наших глибоко інтегрованих методів обробки від систем інших виробників з вбудованими в базовий блок і дискретними CAN-модулями. Потокова обробка, що працює на швидкості самої шини, має можливості комплексно аналізувати ситуацію, робити запити і коригувати команди, які система надсилає в шину, відповідно до ситуації. Результат реалізації наших потокових алгоритмів роботи в шині – це висока швидкість реакції на команди, розширення можливих, коректно виконуваних команд, можливість працювати на високошвидкісних шинах без обмеження функціональності, неперевершений набір сервісних функцій, виконуваних CAN-командами на автомобілях преміум-класу.

Своєю ергономікою користування і функціональністю пристрій порадує навіть найвибагливішого споживача і точно сподобається кожному грамотному і вимогливому професіоналу-монтажнику. При монтажі і при експлуатації Pandora DXL 3500 не завдасть шкоди штатному обладнанню автомобіля (завдяки своїй «прозорості» для штатної діагностики), не примусить хвилюватися при обслуговуванні у фірмових автосервісах будь-яких преміум-марок сучасних автомобілів.


Комплектація:

- Базовий блок;
- Брелок з РК-дисплеєм;
- Додатковий брелок без дисплея;
- Радіомодуль;
- Комплект кабелів;
- Термодатчики салону та двигуна;
- Кнопка Valet;
- Монтажний набір;
- П’ятиканальний релейний модуль автозапуску;
- Пластикова карта з PIN-кодом;
- Документація та упаковка.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть

    на Toyota Prado 4.0 2008 подойдет? Бензиновый

    Алекс, 24.10.2014

    Подойдет, только нужно докупить сирену !

    Ответ специалиста

    Подскажите на vw cc 2012г.в. подойдет?

    сергей, 31.08.2013

    подойдет

    Ответ специалиста

    Добрый день. Подскажите на SantaFe 2013г.в. подойдет? Что еще необходимо докупить. Спасибо!

    Александр, 25.08.2013

    подойдет, нужно докупать сирену и обходчик иммобилайзера

    Ответ специалиста

Другие модели марки «Pandora» в категории «Автосигнализация»
Показать все модели