Интерфейс Alpine APF-800MOST


Нет в наличии
4090 грн.
Наличные:
4090 грн
Безнал:
5113 грн
Кредит ПУМБ:
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Alpine APF-800MOST - Интерфейс для интеграции процессора

Alpine APF-800MOST – Интерфейс для интеграции процессора Alpine в шину MOST.

Если перед инсталлятором стоит задача установки высококачественной аудиосистемы в автомобиль премиум-класса таких марок как Mercedes, BMW, Audi, Land Rover, Volvo как правило, выбирается путь сохранения штатного головного устройства. Это обусловлено как желанием сохранения «стокового» вида
Читать полностью
Технічні параметри:

Alpine APF-800MOST - Інтерфейс для інтеграції процесора

Alpine APF-800MOST - Інтерфейс для інтеграції процесора Alpine в шину MOST.

Якщо перед інсталятором стоїть завдання установки високоякісної аудіосистеми в автомобіль преміум-класу таких марок як Mercedes, BMW, Audi, Land Rover, Volvo як правило, вибирається шлях збереження штатного головного пристрою. Це обумовлено як бажанням збереження «стокового» виду приладової панелі, так і практичної складністю або неможливістю заміни головного пристрою в штатній системі. Компоненти нової системи - підсилювачі, динаміки, сабвуфери зазвичай працюють під управлінням аудіопроцесора, який «розділяй і володарюй» - відповідає за налаштування звучання і розподіляє аудіосигнал на відповідні канали посилення.
 
«Як зняти сигнал зі штатної системи і подати його на процесор» - питання, яке доводиться вирішувати в кожній такій інсталяції. Типовим відповіддю на нього є підключення до акустичних проводах, що йдуть на штатні динаміки після штатного підсилювача. Спосіб цей - далеко не самий якісний і правильний. Але що робити, якщо на більш ранніх ступенях штани системи знайти аналоговий сигнал не вдається? Крім того, у багатьох машинах сигнал на виході вже розбитий на частотні діапазони і його потрібно «склеювати» з шматків.
 
Новий інтерфейс - APF-800MOST пропонує новий підхід до інсталяції звуку в автомобілі Mercedes, Audi, BMW, Land Rover і автомобілі інших марок, оснащених шиною MOST.

Шина MOST (Media Oriented System Transport) - оптична шина і протокол для передачі мультимедійної інформації між пристроями в автомобільній системі.
 
Особливості MOST - висока перешкодозахищеність (використовується передача сигналу по оптичних кабелях); робота з великими обсягами інформації та об'єднання декількох джерел (привід дисків, навігація, телефон, сигнали парктроника і т.д.); підключення пристроїв за принципом «plug-n-play». Перший автомобіль з MOST з'явився в 2001 році, зараз - вже близько 160 моделей автомобілів від 16 виробників використовують цю технологію.
 
Установка APF-800MOST в оптичне кільце MOST здійснюється шляхом відключення штатного підсилювача і подальшого підключення інтерфейсу замість підсилювача або в іншу точку кільця MOST; для решти системи інтерфейс емулює наявність підсилювача в системі. APF-800MOST вирішує такі основні завдання:
1) витяг з шини MOST музичного стереофонічного аудіосигналу і подача його на цифровий Toslink-вхід аудіопроцесора Alpine PXA-H800;
2) отримання з шини MOST немузичних аудіосигналів (телефон, навігація, парктронік) і подача їх на процесор для того, щоб не втратити сервісні функції штатної аудіосистеми;
3) управління базовими функціями процесора Alpine PXA-H800 і регулювання звуку за допомогою штатних органів управління;
 
Таким чином, застосування інтерфейсу APF-800MOST дозволяє повноцінно інтегрувати аудіопроцесор Alpine в штатну MOST-систему не втративши при цьому службові та сервісні аудіосигнали.

Якщо раніше, при інсталяції процесора PXA-H800 в системи без головного пристрою Alpine з шиною Ai-NET, завжди турбувалися інсталювати контролер управління RUX-C800. Однак, при установці зв'язки PXA-H800 з інтерфейсом APF-800MOST установка контролера - необов'язкова. Включення процесора забезпечує сам інтерфейс, який для процесора грає роль головного пристрою Ai-NET.

Інтерфейс вміє не тільки включати процесор. Він також забезпечує і передачу базових регулювань звуку, виконуваних на штатному ГУ на систему процесора. Таким чином, регулювання гучності, балансу, тембру на штатному головному пристрої продовжують функціонувати так само як вони це робили і в штатній системі. Природно, гучність можна регулювати і з кнопок на кермі - немає необхідності користуватися для регулювання окремим контролером RUX-С800, більше того, він може бути взагалі відсутнім в системі. У цьому випадку, все детальні настройки PXA-H800 виконуються в ході інсталяції за допомогою комп'ютера з встановленою програмою Alpine Sound Manager.

Передбачена можливість виклику з інтерфейсу APF-800MOST одного з двох пресетів, збережених при налаштуванні з комп'ютера.
У всьому звуковому тракті інтерфейсу APF-800MOST від входу до виходу на процесор використовується тільки цифрова (24 біт) форма представлення сигналів. Використання APF-800MOST + PXA-H800 для побудови аудіосистеми дає ряд переваг, головним з яких є висока якість звучання. У порівнянні з «традиційним» отриманням сигналу по кабелях високого рівня, даний підхід дозволяє отримати сигнал аудіоджерела в його оригінальному вигляді, без погіршення в якості через зайві цифро-аналогових перетворень і проходження ланцюгів штатного підсилювача.
  Перед установкою інтерфейсу необхідно за допомогою перемичок вибрати модель автомобіля за наведеною в інструкції таблиці. Для установки в автомобілі BMW передбачений додатковий режим роботи інтерфейсу, що дозволяє змінити рівні гучності парктроников і системних повідомлень. Для Volvo і Land Rover в разі активованої захисту компонентів інтерфейс APF-800MOST має спеціальний режим (Read Serial Number), призначений для зчитування унікального серійного номера штатного підсилювача і подальшого його збереження в незалежній пам'яті інтерфейсу.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «Alpine» в категории «Интерфейс»
Показать все модели