0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • Кошик
Мої покупки

Ланцюги протиковзання vs Браслети на колеса. Що ефективніше та зручніше?

31.01.2018

Останнім часом серед автовласників набирає популярність такий нетиповий для міського водія аксесуар, як автомобільні ланцюги, і пов'язано це з тим, що, як то кажуть, раз на рік і палиця стріляє і снігу може випасти стільки, що звичайним автомобілем не приїдеш, а про заміські поїздки, в такому випадку, взагалі не може йти мова. І раз ви читаєте цей матеріал, значить дана тема для вас актуальна і ми постараємося допомогти розібратися в ній.

Автомобільна ланцюг - узагальнена назва, яка включає в себе різноманітні конфігурації та моделі, найпоширеніші з них це класичні ланцюга на всі колеса та ланцюгові браслети. До речі, ті самі браслети можуть бути ще з пластика, але це суті справи не міняє.

Що краще класичні ланцюга або браслети?

На перший погляд, може здатися, що одягнути браслети набагато простіше ніж ланцюга. Саме це є причиною, по якій деякі водії віддають перевагу браслетів. Хоча особисто наш досвід та досвід бувалих автовласників говорить про зворотне. Варто один раз розібратися з тим, як одягаються класичні ланцюга і ніякого іншого аксесуари для зимових поїздок вам не знадобиться.

Тому ми вирішили перевірити всі на особистому досвіді, що ж буде ефективніше та простіше використання браслетів, або класичних ланцюгів?

Для відповіді на це питання, ми виїхали на легке бездоріжжя, щоб позмагатися в швидкості одягання браслетів та ланцюгів, а також подивитися, як автомобілі будуть вести себе на засніженому бездоріжжі без вищезазначених пристосувань і з ними. Основною перевагою класичних ланцюгів є їх низька вартість і те, що ланцюг рівномірно покриває все, тому у колеса завжди максимальний коефіцієнт зчеплення з дорожнім покриттям (або снігом).

Браслети навпаки коштують дорожче і за рахунок того, що браслети покривають колесо частково хід автомобіля буде не таким плавним, але зате для людини, яка ніколи не стикався з одяганням ланцюгів, процес одягання браслетів буде більш зрозумілим хоч і не легшим.

І для початку, ми вирішили спробувати підкорити засніжені бездоріжжі легковим автомобілем без ланцюгів, поставлене завдання виявилося цілком здійсненним, але машина проходила всі перешкоди з великою натяжкою, колеса постійно пробуксовививалі, машину кидало з боку в бік, а в салоні з'явився легкий запах зчеплення. І з особистих враженням, якби снігу було трохи більше, то без ланцюгів дану ділянку дороги ми б не проїхали. Загалом, ми змогли переконається, що їздити без ланцюгів по снігу досить складно і не зовсім “корисно” для автомобіля. Тому ми вирішили перевірити, як поведе себе на тій же ділянці дороги автомобіль “взутий” в автомобільні ланцюги, і для початку ми почали одягати класичні ланцюга, і щоб взути два провідних колеса нам знадобилося приблизно 3:30 хв.

Одягнувши перший автомобіль в класичні ланцюга, ми перейшли до другого, на якій належало надіти браслети. Завдання виявилося не з легких і вже по закінченню 5 хвилин, ми зрозуміли, що дійсно використання браслетів здається простим лише на перший погляд. Справа в тому, що навіть через 10 хвилин ми не змогли надіти жодного браслета з восьми необхідних, і як би ми не намагалися ми нічого з цього не вийшло. Тому 2 автомобіль залишився без елементів проти ковзання.

Наші висновки

Дійсно, виявилося, що браслети не такий вже універсальний аксесуар, як класичні ланцюга і рекомендувати їх краще для автомобілів з литими дисками де великі просвіти між спицями. Сталеві штампована кицьки не найкращий тандем для такого аксесуара. Також встановлюючи браслети на штамповані диски враховуйте той момент, що гострі краї диска будуть поступово перетирати фіксуючу стрічку та рано чи пізно ваші браслети просто прийдуть в непридатність, практика показує, що це може бути навіть 1-2 поїздки.

Але, і з класичними ланцюгами не все так просто, після їх одягання потрібно буде проїхати ще 50-200 метрів, щоб ланцюг рівномірно розподілилася по всьому колесу, після чого ланцюг слід ще раз потягнути і тоді вже можна сміливо підкорити бездоріжжя. Що, власне кажучи, ми і зробили. На тій же ділянці бездоріжжя з класичними ланцюгами, автомобіль вже рухався рівномірно його не кидати з боку в бік і в салоні звичайно ж не пахло зчепленням, тому ми навіть набралися сміливості і виїхали на більш засніжені ділянки бездоріжжя, де з прохідністю теж не було ніяких проблем .

Тому, вибираючи на свій автомобіль елементи протиковзання, ретельно зважує всі за і проти, враховуйте конструктивні особливості автомобіля і, звичайно ж, тип колісних дисків. Це необхідно для того, щоб зробити правильний вибір.

Завершена