0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест дизеля на стійкість до морозу -24. Яку якість дизеля на АЗС Авіас/Avantage 7/Marshal

    31.01.2018

    Ми продовжуємо тестувати зимовий дизель на столичних АЗС, і судячи з реакції на минулі статті, дана тема для вас дуже актуальна. Опублікувавши кілька статей, ми змогли почути критику не тільки від наших читачів, а й від автозаправних станцій, чиє паливо ми перевіряли на стійкість до морозів.

    Найпоширенішим зауваженням стало те, що ми купуємо зимове дизельне паливо з різною температурою фільтрацією, а тестуємо його при одній температурі. Дійсно такий факт має місце бути, але після всіх наших тестів пов'язаних з бензином та дизелем можна зробити висновок, що всі сертифікати, які знаходиться в куточках покупця на заправках не завжди відповідають дійсності. Згідно цих сертифікатів, багато АЗС продають одне і теж паливо, а після наших тестів ми з упевненістю можемо сказати, що це паливо відрізняється за кольором, запахом та якості. Ще більше підозр виникло після відвідин АЗС Marshal, де на зимовий дизель нам дали сертифікат з температурою фільтрації -8С, що в принципі відповідає літній солярці, уточнивши у персоналу чи дійсно це той сертифікат, який вони хотіли нам показати? Співробітник АЗС незворушно відповів, що інших сертифікатів їм не привозили. Тому сертифікати, які знаходяться в куточку покупця, можуть взагалі не мати ніякого відношення до палива, які заправляють наші бараки.

    Другий момент, що погодні умови та матінці природі може бути все одно, що написано в сертифікаті. Наприклад, завтра вдень температура опуститься до -20С, а вночі це будуть все -24С -26С, і кому в такому випадку пред'являти претензії?

    “Прозорий” експеримент

    Наша основна мета протестувати зимовий дизель в екстремальних умовах та зіставити його якість з цінами на саме паливо. Наприклад, якщо повертатися до 1-ї статті та 1-му тесту, в якому з завданням найкраще впоралася арктичне зимове паливо УкрАвто.

    Справедливо буде сказати, що воно і коштує найдорожче, а ось якщо порівнювати між собою WOG та OKKO, то WOG коштує на 4 копійки дешевше та при цьому його температура фільтрації нижче, ніж у ОККО.

    Якщо ж ми подивимося на сьогоднішніх учасників тесту, то:

    • зимовий дизель АВІАС коштує 26 гривень за літр;

    • зимовий дизель AVANTAGE 7 26,50 грн за літр;

    • заявлена температура фільтрації обох палива мінус 32 градуси за Цельсієм.

    Що стосується вищезгаданого Marshal, то у нього в сертифікату заявлена температура фільтрації -8С та коштує це паливо дешевше всього 25,85 грн за літр. Тому ми вважаємо, що для водія, який їздить на дизелі, в першу чергу, важливо здобувати паливо, за яке не будеш переживати за будь-яких погодних умовах, і платити за це паливо адекватну ціну.

    Ось ми вирішили перевірити, чи може бюджетне паливо змагатися в якості з більш дорогим зимовому дизелем з брендових заправок. Для цього контрольні зразки АВІАС, AVANTAGE 7 та Marshal були поміщені в морозильну камеру з температурою - 24 С на цілу добу.

    Дизель АВІАС

    После заморозки зимний дизель АВИАС практически не изменил свой цвет и консистенцию, проливая его через мелкое сито мы заметили, что топливо очень хорошо протекает и буквально через 10 секунд литр дизеля оказался в канистре при этом на мите осталось минимальное количество парафина.

    Дизель AVANTAGE 7

    Після заморозки дизель помутнел, став молочно-білий, пролити його через той же сито у нас не вийшло і літр палива залишився в лійці.

    АЗС Marshal

    Останній зразок з АЗС Marshal, який має температуру фільтрації -8 С, не вселяв ніякого довіри, але тим не менш, ми повинні протестувати його як і інших учасників тесту. Зимовий дизель Marshal повівся точно так же, як дизель з AVANTAGE 7, що ще раз підтверджує наші підозри про те, що незалежно від того, що написано в сертифікаті, паливо може бути абсолютно різним або навпаки однаковим.

    В результаті такого простого тесту можна сміливо зробити висновок, що зимовий дизель з досить демократичною ціною від АЗС АВІАС впорався з температурою -24 на відмінно, чого, на жаль, не можна сказати про Marshal та AVANTAGE 7. І цей факт нас дуже сильно засмучує, так як хочеться, щоб на наших автозаправних станціях було більше якісного зимового дизеля.

    До того ж хочеться сказати, що ми всього лише можемо перевірити зимовий дизель на стійкість дуже низьких температур та не можемо перевірити його на інші не менш важливі параметри, як, наприклад, цетанове число. Але, тим не менше, наші тести на цьому не закінчуються і найближчим часом ви побачите ще кілька статей присвячена тесту зимового дизеля з інших автозаправних станцій.

    Завершена