0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Перевірка дизельного палива на АЗС WOG/OKKO/Укр.Авто. Дизель в мороз -20

    30.01.2018

    За останні кілька тижнів, ми разом з вами встигли протестувати якості бензину на українських автозаправних станціях. Не дивлячись на те, що бензин є найпоширенішим видом автомобільного палива, багато автомобілістів їздять на дизельних авто та користуються дизельним паливом.

    Тому сьогодні ми вирішили почати серію тестів присвячених зимового дизелю, враховуючи той факт, що на вулиці дуже сильно похолодало, виник ризик замерзання солярки в паливному баку і паливній системі, ми вирушили на контрольну закупівлю.

    Першими плодами нашої праці стали зразки закуплені на таких заправках, як:

    • УкрАвто;

    • ОККО;

    • WOG.

    На WOG 1л зимовий солярки обійшовся в 29,45 грн, на ОККО найдорожче на 4 копійки, 29,49 грн, і на УкрАвто найдорожча солярка - 30,99 грн. Крім ціни, ми ще ознайомилися з походженням палива та його сертифікатами, до речі на УкрАвто всі документи нам надали без проблем дозволили їх сфотографувати, а на ОККО та WOG довелося повоювати з персоналом, але, тим не менш, ми змогли з'ясувати, що ОККО та WOG це білоруське паливо з Мозирського нафтопереробного заводу, а на УкрАвто зимове дизельне паливо постачає ORLEN Oil з Литви.

    Перше, що кидається в очі, це колір самого палива все три зразка відрізняються один між одним. ОККО та WOG мають жовтий колір з різними відтінками, а УкрАвто майже прозорий та більше нагадує воду, ніж солярку. Цей момент принципово важливий, так як колір говорить про склад палива, від чого залежить температура фільтрації. Наприклад, згідно наданих нам сертифікатів для:

    • изеля ОККО температура фільтрації становить - 20 градусів за Цельсієм;

    • що стосується WOG, то тут інформація неоднозначна в сертифікаті, який показали на касі, а потім забрали вказана температура - мінус 27, а в сертифікаті в куточку покупця ми вже бачимо температуру - мінус 24;

    • сертифікат на УкрАвто каже, що температура фільтрації їх дизеля складає цілих - мінус 33 градуси за Цельсієм.

    А ось як йдуть справи насправді, нам допоможе дізнатися морозильна камера, цілу добу все три зразка пробули в ній при температурі мінус 24 С, за цей час жоден з них не замерз та практично не змінив свій колір. Все залишилося, як і було спочатку ОККО та WOG мають жовтуватий відтінок, а зимовий дизель УкрАвто найпрозоріший. Колір палива може говорити про його склад та наявності будь-яких присадок, але зрозуміти, це досконально виключно за кольором неможливо, але одне можна сказати напевно, що чим світліше і прозоре дизельне паливо, тим краще, особливо після заморожування.

    Єдине, паливо не повинно бути мутно-білим, але гадати за кольором та кавовій гущі ми не будемо, краще проллємо солярку через дрібне сито та подивимося, скільки парафіну залишиться на ньому і чи залишиться він взагалі.

    В результаті такого експерименту ми змогли з'ясувати, що: кількість парафіну в зимовому дизельному паливі УкрАвто та WOG приблизно однакове, але є один нюанс, наприклад якщо взяти дизельне паливо УкрАвто там кристали парафіну дуже дрібні, а у дизельного палива WOG кристали парафіну значно більшими. Якраз такі великі кристали парафіну забивають паливний фільтр та унеможливлюють роботу дизельного двигуна в мороз.

    Що стосується зимового дизеля з АЗС ОККО, то це паливо зазнало повне фіаско, парафіну виявилось настільки багато, що літр палива проливали через сито близько десяти хвилин. Але, не варто забувати, що згідно сертифікату гранична температура фільтрування ОККО становить всього 20С, а ми проводили тест при -24 С, з іншого боку дизель WOG коштує на 4 копійки дешевше, ніж ОККО та проявив себе в тесті набагато краще.

    Арктична солярка УкрАвто проявила себе найкращим чином, але і коштує вона дорожче за все.

    Таким чином, завдяки першому тесту вже зараз можна робити висновки на яких АЗС України можна заправлятися зимовим дизелем.

    Завершена