Моторное масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1л (854111)


Заканчивается
297 грн.
Наличные:
297 грн
Безнал:
371 грн
332 грн. Купить
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1л (854111) – Моторное масло

Сульфатная зольность, % массы: 0,80
Температура вспышки, °C: 234°C
Вязкость HTHS при 150°С, мПа.с: 3,64
Вязкость при 100°C, мм2 /с: 14,1
Вязкость при 40°C, мм2 /с: 84,7
Плотность при 20°C, г/см3: 0,845
Щелочное число, мг КОН/г: 7,9
Температура застывания, °С: -39°C
Индекс вязкости: 172
Объем: 1 л
Тип: синтетическое
Стандарты:ACEA: A3/B4/C3;
Читать полностью
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1л (854111) - Моторне мастило

Сульфатна зольність,% маси: 0,80
Температура спалаху, ° C: 234 ° C
В'язкість HTHS при 150 ° С, мПа.с: 3,64
В'язкість при 100 ° C, мм2 / с: 14,1
В'язкість при 40 ° C, мм2 / с: 84,7
Щільність при 20 ° C, г/см3: 0,845
Лужне число, мг КОН / г: 7,9
Температура застигання, ° С: -39 ° C
Індекс в'язкості: 172
Об'єм: 1 л
Тип: синтетичне
Стандарти: ACEA: A3/B4/C3; API: SM / CF
Допуски: BMW LL-04; GM Dexos2 (замінює GM-LL-A/B-025); MB 229.51; Porsche A40; Reanault RN0710/RN0700; VW 502.00/505.00/505.01; Ford WSS M2C 917A
Рекомендації: Renault; Nissan; Fiat; Kia; Suzuki; SsangYong

Motul 8100 X-clean 5W-40 є високоефективним моторним мастилом класу екології Евро4 і Евро5. Для новітніх бензинових і турбодизельних двигунів. Володіє оптимальної в'язкістю, зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу і зменшує споживання палива. Не створює відкладень. При постійному застосуванні суттєво збільшується ККД роботи двигуна.

100% синтетичне масло (Mid-SAPS). Спеціально розроблене для двигунів, оснащених фільтрами саж або трикомпонентними каталітичними конвертерами.

Застосування
• Високотехнологічне 100% синтетичне моторне мастило спеціально розроблене для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління оснащених турбо-наддувом і безпосереднім уприскуванням.
• Двигунів відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них мастила стандарту ACEA C3: мастила з високою в'язкістю HTHS (більше 3.5 mPa / s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07% -0.09 %), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами і фільтрами саж (DPF).
• Можливе застосування в бензинових і дизельних двигунах, що вимагають моторне мастило класу якості ACEA А3/В4.

Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах фільтру сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна.

Стандарт ACEA C3 вимагає від мастил високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів.

MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має синтетичну базову основу і знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системами очищення вихлопних газів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 володіє високими мастильними, протизносні властивості і стійкістю до високих температур, що зменшує чад мастила. Масла ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни мастила, визначених бортовою системою діагностики.

Багато автовиробників, таких як KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG рекомендують мастила ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених фільтрами саж (DPF).

Стандарт BMW LL-04 накладає серйозні обмеження на мастило, особливо в системах Valvetronic і системах доочищення вихлопних газів. Цей стандарт задовольняє вимогам всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також двигунів BMW , які мають попередні допуски LL-98 і LL-01.
УВАГА: Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейської співдружності, Швейцарії, Норвегії та князівстві Ліхтенштейн. Поза цих країн потрібне використання мастила з допуском BMW LL-01, таких як MOTUL 8100 X-cess.
Перед застосуванням необхідно ознайомитися з рекомендаціями BMW.

Стандарт FORD WSS M2C 917A потрібен для FORD Galaxy 1,9 л TDI до 2006р., А також для FORD Ka 1,2 л. Duratec і 1,3 л. Duratorq TDCi з 2008р.

Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на утримання сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені фільтрами саж (DPF).

Стандарт Porsche A40 вимагає високу стійкість мастила до деструкції. Ця специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, за винятком Cayenne V6 і дизельних версій (для цих двигунів, використовуються мастила відповідаючі стандарту Porsche C30, такі як MOTUL X-clean + 5W-30).

Групою Renault були розроблені стандарти на моторні масла RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (фільтром сажі), що мають потужність менше 100 к.с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік.
Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом в тому числі Renault Sport і дизельних двигунів без DPF (фільтр сажі) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (фільтром сажі), що мають потужність менше 100 к.с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, які вимагають масел відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки масла відповідні RN0710, а не RN0720.

Специфікація VW 502 00 і VW 505 00 вимагає чудових миюче-диспергіруючих властивостей, високої стійкості масляної плівки і стійкості до збільшення в'язкості в присутність сажі, щоб забезпечити сумісність з більшістю бензинових і дизельних двигунів, крім насос-форсунки VW, де передбачено використання MOTUL Specific 505 01505 00502 00 5W-40 або MOTUL 8100X-clean 5W-40.
УВАГА: Не використовуйте MOTUL 8100 X-clean 5W-30 там, де потрібні продукти з допуском VW 504 00 або VW 507 00. Використовуйте MOTUL Specific 504 00 507 00 або MOTUL 8100 X-clean + 5W-30.

Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S2 означає задоволення стандартам ACEA C3 в комбінації з класом в'язкості SAE 5W-40 для забезпечення надійного змащення всіх бензинових двигунів FIAT, Alfa-Romeo, і LANCIA, вироблених після липня 2007 року.

Рекомендації щодо застосування
• Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника техніки.
• Не змішувати з мастилами, які не відповідають нормі ACEA C3.
• Перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «MOTUL» в категории «Моторное масло»
Показать все модели