Моторное масло MOTUL Tekma Mega X LA 10W40 20L (849522)


Есть в наличии (1-2 дня)
3751 грн.
Наличные:
3751 грн
Безнал:
4689 грн
Кредит ПУМБ:
4247 грн. Купить
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

MOTUL Tekma Mega X LA 10W40 20L (849522) - Моторное масло

Объем: 20л
Вязкость: 10W40

МОТОРНОЕ МАСЛО ДЛЯ ДИЗЕЛЬНЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ, ОСНАЩЕННЫХ ТУРБОНАДДУВОМ И САЖЕВЫМ ФИЛЬТРОМ TECHNOSYNTHESE® - ACEA E6 - LOW SAPS

Применение
Моторное масло, специально разработанное для последнего поколения грузовых автомобилей, автобусов, строительной и сельскохозяйственной техники, стационарных двигателей и водной техники, требующих
Читать полностью
Технічні параметри:

MOTUL Tekma Mega X LA 10W40 20L (849522) - Моторна олива

Об'єм: 20 л
В'язкість: 10W40

МОТОРНОЕ Масла для дизельних двигунів, оснащений турбонаддувом і фільтром TECHNOSYNTHESE® - ACEA E6 - LOW SAPS

Застосування
Моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління вантажних автомобілів, автобусів,
будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів і водної техніки, що вимагають
палива з низьким вмістом сірки (менше 50 мг / кг). Призначено для дизельних двигунів з
безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом, що виконують вимоги норм по викидах Euro II, Euro III,
Euro IV, Euro V і оснащених системами рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) та / або системами
селективного очищення (SCR) та / або фільтрами саж (DPF), що працюють в складних умовах (високі
навантаження і збільшені міжзмінного інтервали) і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з
низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) і сірки (≤ 0.3%) - Low SAPS.
Може застосовуватися для двигунів старого і нового поколінь при використанні в разномарочних парках.

Стандарти:
ACEA E6 / E7 (замінює Е5 і Е3)
API CI-4

Схвалення
MB - Approval 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD / RGD, VOLVO VDS-3

Відповідність вимогам
DAF LD, DEUTZ DQC-III LA, CUMMINS CES 20076/77, MAN M3477 / 3271-1, MTU Type 3.1
Розроблено для двигунів відповідають вимогам стандартів Euro IV і Euro V, оснащених
чутливої системою доочистки відпрацьованих газів. Сірка і фосфор ускладнюють роботу каталітичного
нейтралізатора, що може призвести до неефективної очищенні вихлопних газів. Сульфатна зола може
засмічувати фільтр сажі, що знижує потужність двигуна і виводить фільтр з ладу.
Нова класифікація ACEA E6 розроблена для мастильних матеріалів, призначених для
використання в двигунах вантажівок, оснащених фільтром сажі (DPF). Знижений вміст сірки
і фосфору запобігає засмічення фільтру сажі і збільшує термін його служби.
Нова класифікація API CI-4 спрямована на забезпечення захисту і довговічності двигунів, оснащених
системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR.
Диспергуючі і антиокислювальні властивості захищають від накопичення відкладень сажі і засмічення
масляного фільтра.
Чудові протизносні властивості спрямовані на захист циліндропоршневої групи.
Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях і поршневих кільцях.
Низькотемпературний клас в'язкості мінімізує знос і забезпечує легкість пуску при низьких
температурах.
Запобігає утворенню іржі і корозії. Чи не спінюється.

Рекомендації щодо застосування
Заміна масла проводиться відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може
коригуватися в залежності від умов експлуатації.
Може змішуватися з мінеральними та синтетичними маслами.

Фізико-хімічні властивості
Клас в'язкості, SAE J300: 10W-40
Щільність при 20 ° C (68 ° F), ASTM D1298: 0.859 г / см3
В'язкість при 40 ° C (104 ° F), ASTM D445: 99.3 мм2
/ с
В'язкість при 100 ° C (212 ° F), ASTM D445: 14.5 мм2
/ с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 151
Температура спалаху, ASTM D 92: 234 ° C / 453.2 ° F
Температура застигання, ASTM D97: -33 ° C / -27.4 ° F
Лужне число, ASTM D2896: 10.1 мг KOH / г
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «MOTUL» в категории «Моторное масло»
Показать все модели