Парктроник Multitronics APT-4C


Нет в наличии
1105 грн.
Наличные:
1105 грн
Безнал:
1381 грн
Кредит ПУМБ:
1565 грн.
Гарантия
12 месяцев
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Автономный парковочный радар Multitronics APT-4C включает в себя 4 ультразвуковых датчика (черного или серого цвета), системный блок и индикатор.

Каждый раз при включении заднего хода на индикаторе будет загораться информационное табло, указывающее на то, что система включена и датчики начали сканировать предметы в зоне охвата.

На индикаторе отображается расстояние от препятствия до ближайшего из датчиков и звучит предупреждающий сигнал (зуммер)
Читать полностью

Автономний паркувальний радар Multitronics APT-4C включає в себе 4 ультразвукових датчика (чорного або сірого кольору), системний блок і індикатор.

Кожного разу при включенні заднього ходу на індикаторі буде загорятися інформаційне табло, яке вказує на те, що система включена і датчики почали сканувати предмети в зоні досяжності.

На індикаторі відображається відстань від перешкоди до найближчого з датчиків і звучить застережливий сигнал (зумер) або голосове повідомлення (для APU-4C) про наближення до перешкоди. Також спалахує світлодіод, який вказує напрямок мінімальної відстані до перешкоди (праворуч або ліворуч).

Частота попереджувального сигналу (зумера) залежить від відстані між датчиками і найближчому до них перешкоди: чим менша відстань до перешкоди, тим частіше буде звучати сигнал.

Світлодіоди вказують напрямок перешкоди, мінімально близького до бампера автомобіля. Колір світлодіода залежить від відстані до перешкоди:

зелений:> 1,2 метра
жовтий: 0,7 ... 1,2 метра
червоний <0,7 метра

На правильність визначення відстані можуть впливати різні фактори: дощ, сніг, нерівна дорога, забрудненість датчиків паркування. Для усунення впливу цих факторів можливо зменшити чутливість паркувального радару - функція захищена патентом РФ. Після усунення сторонніх чинників можна знову збільшити чутливість парктроника.

Під час вимушеної низькій висоті установки датчиків, а також при можливу наявність в дальній зоні охоплення датчиків перешкод у вигляді виступаючих частин запасного колеса або частин бампера регулювання чутливості забезпечує правильну роботу паркувального радару.

Функція "Фаркоп" призначена для виключення із зони охоплення системи різних виступають за межі бампера частин автомобіля (фаркоп, запасне колесо), через які можуть з'явитися помилкові спрацьовування. Для активації даної функції необхідно ввести відстань до виступаючої частини автомобіля (при якому парктроник не буде визначати її). Після цього відстань до перешкоди буде розраховуватися з урахуванням цієї поправки, тобто буде показуватися не до бампера, а до виступаючої частини машини.
Приклад: позаду машини виступає запасне колесо на 30 см і парктроник визначає його як перешкоду. Поправку фаркопа в цьому випадку потрібно встановити 30-32 см. При визначенні перешкоди на відстані 100 см це буде відстань від перешкоди до запасного колеса.

Основні особливості:

1. Автономна робота
Дані виводяться на власний світлодіодний індикатор у цифровому вигляді, також відбувається озвучення відстані за допомогою тонального сигналу.

2. Висока швидкодія - 0,12 сек!
Швидкість реакції системи визначає, наскільки швидко і завчасно вона сповістить вас про виникнення перешкоди, щоб ви могли вчасно зупинитися. За період індикації відстані (0,12 сек) ваш автомобіль при швидкості 5 км / год проїжджає 0,17 м. Аналогічні паркувальні радари володіють часом реакції 0,25 сек. або більше.

3. Автоматичне включення парктроника при включенні задньої передачі або від стоп-сигналу.

4. Автоматичне визначення найближчого перешкоди.

5. 4 ультразвукових датчика.

6. Можливість вибору попереджувального сигналу.
Дозволяє вибрати спосіб звукового інформування водія про наявність перешкоди.
* Тональний сигнал (біп) з одночасною індикацією на дисплеї відстані до перешкоди;
* Попередження при відстані до перешкоди менше 30 ... 100см (можливість установки значення користувачем) з одночасною індикацією відстані на дисплеї;
* Беззвучний режим - тільки індикація на дисплеї відстані до перешкоди.

7. Установка чутливості датчиків парктроника

Служить для усунення перешкод від сторонніх чинників (сніг, нерівна дорога та ін.)

На правильність визначення відстані можуть впливати різні фактори: дощ, сніг, нерівна дорога, забрудненість ультразвукових датчиків. Для усунення впливу цих факторів з блоку індикації можливо зменшити чутливість паркувального радару. Після усунення сторонніх чинників можна знову збільшити чутливість парктроника. Під час вимушеної низькій висоті установки датчиків, а також при можливу наявність в дальній зоні охоплення датчиків перешкод у вигляді виступаючих частин запасного колеса або частин бампера регулювання чутливості з блоку індикації забезпечує правильну роботу паркувального радару.

8. Установка порога попередження мелодією для відстаней 30 ... 100см.

9. Спрацювання від стоп-сигналу і функція "Антіподкат"
Функція активується при натисканні на педаль гальма (при підключенні до дроту стоп-сигналу). При цьому на дисплеї відображається відстань до перешкоди позаду. Використання цієї функції дозволить контролювати відстань до стоїть позаду автомобіля і планувати максимальний відкат власної машини на підйомі.

10. "Фаркоп"
Ця функція призначена для виключення із зони охоплення системи різних виступають за межі бампера частин автомобіля (фаркоп, запасне колесо). Для активації даної функції необхідно ввести величину в метрах виступаючої частини автомобіля. Після цього відстань до перешкоди буде розраховуватися з урахуванням поправки, тобто буде показуватися не до бампера, а до виступаючої частини машини. Приклад: позаду машини виступає запасне колесо на 30 см і парктроник визначає його як перешкоду. Поправку фаркопа в цьому випадку потрібно встановити 0,3 ... 0,4 м. При визначенні перешкоди на відстані 100 см це буде відстань від перешкоди до запасного колеса.

11. Відключення бічних датчиків при роботі від стоп-сигналу
У випадку, якщо позаду машини встановлений парктроник з 4 датчиками, то при спрацьовуванні від Стоп-сигналу відстань ззаду буде вимірюватися тільки внутрішніми датчиками, крайні датчики будуть відключені. У цьому випадку виключаються сторонні спрацьовування, наприклад від машин, що знаходяться збоку від Вашої а / м.

12. Програмування відображення інформації.
У залежності від розташування індикатора можливо міняти орієнтацію символів на дисплеї. Існує 4 способи орієнтації інформації:
* Пряме відображення
* Перевернуте відображення
* Дзеркальне відображення
* Перевернуте дзеркальне відображення

13. Регулювання яскравості індикатора.


При установці в металеві бампери можлива ситуація, коли парктроник постійно визначає відстань як 0 см. У цьому випадку необхідно ізолювати корпус ультразвукового датчика від поверхні бампера, щоб уникнути брязкоту від металевих частин бампера. В якості ізолюючого матеріалу можна застосовувати силіконовий герметик.

При русі заднім ходом рекомендується рухатися зі швидкістю менше 5 км / год (<1,38 м / сек). При зменшенні відстані до перешкоди слід ще більше знижувати швидкість руху. За період індикації відстані (0,12 сек) ваш автомобіль при швидкості 5 км / год проїжджає 0,17 м!

Допускається підключення парктроника тільки до бортової мережі постійного напруги! Підключення до мережі змінного напруги неприпустимо!
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «Multitronics» в категории «Парктроник»
Показать все модели