Измерительный прибор Multitronics Focus F1


Нет в наличии
1050 грн.
Наличные:
1050 грн
Безнал:
1312 грн
Кредит ПУМБ:
Гарантия
не предусмотрена
Возврат
Возврат в течение 30 дней
Лучшая цена
Нашли дешевле
Доставка
Доставка от 2 часов
Українською
Технические параметры:

Multitronics Focus F1 - Стробоскоп автомобильный (бензин)

Напряжение питания: от +9 до +16 Вольт
Потребляемый ток: не более 800 миллиампер
Максимальная частота вспышек: 50 Гц (7000 оборотов коленвала/мин.)
Режим работы: повторно-кратковременный (10 мин. работа, 10 мин. перерыв).

Автомобильный стробоскоп повышенной яркости свечения Focus-F1 предназначен для проверки и регулировки начальной установки угла
Читать полностью
Технічні параметри:

Multitronics Focus F1 - Стробоскоп автомобільний (бензин)

Напруга живлення: від +9 до +16 Вольт
Струм: не більше 800 міліампер
Максимальна частота спалахів: 50 Гц (7000 оборотів коленвала / хв.)
Режим роботи: повторно-короткочасний (10 хв. Робота, 10 хв. Перерва).

Автомобільний стробоскоп підвищеної яскравості світіння Focus-F1 призначений для перевірки і регулювання початкової установки кута випередження запалювання, а також для перевірки працездатності відцентрового і вакуумного регуляторів випередження запалювання автомобільних карбюраторних двигунів. Прилад призначений для професійного використання. Стробоскоп має високочутливий сенсор - прищіпку ємнісного типу, призначену для роботи з карбюраторними двигунами. Підвищений ресурс роботи і висока яскравість світіння стробоскопа забезпечується застосуванням спеціальної імпульсної лампи спалаху.

Автомобільний стробоскоп підвищеної яскравості світіння Focus-F1 призначений для перевірки і регулювання початкової установки кута випередження запалювання, а також для перевірки працездатності відцентрового і вакуумного регуляторів випередження запалювання автомобільних карбюраторних двигунів.

Стробоскоп працює з будь-якими типами систем запалювання.
У разі підключення до стробоскопу датчика для роботи з дизельним двигуном (отримується додатково) ви можете виміряти кут випередження впорскування дизельного двигуна.

!!! Майте на увазі, що внаслідок особливостей роботи стробоскопа при спостереженні динамічного кута випередження упорскування дизельного є постійна затримка спостережуваного сигналу на 16-20 градусів.

Більш точні дані по постійній затримці включення стробоскопа залежать від типу системи упорскування і можуть бути конкретизовані і в подальшому використані шляхом порівняння затримки включення приладу з зразковим дизельним стробоскопом.
Отзывы
Оставить отзыв
Оставить отзыв
Закрыть
  • Ваш отзыв будет первым!

Другие модели марки «Multitronics» в категории «Измерительный прибор»
Показать все модели