0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Фейкові штрафи 2018. Скільки коштує порушити ПДР? Зниження швидкісного режиму

    29.01.2018

    2018-й рік в автомобільній сфері почався з обговорення нових ПДР та нових штрафів. Буквально кожен водій чув про зниження швидкісного режиму в місті з 60 км/год до 50 км/год, і про те, що порушника швидкісного режиму чекає штраф в 10-15 разів більше звичних 255 грн або 510 грн.

    Якщо вірити чуткам, то в 2018 році збільшилися штрафи за приховування з місця ДТП та за керування автомобілем в стані алкогольного, або наркотичного сп'яніння. До речі, інформація про те, яким же буде покарання для пияцтва водія на різних ресурсах різна та суперечлива, що наштовхнуло нас на думку, а чи не є нові штрафи черговою мильною бульбашкою, який заради хайпа роздмухують ЗМІ та інтернет ресурси.

    Нововведення ПДР

    Ми вирішили з'ясувати, які ж нововведення ПДР дійсно вступили в силу в 2018 році та мають під собою юридичну основу.

    З'ясувалося, що з усіх вищезазначених змін на папері закріплено тільки одне, ця постанова кабміну від 10 листопада 2017 року № 883, яке стосується швидкісного режиму в місті, це зміна стосується пункту 12.4 правил дорожнього руху.

    У постанові сказано, що з 1-го січня 2018 року максимальна швидкість пересування для всіх транспортних засобів в місті, повинна бути знижена з 60 км/год до 50 км/год, при цьому допускається звичне перевищення встановленого ліміту на 20 км/год, точніше цей ліміт ніхто не міняв, а відповідно він як і раніше діє.

    Штрафи

    Що стосується штрафів, за порушення швидкісного режиму, то їх виписують згідно 124-ї статті кодексу України про адміністративні порушення, де сказано, що за перевищення швидкісного режиму більш ніж на 20 км/год тягне за собою штраф у 15 неоподатковуваних мінімумів, тобто 255 грн, а перевищення швидкості на 50 км/год штраф складе 30 мінімумів, тобто 510 грн. У цій же статті зазначено штрафи та за інші адміністративні порушення, наприклад:

    • покидання місця ДТП;

    • порушення правил проїзду перехрестя;

    • ненадання пріоритету в русі спеціальним ТС і тп.

    І як виявилося, штрафи за ці правопорушення не змінилися та як і раніше складають 255-510 грн. Таким чином, можна зробити очевидний висновок, що з усього інформаційного сміття валяється навколо ПДР, правдою є тільки зниження швидкісного режиму.

    Але зниження швидкісного режиму, не означає, що його почнуть контролювати. Справа в тому, що у нашій поліції досі немає технічних засобів для подібного контролю. Так, в 2017 році був прийнятий закон про відеофіксації порушень ПДР, але чим фіксувати ці порушення поки загадка.

    На території України давно є мережа з відеокамер, які можуть фіксувати порушення, але кількість цих камер мізерно мало і, до того ж, вони не працюють, як єдина мережа. Загалом, як завжди камери є, а толку з них немає.

    У свою чергу, міністр МВС Арсен Аваков каже, що перехід на нові стандарти фіксації порушень ПДР - це дуже плавний процес, який затягнеться на півтора року, і для повної його реалізації на території України має бути встановлено щонайменше 4000 відеокамер, замість 400 існуючих. Також екіпажі патрульної поліції потрібно оснастити необхідними технічними засобами. Виходить, що немає приводу для занепокоєння все зміни ПДР існують тільки на папері і не відносяться до реального життя.

    Увага!

    Що стосується, водіїв алкоголіків та наркоманів, то тут зміни однозначно потрібні і потрібні великі штрафи, а також серйозні покарання, але поки ці зміни існують тільки у вигляді пропозицій, і тому на одних ресурсах вказують одні штрафи та покарання, а на інших зовсім інші.

    Найцікавіше, що навіть трактування цих пропозицій не зовсім ясна розсудливій людині, наприклад, за керування транспортними засобами у стані нарко- або алко- сп'яніння, на перший раз пропонується штраф 10200 грн та позбавлення прав на 1 рік, якщо протягом цього року водій знову попався з подібним порушенням, то штраф подвоїться, а права заберуть ще на рік. Уважно прочитавши подібний текст, на одному з ресурсів, у нас відразу виникло питання, а як людина, якого позбавили прав на 1 рік, може протягом цього ж року керувати ТЗ. Теоретично він може це зробити, але тоді, це вже буде за керування транспортними засобами особою яка не має на це права. Така нестикування дає нам з вами зрозуміти, що подібні нововведення це ніщо інше, як чиясь вигадка, яку безразбора перекопіювати багато ЗМІ.

    Але як відомо, диму без вогню не буває, і цілком можливо, що протягом тих самих 1,5 року, будуть прийняті зміни до правил дорожнього руху. Наша поліція отримає необхідні технічні засоби, а відеофіксація порушень правил дорожнього руху все-таки запрацює. І на наших дорогах стане спокійніше та безпечніше.

    Завершена