0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест дизеля на осад при замерзанні

    25.01.2018

    У цій статті ми надамо звіт по одному з наших рейдів на українських АЗС, метою яких є тестування зимового дизельного палива. Минулого разу ми тестували одні з найпопулярніших і в той же час найдорожчих АЗС, таких як WOG, ОККО та Укравто, а в цей раз ми проїдемо по більш бюджетним заправкам. І в центрі нашої уваги виявилося паливо з заправок Glusco, SC Formula та КЛО. Зробивши контрольну закупівлю і перелив паливо в прозору посуд ми побачили що всі три зразки мають однаковий жовтий колір що не дуже добре для дизельного палива, а тим більше для зимового дизеля. Занадто яскравий жовтий колір може свідчити про високий вміст солярового масла, що в свою чергу впливає на його густоту палива та відповідно температуру фільтрації. Але в будь-якому випадку щоб зробити якісь висновки всі три зразка будуть поміщені в морозильну камеру з температурою -24С на добу. Після заморозки контрольні зразки змінили свій зовнішній вигляд, але один від одного при цьому вони не особливо відрізняються, їх колір і раніше залишається жовтим, але тепер солярка ще й помутніла, також з перших вражень здається що змінилася його густота. Звичайно ж колір це другорядний фактор і судити по ньому дуже складно але з іншого боку наприклад дизельне паливо КЛО яке відповідно до наданої нам документації поставляється литовської компанії Orlen Oil має жовтий колір, в той же час в минулому тесті дизельне паливо взяте на АЗС УкрАвто яке також поставляється компанією Orlen Oil було практично прозорим та за кольором більше схоже на воду. Після такого спостереження ми ще раз уточнили походження зимового дизеля на КЛО, і нам підтвердили що придбане нами паливо дійсно поставляється з Литви компанією Orlen Oil. Але в будь-якому випадку вірити словам це не наш варіант і пролили заморожений дизель через дрібну сітку, з метою перевірити кількість парафіну.

    Та нажаль даний тест провалили зразки з АЗС Glusco та SC Formula які згідно сертифікатів поставляє білоруський мозирський нафтопереробний завод, дизель від КЛО проявив себе трохи краще проте цей зразок дуже далекий від тестованих раніше УкрАвто, WOG та навіть OKKO.

    Що стосується цін то на КЛО літр звичайного зимового дизеля коштує 27, 69 грн, на Glusco 27,30 гр, і на заправці самообслуговування SC Formula 26,69 грн. Але як виявилося отримати за ці гроші якісний зимовий дизель дуже складно так як зразки Glusco та SC Formula після заморозки при -24 С, буквально відразу забили сітку і залишилися в лійці, і тільки зимовий дизель КЛО впорався з поставленим завданням, правда пішло у його на це дуже багато часу, а кількість парафіну на сітці було більше ніж у УкрАвто, WOG та OKKO.

    Тепер про заявлених в сертифікаті температурах фільтрації, для зразка SC Formula цей параметр залишився невизначеним, у Glusco заявлено -25 С але ми змогли переконається що навіть при -24 С дизель з цієї АЗС вже не витримує випробувань. А ось КЛО можна сказати перебуває на межі у них в сертифікаті заявлено -24 С і за фактом паливо практично витримало перевірку настільки низькою температурою.

    У підсумку за результатами двох тестів турнірна таблиця вибудовується в такий спосіб:

    • УкрАвто найдорожчий та поки що найякісніший;
    • WOG дешевше ніж УкрАВТО та несильно поступається за якістю;
    • ОККО дорожче ніж WOG на 4 копійки але сильно програє за якістю;
    • КЛО ще дешевше ніж WOG але за якістю програє навіть OKKO;
    • Glusco тест не пройдений;
    • SC Formula тест не пройдений.
    Завершена