Аварийный герметик LIQUI MOLY Reifen-Reparatur-Spray 3343


Есть в наличии
378 грн.
Наличные:
378 грн
Безнал:
472 грн
408 грн. Купить
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray 3343 - Герметик для ремонта шин (пена)

Основа : жидкий каучук
Цвет : белый/желтоватый
Запах : характерный
Форма : жидкость
Плотность при +20*С : 0,79 г/см3
Температура вспышки : н.о.
Растворимость в воде : растворим

Объем - 400 мл.

Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray – это специальная комбинация вулканизирующих активных веществ для того, чтобы при проколе колеса
Читать полностью
Технічні параметри:

Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray 3343 - Герметик для ремонту шин (піна)

Основа: рідкий каучук
Колір: білий/жовтуватий
Запах: характерний
Форма: рідина
Щільність при + 20 * С: 0,79 г / см3
Температура спалаху: Н.О.
Розчинність у воді: розчинний

Обсяг - 400 мл.

Liqui Moly Reifen-Reparatur-Spray - це спеціальна комбінація вулканізірующіх активних речовин для того, щоб при проколі колеса надати першу допомогу без монтажу колеса. Застосуємо для коліс всіх типів легкових автомобілів з камерою чи без неї, в тому числі, універсалів і легких комерційних авто. Непридатний при бічних порізах, розривах, пошкодженні камери і покришки, а також у випадках від'єднання покришки від диска.

Герметизує проколоті шини і підкачує їх. Призначений для будь-яких типів шин: для камерних і безкамерних, до 215 розміру.

ВЛАСТИВОСТІ
- Швидкий ремонт проколотого колеса без його демонтажу
- Простота у застосуванні
- Для всіх типів коліс легкових автомобілів
- Можливий подальший ремонт покришки

Сфера застосування
Для першої допомоги при проколи коліс всіх типів легковий автотехніки з камерами чи без них.

ЗАСТОСУВАННЯ
Вентиль витягнути з диска наполовину його довжини і повністю спустити повітря. Усунути можливі причини аварії (наприклад, цвях). Банку добре струснути. При морозі попередньо підігріти до кімнатної температури (наприклад в салоні авто). З'єднувальний пристрій накрутити на вентиль. Баночку тримати вертикально і розпорошувати.

вказівка
Для того, щоб продукт міг оптимально розподілитися, необхідно відразу ж проїхати зі швидкістю 10-15 км / год декілька кілометрів. Якомога швидше перевірити тиск колеса і знайти станцію техобслуговування.

 

ТЕСТ ЖУРНАЛУ "АВТОМИР"
"Дірявий шини" (журнал Автомир, в "-22, 2006)

Тест ремонтних герметиків: журнал Автомир в "-22, 2006.
Шинний герметик LIQUI MOLY Reifen-Reparatur став "" Вибором редакції "" за результатами порівняльних тестів серед семи аналогічних препаратів інших компаній.

Щоб виявити переваги і недоліки декількох видів ремонтних герметиків, експертам «AM» довелося продірявити майже два комплекти літніх покришок

Герметизуючі аерозолі, що дозволяють в польових умовах провести оперативний (без демонтажу) ремонт покришок, з'явилися на нашому ринку відносно недавно, років сім тому. В основі більшості подібних препаратів - рідкий клейовий склад на базі вінілацетату, який ще з 80-х років минулого сторіччя використовується в якості так званого превентивного герметика для колісної військової техніки НАТО. Однак якщо останній заливається в цілу покришку, так би мовити, на випадок можливого проколу (тому й превентивний), то ремонтний клейовий спрей закачується виключно в пробиту шину. Процес ремонту досить простий: з дірявого колеса повністю стравливается повітря (машина повинна стояти на ободі), за допомогою з'єднувального шланга подстиковивается балончик з аерозолем і натискається перепускний клапан. Клейова суміш під великим (в кілька атмосфер) тиском спочатку заповнює внутрішню порожнину шини, а потім проривається назовні через прокол.
Оскільки аерозольного складу з балончика надходить набагато більше, ніж його за той же час йде через «дірочку», покришка поступово надувається. Цьому сприяє і герметик - він у місці проколу поступово полімеризується, звужуючи, а потім повністю закупорюючи отвір. Щоб прискорити цю процедуру, виробники рекомендують відразу ж після закачування спрею проїхати як мінімум кілька сот метрів - по-перше, колесо нагрівається і процес «вулканізації» йде краще, по-друге, при обертанні колеса клейовий склад рівномірно розподіляється по внутрішній поверхні шини, що дозволяє уникнути дисбалансу.

Такий узагальнений сценарій щодо застосування ремонтного герметика.

свої особливості
Кожен виробник (а до нас на тест потрапило сім продуктів із США та Західної Європи) дає індивідуальні рекомендації з використання своїх препаратів. Одні (наприклад, «Gunk») пропонують перед «аерозольним» накачуванням вивішувати пошкоджене колесо на домкраті, а після заповнення шини герметиком проїхати не менше 3 км. Інші (наприклад, «LIQUI MOLY») подібний пробіг «оцінюють» дистанцією всього в 300 м, а закачування спрея в колесо радять проводити без будь-яких маніпуляцій з домкратом. Загалом, у всіх свої особливості.

Перевірено у справі
Тест герметиків ми проводили в одному зі столичних торгово-сервісних центрів компанії МВО, фахівці якого підготували відповідне шиномонтажне обладнання і «супутній» інвентар - два ідентичних комплекту літніх шин типорозміру 175/70 R13. Препарати для чистоти експерименту використовували строго по інструкції. Єдиний момент, від якого ми в якійсь мірі відмовилися, - це виконання рекомендованого (після заповнення шини гермет-ком) пробігу. У реальних умовах робити це, безумовно, необхідно, однак зараз ми обмежилися «технічною» дистанцією в 100 м - нам достатньо було переконатися, що герметик дійсно працює і тримає тиск в шині. Однак у двох випадках машину ганяти і зовсім не довелося. Перший раз, коли вирішили перевірити герметик Quick fix tyre Inflator («ABRO»). Тест закінчився невдало - при приєднанні до вентиля несподівано розвалився наконечник пластикового шланга. Без нього повний балончик можна просто викинути на смітник.

Ще один заїзд довелося пропустити при перевірці герметизуючого складу Puncture Seal («Gunk»). Незважаючи на те що ми виконали всі вимоги інструкції, підкачати з його допомогою «розчавлену» під вагою машини покришку так і не вдалося. А якщо починати рух в такій ситуації - шину можна запросто порізати виступаючими гранями просевшего сталевого обода.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «LIQUI MOLY» в категории «Ремонт шин»
Показать все модели