Аварийный герметик LIQUI MOLY Racing Reifen-Reparatur-Spray 0,3л 1579


Есть в наличии (1-2 дня)
291 грн.
Наличные:
291 грн
Безнал:
364 грн
314 грн. Купить
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Liqui Moly Racing Reifen-Reparatur-Spray 0,3л 1579 - Герметик для шин

Цвет: беловатый / желтоватый
Запах: характерный
Вид: жидкий
Плотность при 20°C: 0,79 г/см3
Растворимость: растворим в воде
Темп. воспламенения: не применяется

Объем - 0,3л

Liqui Moly Racing Reifen-Reparatur-Spray - герметик для ремонта мотоциклетной резины. Специальное соединение с активными веществами для оказания первой помощи при
Читать полностью
Технічні параметри:

Liqui Moly Racing Reifen-Reparatur-Spray 0,3л 1579 - Герметик для шин

Колір: білуватий/жовтуватий
Запах: характерний
Вид: рідкий
Щільність при 20 ° C: 0,79 г/см3
Розчинність: розчинний у воді
Темп. займання: не застосовується

Обсяг - 0,3л

Liqui Moly Racing Reifen-Reparatur-Spray - герметик для ремонту мотоциклетної гуми. Спеціальне з'єднання з активними речовинами для надання першої допомоги при пошкодженні шини без її демонтажу. Можна застосовувати для будь-яких двоколісних транспортних засобів з камерою і без неї. Не можна використовувати при розірваній камері, шині або шинах, що злетіли з обода.

ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Для надання першої допомоги при пошкодженні на будь-яких двоколісних транспортних засобах з камерою і без неї.

ЗАСТОСУВАННЯ
Встановіть золотник шини на половину висоти обода і повністю випустіть залишився повітря. По можливості видаліть причину пошкодження (наприклад, цвях). Добре струсіть балончик. При холоді попередньо розігрійте! Накрутіть штуцер на золотник шини. Тримайте балончик вертикально і розпилюйте. Тримаючи балон вертикально нажмімте клапан.

вказівка
Щоб продукт міг оптимально розподілитися, відразу ж поїздите зі швидкістю 10 - 15 кілометрів на годину. По можливості перевірте незабаром тиск в шині і зверніться в автомайстерню.

______________

Паличка-виручалочка

Прокол колеса на наших дорогах не рідкість. Але якщо в автомобілі завжди знайдеться місце для запаски і, витративши 10 хвилин після неприємного інциденту, можна рухатися далі, то на мотоциклі така ситуація може закінчитися евакуацією. У такому випадку, єдиним засобом, що може допомогти доїхати до шиномонтажу без сторонньої допомоги, може стати тільки спеціальний шинний герметик. Подібний продукт давно влаштувався в багажниках багатьох європейських автомобілів прямо з заводу, але для багатьох наших співгромадян принцип його дії залишається загадковим, а тому, що лякає. Щоб розвіяти сумніви, я вирішив відремонтувати трапився у мене прокол діаметром близько 3 мм опинилися під рукою препаратом Racing Reifen-Reparatur-Spray, що виробляють німці з компанії Liqui Moly. На вигляд - це невеликий чорний балон з прозорою силіконової трубкою. З опису виходить, що всередині, під тиском, знаходиться склад з полімеру і розчинника, а також те, що продукт здатний накачати як камерну, так і безкамерну покришку не порушуючи балансування колеса.

Головне - дотримати наступні умови:
1. Усунути причину проколу (цвях, шуруп), видаливши її з шини. Крім того, якщо відомо місце проколу, то колесо необхідно провернути так, щоб дірка не знаходить в самій нижній точці покришки.
2. На момент закачування герметика колесо має бути повністю спущено;
3. Рух можна починати тільки в тому випадку, якщо після обробки складом обід колеса явно підвівся (тобто, тиск в шині піднялося до прийнятного рівня).

Жорстка бортовіна шини на Hyosung 250 навіть після проколу відмовилася опускатися. Наявність тиску повітря в колесі манометр не показував, а й на обід колесо не лягло. Довелося повірити показаннями приладу і продовжити експеримент. Далі, попередньо гарненько струснувши балон з герметиком, я під'єднав його до соска спущеного колеса і натиснув на пусковий клапан. З легким шипінням молочного кольору субстанція почала заповнювати шину. На те, щоб повністю вийти з балона, німецької препарату потрібно близько хвилини. Незручним під час процедури здалося тільки те, що на балоні немає фіксатора, і під час операції клапан у відкритому стані довелося тримати пальцем. З іншого боку, для коліс невеликого діаметра, типу скутерних, продукту може вистачити на кілька разів, а фіксатор на таких балонах, як правило, одноразовий. Коли склад в балоні закінчився, я, відповідно до інструкції, проїхав два кілометри в спокійному режимі. Після прохвата завмер тиску показав тиск в 2,1 атмосфери. Що ж, показник, що дозволяє спокійно рухатися не тільки до шиномонтажу, але й далі. Ремонт проколу довелося відкласти майже на тиждень, тому зробити фото внутрішньої частини шини після обробки препаратом не вдалося. Однак, я раніше якось мав можливість оглянути покришку BMW після подібної обробки. Через добу після пробігу вона була абсолютно сухою і покрита тонким шаром блискучої плівки. Усередині не було ніякої піни, яку доводилося б «відгризати» підручними засобами (всупереч існуючій думці). Випробування показали, що заявленими властивостями продукт володіє повною мірою, і може стати в нагоді в далекій дорозі, оскільки місця багато не займає, а з проколами справляється.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «LIQUI MOLY» в категории «Ремонт шин»
Показать все модели