Подогреватель дизельного топлива НОМАКОН ПП 102


Нет в наличии
2610 грн.
Наличные:
2610 грн
Безнал:
3262 грн
Кредит ПУМБ:
2689 грн.
Гарантия
24 месяца
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Номакон ПП 102 (24В) с кнопкой - Подогрев топливной магистрали

Напряжение питания постоянного тока, В: 24
Номинальное входное электрическое сопротивление, Ом: 1,5-2,0
Номинальная электрическая мощность, Вт, не менее, при температуре дизтоплива -20 °С +5 °С: 350, 300
Максимальный расход дизельного топлива через подогреватель, л/ч: 420
Максимальная температура нагревательного элемента, °С, не более: 130
Диапазон
Читать полностью
Технічні параметри:

НОМАКОН ПП 102 (24В) з кнопкою - Підігрів паливної магістралі

Напруга живлення постійного струму, В: 24
Номінальний вхідний електричний опір, Ом: 1,5-2,0
Номінальна електрична потужність, Вт, не менше, при температурі дизпалива -20 ° С +5 ° С: 350, 300
Максимальна витрата дизельного палива через підігрівач, л / год: 420
Максимальна температура нагрівального елементу, ° С, не більше: 130
Діапазон робочих температур при експлуатації, кліматичне виконання: від -40 до +45 ° С, ХЛ2
Розміри (габаритні - довжина х ширина х висота), мм: 114 х 52 х 110
Маса в спорядженому стані, кг, не більше:
- Без заповнення паливом: 0,27
- Із заповненням паливом: 0,310
Управління підігрівом: ручне
Режим роботи: Короткочасний 5-10 хв від акумулятора, тривалий від генератора

ПРИНЦИП РОБОТИ і КОНСТРУКЦІЯ
Підігрівач призначений для безперервного (маршового) підігріву дизельного палива в паливній магістралі під час руху або при працюючому двигуні.

Встановлювати підігрівач рекомендується безпосередньо перед фільтром тонкого очищення для того, щоб підігріте паливо відразу потрапляло в фільтр, що буде запобігати його запарафінюванню і забезпечувати нормальну фільтрованість. Додатково на фільтр також рекомендується встановити бандажний підігрівач, що гарантовано забезпечить подачу палива як в передпусковому, так і в маршовому режимах.

ВСТАНОВЛЕННЯ
Робоче положення підігрівача - вертикальне. При цьому вхідний і вихідний штуцери розташовуються горизонтально. Напрямок руху палива вказано стрілками на штуцерах.

Підігрівач кріпиться в моторному відсіку на кронштейн двома гвинтами. Кінці паливопроводу закріплюються на штуцерах хомутами.

Підключення до бортової мережі автомобіля здійснюється за однією з наведених у паспортах схем в залежності від типу управління - автоматичний або ручний. Світлодіод, що встановлюється в салоні спалахує при включенні підігріву.

УПРАВЛІННЯ
Підігрівач випускається в двох модифікаціях - з автоматичним і ручним управлінням.

Найбільш доцільний і зручний автоматичний режим управління, коли електроніка включає підігрів при зниженні температури палива нижче + 5 ° С і відключає його при перевищенні цієї температури. При виборі підігрівача з ручним керуванням включення-виключення здійснюється водієм вручну з салону.

Підігрівач з електронним блоком управління включається в режим підігріву тільки після запуску двигуна при працюючому генераторі, що знімає навантаження з АКБ. Нагрівальні елементи, використовувані в цьому пристрої, виключають можливість перегріву палива вище критичних температур, і забезпечують його повну безпеку.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «НОМАКОН» в категории «Подогреватель дизельного топлива»
Показать все модели