Парктроник Multitronics PT-4TC черный


Нет в наличии
1490 грн.
Наличные:
1490 грн
Безнал:
1863 грн
Кредит ПУМБ:
Гарантия
24 месяца
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Парковочный радар Multitronics PT-4TC включает в себя 4 ультразвуковых датчика (черного или серого цвета) и системный блок, работающие совместно с маршрутными компьютерами Multitronics: VG1031(U, UPL, GPL), SE-50 / SL-50 / SE-50V, X140 / X150, TC 50UPL / GPL, RI-500 / RI-500V / RIF-500, RC-700, VC731, TC 750.

Автономная работа либо работа с другими маршрутными компьютерами невозможна!

Каждый раз при включении заднего хода на дисплее маршрутного
Читать полностью
Паркувальний радар Multitronics PT-4TC включає в себе 4 ультразвукових датчика (чорного або сірого кольору) і системний блок, що працюють спільно з маршрутними комп'ютерами Multitronics: VG1031 (U, UPL, GPL), SE-50 / SL-50 / SE- 50V, X140 / X150, TC 50UPL / GPL, RI-500 / RI-500V / RIF-500, RC-700, VC731, TC 750.

Автономна робота або робота з іншими маршрутними комп'ютерами неможлива!

Кожного разу при включенні заднього ходу на дисплеї маршрутного комп'ютера виводиться назва дисплея «Паркування», вказуючи на те, що система включена і датчики почали сканувати предмети в зоні досяжності.

На дисплеї маршрутного бортового комп'ютера Multitronics виводиться відстань від перешкоди до кожного з датчиків і відбувається обговорювання голосом відстані. З панелі МК можна відключити голос і перемкнути парктроник в режим тонального оповіщення (біп) або вимкнути звук взагалі.

На правильність визначення відстані можуть впливати різні фактори: дощ, сніг, нерівна дорога, забрудненість датчиків паркування. Для усунення впливу цих факторів з панелі маршрутного комп'ютера Multitronics можливо зменшити чутливість паркувального радару - функція захищена патентом РФ. Після усунення сторонніх чинників можна знову збільшити чутливість парктроника.

Під час вимушеної низькій висоті установки датчиків, а також при можливу наявність в дальній зоні охоплення датчиків перешкод у вигляді виступаючих частин запасного колеса або частин бампера регулювання чутливості з панелі МК Multitronics забезпечує правильну роботу паркувального радару.

Функція "Фаркоп" призначена для виключення із зони охоплення системи різних виступають за межі бампера частин автомобіля (фаркоп, запасне колесо), через які можуть з'явитися помилкові спрацьовування. Для активації даної функції необхідно ввести відстань до виступаючої частини автомобіля (при якому парктроник не буде визначати її). Після цього відстань до перешкоди буде розраховуватися з урахуванням цієї поправки, тобто буде показуватися не до бампера, а до виступаючої частини машини.
Приклад: позаду машини виступає запасне колесо на 30 см і парктроник визначає його як перешкоду. Поправку фаркопа в цьому випадку потрібно встановити 30-32 см. При визначенні перешкоди на відстані 100 см це буде відстань від перешкоди до запасного колеса.

Функціональні можливості:

1. Висока швидкодія - частота оновлення інформації на екрані 0,12 сек!
2. Автоматичне включення парктроника при включенні задньої передачі або від стоп-сигналу.
3. Автоматичне визначення найближчого перешкоди.
4. 4 ультразвукових датчика.
5. Підключення до маршрутних бортовим комп'ютерам Multitronics: VG1031 (U, UPL, GPL), SE-50 / SL-50 / SE-50V, X140 / X150, TC 50UPL / GPL, RI-500 / RI-500V / RIF-500, RC -700, VC731, TC 750.
6. Можливість вибору попереджувального сигналу з панелі маршрутного комп'ютера:
- Промовляння голосом відстані до перешкоди з одночасною індикацією відстані на дисплеї маршрутного комп'ютера;
- Тональний сигнал (біп) з одночасною індикацією на дисплеї маршрутного комп'ютера відстані до перешкоди;
- Попередження однієї мелодією при відстані до перешкоди 30-100см з одночасною індикацією відстані на дисплеї маршрутного комп'ютера
- Тільки індикація на дисплеї маршрутного комп'ютера відстані до перешкоди.
7. Установка чутливості датчиків парктроника з панелі маршрутного комп'ютера Multitronics для усунення перешкод від сторонніх чинників (сніг, нерівна дорога тощо) з панелі маршрутного комп'ютера - функція захищена патентом РФ.
8. Установка порога попередження мелодією для відстаней 30-100см з панелі маршрутного бортового комп'ютера Multitronics
9. Спрацювання від стоп-сигналу і функція "Антіподкат" - функція активується при натисканні на педаль гальма (при підключенні до дроту стоп-сигналу). При цьому дисплей маршрутного комп'ютера Multitronics перемикається в дисплей "Паркування" і на екрані відображається відстань до перешкоди позаду. Використання цієї функції дозволить контролювати відстань до стоїть позаду автомобіля і планувати максимальний відкат власної машини на підйомі. Дана функція не рекомендується до використання на автомобілях з автоматичною коробкою передач.
10. Фільтр перешкод - дана функція покликана забезпечити захист парктроника від помилкових спрацьовувань через сильні перешкод (н-р працює поблизу іншої парктроник).
11. Робота в якості переднього парктроника. При використанні паркувального радару в якості переднього червоний провід ("задній хід") підключається до дроту, на якому з'являється напруга у момент включення запалювання, жовтий провід ("стоп-сигнал") необхідно заізолювати.
12. Функція "Фаркоп".
13. Відключення бічних датчиків при роботі від стоп-сигналу - у разі, якщо позаду машини встановлений парктроник з 4 датчиками, то при спрацьовуванні від Стоп-сигналу відстань ззаду буде вимірюватися тільки внутрішніми датчиками, крайні датчики будуть відключені. У цьому випадку виключаються сторонні спрацьовування, наприклад від машин, що знаходяться збоку від Вашої а / м.
14. Тимчасове відключення парктроника - можливо примусово вийти з дисплея "Паркування". БК не переключиться в цей режим, поки швидкість машини не перевищить 25 км / ч. Після перевищення даного порогу парктроніки знову будуть включатися згідно заданим умовам.

Режими роботи переднього парктроника:

* Увімк. постійно - при визначенні перешкоди передній парктроник буде працювати постійно до тих пір, поки перешкода не буде прибрано.
* Увімк. 3 сек. - Передній парктроник включиться при визначенні перешкоди і через 3 сек. відключиться, якщо відстань не зміниться. При зміні відстані до перешкоди парктронік знову включиться.
* Увімк. при русі назад - передній парктроник буде включатися тільки при русі заднім ходом.



На дисплеї маршрутного комп'ютера Multitronics відображається відстань від перешкоди до кожного з датчиків і звучить попереджувальний звуковий сигнал або голосове повідомлення про наближення до перешкоди.

У парктроник Multitronics PT-4TC в центральній групі відображається відстань до найближчого перешкоди, що визначається центральними датчиками.

При установці в металеві бампери можлива ситуація, коли парктроник постійно визначає відстань як 0 см. У цьому випадку необхідно ізолювати корпус ультразвукового датчика від поверхні бампера, щоб уникнути брязкоту від металевих частин бампера. В якості ізолюючого матеріалу можна застосовувати силіконовий герметик.

При виборі голосового повідомлення проговорюється чисельне значення відстані від перешкоди до найближчого датчика в сантиметрах і напрям наближення.

При русі заднім ходом рекомендується рухатися зі швидкістю менше 5 км / год (<1,38 м / сек). При зменшенні відстані до перешкоди слід ще більше знижувати швидкість руху. За період індикації відстані (0,12 сек) Ваш автомобіль при швидкості 5 км / год проїжджає 0,17 м, а за період промовляння відстані (1сек) - 1,38 м!


Допускається підключення парктроника тільки до бортової мережі постійного напруги! Підключення до мережі змінного напруги неприпустимо!

При установці паркувального радару в якості переднього забороняється розміщувати блок парктроника під капотом автомобіля!
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «Multitronics» в категории «Парктроник»
Показать все модели