Специальный инструмент LIQUI MOLY Spuhsonde 7947


Есть в наличии (1-2 дня)
3411 грн.
Наличные:
3411 грн
Безнал:
4264 грн
Кредит ПУМБ:
3726 грн. Купить
Гарантия
12 месяцев
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Liqui Moly Spuhsonde 7947 - Изогнутый зонд для обработки DPF-фильтра

Liqui Moly Pro-Line Spuhsonde Gewinkelt - специальный зонд для обработки средствами Pro Line DPF Reiniger и Pro Line DPF Spulung дизельных сажевых фильтров (DPF). Pro-Line Изогнутый Зонд имеет гибкий соединительный шланг длиной 600 мм и специальный коннектор, который подходят для распылительного пистолета (арт. 6226). В зависимости от типа транспортного средства,
Читать полностью
Технічні параметри:

Liqui Moly Spuhsonde 7947 - Вигнутий зонд для обробки DPF-фільтра

Liqui Moly Pro-Line Spuhsonde Gewinkelt - спеціальний зонд для обробки засобами Pro Line DPF Reiniger і Pro Line DPF Spulung дизельних сажових фільтрів (DPF). Pro-Line Вигнутий Зонд має гнучкий з'єднувальний шланг довжиною 600 мм і спеціальний коннектор, який підходять для розпилювального пістолета (арт. 6226). Залежно від типу транспортного засобу, дозволяє забезпечити ідеальний доступ для очищення дизельних фільтрів твердих частинок (DPF / FAP) легкових автомобілів.

ЗАСОБИ ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ сажових Фільри
Імеено кошти, так як для очищення фільтр сажі необхідний очищувач Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger і промивка-ополіскувач Liqui Moly Pro Line DPF Spulung. Ополіскування необхідно обов'язково, так як очищаюча рідина містить в собі активні хімічні сполуки, які в жодному разі не повинні залишатися на поверхні фільтру сажі!
 
Проблема забитого фільтр сажі виникає через поїздок на короткі дистанції, фільтр сажа не встигає прогрітися до робочої температури, щоб звільнитися від накопичених в ньому частинок сажі. Результат: Фільтр сажі частково заповнюється. У такому випадку блок керування двигуном прагнути включити режим автоматичного регенерації фільтра. Це означає, що в двигун впорскується більше палива, щоб досягти більш високої температури вихлопних газів. Завдяки більш високих температур вихлопних газів в звичайних умовах досягається згорання часток саж. Але в деяких ситуаціях, наприклад міському режимі руху або затяжних пробках, активація режиму регенерації неможлива. У випадку, коли ця ситуація повторюється регулярно, фільтр сажа поступово забивається. Тому інтервал очищення залежить від сфери застосування автомобіля. За рахунок регулярного очищення, загальні витрати на обслуговування знижуються. LIQUI MOLY рекомендує проводити очищення при поїздках на короткі дистанції при кожній другій заміні масла або при кожному технічному обслуговуванні.

Очищення проводиться за допомогою пістолета Liqui Moly Druckbecherpistole (арт. 7946) і спеціального зонда Liqui Moly Pro-Line Вигнутий Зонд (арт. 7947) або Liqui Moly Pro-Line Прямий Зонд (Арт. 7948). Доступ для очищення фільтр сажі забезпечується в залежності від типу транспортного засобу, шляхом видалення датчика температури або датчика тиску фільтра DPF. При очищенні температура фільтра повинна бути не нижче 40 ° C. На деяких автомобілях сажевий Фільтр розташований поруч з випускним колектором або турбокомпресором. З міркувань безпеки, при очищенні фільтрів на таких автомобілів слід уникати попадання промивної рідини в камеру згоряння через відкритий випускний клапан. З помощьюLiqui Moly Pro-Line зонда через посадочне місце датчика впорскуємо у фільтр повну ємність очищувача Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger (арт.5169). Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger розпорошується безпосередньо на поверхню фільтра з інтервалом від 5 до 10 секунд (кожна з перервою від 5 до 10 секунд між ними) при робочому тиску від 6 до 8 бар. Зонд повинен провертатися по своєї осі і переміщатися вперед і назад під час впорскування, щоб охопити якомога більшу частину поверхні фільтра.

Потім необхідно промити фільтр промиванням Liqui Moly Pro Line DPF Spulung (арт. 5171). Для цього так само потрібно використовувати пістолет Liqui Moly Druckbecherpistole (арт.7946). Принцип промивки такий же як і очищення. В процесі очищення частинки сажі розчиняються і потім вони легко можуть вигоріти в процесі нормальної регенерації. Після зворотного установки датчиків ми рекомендуємо провести пробну поїздку тривалістю не менше 20 хвилин, для того щоб викликати процес регенерації фільтр сажі. У разі відмови електроніки двигуна на автоматичний запуск процесу регенерації, слід звернутися в сервіс і провести процес примусової регенерації за допомогою спеціального діагностичного обладнання.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «LIQUI MOLY» в категории «Специальный инструмент»
Показать все модели