Моторное масло LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W-40, 1л 1924


Есть в наличии (1-2 дня)
366 грн.
Наличные:
366 грн
Безнал:
458 грн
400 грн. Купить
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, 1л 1924 - Моторное масло

Полностью синтетическое низковязкое моторное масло Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 на базе полиальфаолефинов для всесезонного применения в бензиновых и дизельных двигателях современных автомобилей. Применяется на высоконагруженных многоклапанных моторах, в том числе с турбонаддувом и интеркулером. Масло значительно продлевает ресурс двигателя благодаря лучшей защите от
Читать полностью
Технічні параметри:

Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, 1л 1924 - Моторне масло

Повністю синтетичне низковязкі моторне масло Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 на базі поліальфаолефінів для всесезонного застосування в бензинових і дизельних двигунах сучасних автомобілів. Застосовується на високонавантажених багатоклапанних моторах, у тому числі з турбонаддувом і інтеркулером. Масло значно продовжує ресурс двигуна завдяки кращому захисту від зносу, володіє відмінними низькотемпературними властивостями, високою термоокислительной стабільністю і високим індексом в'язкості, що дозволяє надійно захищати двигун в широкому інтервалі температур. Сумісно з каталітичними нейтралізаторами всіх типів. Широко використовується у тюнінгу та спорті. Виконує вимоги: API SM / CF; ACEA A3-04 / B4-04; BMW Longlife-98, MB 229.3, VW 502.00, 505.00, Porsche A40.

Журнал СПОЖИВАЧ протестував масло Liqui Moly Synthoil High Tech SAE 5W-40. На цей раз синтетичних масел 5W-40, класів SM, SL і SJ за API. І знову масло LIQUI MOLY показує один з кращих результатів. Тестування моторного масла - це процес дуже складний і різнобічний. Починається він з дослідження базових фізико-хімічних параметрів масла: кінематичної в'язкості, індексу в'язкості, лужного числа, температури спалаху у відкритому тиглі, щільності, динамічної в'язкості, вмісту сульфатної золи. Ці параметри є основними, і кожен виробник повинен перевіряти свою продукцію на відповідність ім. Чисельні величини параметрів змінюються залежно від класу в'язкості масла, і якщо воно не вкладається по якому-небудь з них, то вважається, що продукт не відповідає заявленому класу. У цьому випадку перед нами явний виробничий брак або явний обман покупця. Для того щоб оцінити експлуатаційні властивості моторного масла, необхідно звернутися до так званих дослідницьким методам тестування. Одним з них є дослідження масла на термоокислювальну стабільність. Цей параметр характеризує стійкість моторного масла до утворення кислот і смол при високій температурі. З смол на нагрітих поверхнях утворюються вуглецеві відкладення, нагар і лак, накопичення яких може призвести до підвищеного зносу, заклинювання кілець, штовхачів та ін. Продукти окислення, в свою чергу, сприяють корозії деталей двигуна, вони також прискорюють старіння гумових ущільнювачів. При дослідження масла на термоокислювальну стабільність проводиться окислення масла під дією високої температури, значення температури підбирається таким чином, щоб відповідати температурі верхнього компресійного кільця поршневої групи ДВС. Суть методу полягає в тому, що під дією кисню масло змінює свої основні властивості, такі, як в'язкість і лужне число, а також в ньому накопичуються продукти окислення. Відповідно, ці параметри вимірюються до і після окислення, і по їх зміні оцінюються експлуатаційні властивості продукту. Чим менше відбулися зміни, тим краще масло чинить опір окисленню, менше змінює свої властивості і довше може працювати в двигуні.

вимірює параметри

Кінематична в'язкість
Визначається в капілярних віскозиметрах при температурі 100 ° С. Вимірювання проводиться в термостаті, в якому підтримується задана температура. Віскозиметр занурюється в термостат, і після нагрівання масла до заданої температури визначається час проходження пробою масла відомого об'єму віскозиметра. Сама в'язкість розраховується за формулою.

індекс в'язкості
Це емпіричний, безрозмірний показник для оцінки залежності в'язкості масла від температури. Чим вище чисельне значення індексу в'язкості, тим менше в'язкість масла залежить від температури.

лужне число
Вказує на кількість присадок, що додаються до базового маслу для вирішення цілого ряду завдань. В першу чергу присадки необхідні для нейтралізації кислот, що утворюються в олії в процесі роботи. Для визначення цього параметра проводять зворотне потенціометричне тітрірованіе розчину масла. Тобто в розчин вводять надлишок соляної кислоти, а потім додають луг, поки вольтметр не покажеться стрибок напруги. Обсяг луги, необхідний для виникнення стрибка напруги, зумовлює значення лужного числа.

Температура спалаху у відкритому тиглі
Масло наливається в тигель, і його температура збільшується зі швидкістю 2 ° С / хв. Над тиглем проносять запалений ґніт, доти поки не відбудеться короткочасна спалах на поверхні масла.

щільність
Визначається ареометром при 20 ° С.

динамічна в'язкість
Визначається в різних градієнтах швидкості зсуву в ротаційних віскозиметрах (метод ASTM D5293). Від величини даного параметра залежить кількість оборотів коленвала під час холодного пуску двигуна при негативних температурах.

Зміст сульфатної золи
Даний параметр вказує на частку присадок в загальному обсязі масла, і певною мірою від цього залежить ступінь нагарообразования. Обчислюється при зважуванні залишку, отриманого при спалюванні масла в присутності сірчаної кислоти.

термоокислительная стабільність
Це показник, що оцінює стійкість моторного масла до утворення кислот і смол при високій температурі. Метод визначення термоокислительной стабільності заснований на збільшенні оптичної щільності випробуваного зразка при високій температурі (230 ° С), при наявності каталізатора (мідного стрижня), в контакті з повітрям (т. Е. В умовах, близьких до роботи моторного масла у двигуні), в внаслідок інтенсивного перемішування в приладі. Чим менше термоокислительная стабільність масла, тим більше збільшується оптична щільність, що свідчить про наявність продуктів окислення в маслі.

Показник зміни в'язкості
Характеризує срабативаемость в олії полімерного загустителя. Чим менше відсоток зміни, тим більш стабільні властивості масла.

показник дисперсності
Визначає стабільність моторного масла проти окислення. Показує відносний вміст дрібних і великих часток забруднення в моторному маслі, які визначаються по відношенню оптичної щільності при різних довжинах хвиль (великі при? = 670 нм, загальна забрудненість при? = 490 нм). Великі частинки характеризують тенденцію до накопичення відкладень в двигуні.

кислотне число
Є стандартним показником, що характеризує наявність в моторних маслах продуктів окислення. Чим менше його абсолютне значення, тим краще умови роботи масла в двигуні і тим більше його залишковий ресурс.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ

ВИРОБНИК: LIQUI MOLY GmbH, Німеччина.

Заявлені характеристики: клас в'язкості 5W-40.

СПЕЦИФІКАЦІЇ І СХВАЛЕННЯ: відповідає SAE 5W-40, API SM / CF; ACEA A3-98 / B4-98; BMW Longlife-98, MB 229.3, VW 502.00, 505.00, Porsche.

ВИД ПОСТАВКИ: 1, 5 л каністри.

Заяву ОСОБЛИВОСТІ: повністю синтетичне низковязкі моторне масло на базі поліальфаолефінів для всесезонного застосування в бензинових і дизельних двигунах сучасних автомобілів. Застосовується на високонавантажених багатоклапанних моторах, у тому числі з турбонаддувом і інтеркулером. Масло значно продовжує ресурс двигуна завдяки кращому захисту від зносу, володіє відмінними низькотемпературними властивостями, високою термоокислительной стабільністю і високим індексом в'язкості, що дозволяє надійно захищати двигун в широкому інтервалі температур. Сумісно з каталітичними нейтралізаторами всіх типів. Широко використовується у тюнінгу та спорті.

ОБГОВОРЕННЯ ТЕСТА: масло показало стабільний результат, всі фізико-хімічні параметри масла відповідають встановленим нормам для цього класу в'язкості.
Переходимо до дослідження термоокислювальну властивостей. Після першої години випробувань масло є одним з лідерів за показником дисперсності, що говорить про ефективну роботу багатофункціонального пакета присадок. За цей період в'язкість масла змінилася трохи більше ніж на 21%. За наступні 2:00 окислення темпи зміни в'язкості масла значно знизилися і надбавка склала всього 13,69%, при цьому загальні зміни досягли значення в 34,82%. Незважаючи на те, що показник дисперсності впав і його значення після трьох годин склало 79%, значення кислотного числа, що характеризує наявність в оліях продуктів окислення, виявилося одним з найнижчих в тесті, всього 0,58, що є дуже хорошим показником і говорить про здатності масла тривалий час працювати в двигуні.

РЕЗЮМЕ: Масло продемонструвало хорошу стабільність багатофункціонального пакета присадок.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «LIQUI MOLY» в категории «Моторное масло»
Показать все модели