0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Що тепер робити? Нанопротек. Угробив двигун? відповідь офіціалів

    01.02.2018

    Сьогодні існує безліч всіляких чудо засобів та присадок, які, згідно з заявлених виробників властивостей, можуть повернути до життя практично мертвий двигун та продовжити життя будь-якого іншого мотору.

    Одним з таких складів є триботехнический склад nanoprotec більш відомий, як cупротек. Саме він зацікавив нас з безлічі інших присадок. Ми вирішили поставити на собі, а точніше на нашому автомобілі, тривалий експеримент з обробки мотора з пробігом 100 000 км. Для цього ми пройшли повний цикл робіт, який складався з трьохетапну обробки двигуна. І ось зараз ми вирішили поставити крапку в суперечці чи працює nanoprotec і чи не зашкодить спірне засіб автомобілю.

    Автомобіль готовий до експерименту

    Наш автомобіль пройшов повний цикл обробки двигуна триботехнические складом. Всі обробки ми проводили в сервісному центрі nanoprotec, всі роботи виконували фахівці центру nanoprotec. Триботехнічний склад нам надали на самій станції і в якості моторного масла використовувалося масло nanoprotec.

    Через рік... Прийшов час оцінити кінцевий результат. Для контрольних замірів ми повернулися на станцію nanoprotec, щоб їх провели ті ж фахівці. Але до цього ми також проводили проміжні контрольні заміри та після 2-ї обробки спостерігався підйом та вирівнювання компресії до 12 Атм, але газощільність знизилася з 30% -35% до 40%.

    Як стверджували в центрі nanoprotec, це нормальний процес, складів позмивало з деталей двигуна весь нагар та відкладення, підготував деталі двигуна до 3-й обробці, після якої стан двигуна буде наближене до нового.

    Але, щоб підтвердити або спростувати ефективність триботехнічного складу, ми провели фінальні контрольні заміри. І завмер газощільних показав, в першому циліндрі кілька нас спантеличив, ми побачили ще більш істотне зниження цього параметра в порівнянні з проміжним вимірюванням, так само впала та стала різної компресія. Загалом, втрати газощільних:

    • 1-му циліндрі склали 55%;

    • у 2-му та 3-му циліндрах 85%;

    • завмер четвертого циліндра майстер проводити відмовився, тому що не бачив в цьому сенсу.

    Компресія:

    • в першому циліндрі впала з 12 Атм до 11,5 атм;

    • у другому та третьому до 10,5 атм;

    • четвертий циліндр ніхто вимірювати не став.

    Перша ж рекомендація, яку дав механік, який проводив завмер, це накрити двигун білим покривалом так, як саме білим покривалом накривають трупів.

    Як ви розумієте, висновок у вигляді такої метафори нас не влаштувало. Ми попросили більш докладних пояснень, які були такі:

    • таке істотне падіння компресії та газощільності в циліндрах пов'язано з програм клапана, а точніше декількох клапанів раз у 2-му і 3-му циліндрі ми маємо втрати цілих 85%. Причина всього цього, звичайно ж, погане паливо;

    • при цьому автомобіль 10 років їздив на такому поганому паливі та не мав ніяких проблем, але за останній рік попрацювавши на поганому паливі та триботехнічному складі nanoprotec, ми отримали практично мертвий мотор, про що сказали самі фахівці центру nanoprotec.

    При цьому, важливо пам'ятати, що після 2-ї обробки, коли газощільність впала з 30 і до 40% нам пояснили, що це нормальний процес. Таким чином, склад починає виконувати свою роботу, коли ж газощільність впала до 55% -85%, то до цього nanoprotec вже не має ніякого відношення.

    Проблема саме в прогоріли клапанах, більш того, механіки з nanoprotec взяли спеціальну камеру опустили її свічковий колодязь, щоб показати нагар в камері згоряння, хоча з іншого боку одним з основних властивостей триботехнического складу є, як раз видалення нагару з деталей двигуна.

    Наші висновки

    Аналізуючи все, що відбулося, версія з прогорілими клапанами здалося нам не правдоподібною. Так в разі прогара клапана, компресія навряд чи може бути 11,5-10,5 Атм, також при прогарі клапана повинен був збільшиться витрата палива та повинна була змінитися динаміка розгону автомобіля, чого, на щастя, не сталося. За цими параметрами у нас повний порядок і тому говорити про прогоріли клапанах було дуже рано. До того ж, прогар клапана тягне за собою нестабільну роботу двигуна, що у випадку з нашим автомобілем, загрожує появою помилок. Тому нами було прийнято рішення, відправитися в офіційний сервісний центр Toyota для діагностики мотора та зчитування помилок. Наш намір ми озвучили механікам з nanoprotec, на що вони відповіли, що жоден сервісний центр не зможе діагностувати ту поломку, яку знайшли вони. Чути це для нас було трохи дико, так як ті люди, які заливали в мотор нашого автомобіля диво-засіб, який продовжує термін служби двигуна, зараз навперебій переконували нас у тому, що двигун не справний та потребує термінового ремонту.

    У сервісному центрі Toyota, нас з цього приводу, вже трохи заспокоїли та пояснили, що в разі прогара клапана, компресія падає до 5-7Атм, це тягне за собою нестабільну роботу двигуна та появи помилок. У нас таких помилок не було, але зате були інші помилки, це:

    • Р0010 - різниця положення коленвала;

    • Р0351, Р0352, Р0353, Р0354 - обрив ланцюга котушок запалювання.

    Всі ці помилки, як нам пояснили, виникли в результаті виміру компресії та газощільністі циліндрів при відключенні роз'ємів з включеним запалюванням. Також нам вимірювали компресію і виходить така картина:

    • 1-й циліндр 11,5 атм;

    • 2-й циліндр 10,5 атм;

    • 3-й циліндр 11,0 атм;

    • 4-й циліндр 12,5 Атм.

    На вимогу виробника, різниця компресії в циліндрах не повинна становити більше 1 одиниці, рекомендація Toyota - це діагностика двигуна зі зняттям головки блоку циліндрів.

    До всіх обробок компресія в нашому моторі була такою:

    • 1-й циліндр 12 Атм;

    • у всіх інших циліндрах 11 Атм.

    Газощільність:

    • в 1-м та 4-м циліндрі 35% втрат;

    • в 2-м, 3-м циліндрі 30% втрат.

    Після 2-ї обробки вирівнялася компресія та виросла до 12 Атм у всіх циліндрах, але збільшилися “газо-втрати” у всіх циліндрах, вони хоч і вирівнялися, але склали 40%, після 3-й обробки, згідно даних сервісного центру nanoprotec, ми маємо такі дані:

    • 1-й циліндр 11,5 атм;

    • 2-й - 10,5 атм;

    • 3-й 10,5 атм;

    • 4-й циліндр залишився без виміру.

    Газощільність:

    • 1-й циліндр - 55% втрат;

    • 2-й та 3-й циліндри - 85% втрат.

    Дані сервісного центру Toyota по компресії були вказані вище.

    Таким чином, з точки зору офіційного сервісу, вихід із ситуації наступний: розбирання та дефектації двигуна з наступною заміною пошкоджених деталей, якщо такі будуть виявлені, з іншого боку, в Toyota також відзначають, що у автомобіля пробіг 110 000 км, за цей час цілком міг з'явитися нагар через що клапана не до закриваються, а відповідно виникає різниця та падіння компресії.

    Компанія nanoprotec в даному випадку пропонує провести повне розбирання двигуна для того, щоб показати, що на клапанах дійсно є нагар та після чого послідує їх офіційне пояснення, що триботехнический склад ніяким чином не може спричинити за собою нагар на клапанах. Ми в цьому сенсу особливого не побачили, так як і nanoprotec, і Toyota говорять про те, що в камерах згоряння є нагар, і ми в це віримо.

    Висновок, згідно заявлених основних властивостей:

    • триботехнічний склад nanoprotec видаляє нагар;

    • вирівнює та підвищує компресію;

    • підвищує газощільність в циліндрах.

    Після трьох обробок двигуна, ми маємо різну компресії у всіх чотирьох циліндрах зниження газощільних в 3 рази та найголовніше маємо нагар, що підтверджує nanoprotec та передбачає Тoyota.

    Вообщем все, чого ми змогли домогтися після повного циклу обробки двигуна триботехнические складом на nanoprotec, це отримання нагару в камерах згорання та нагар на клапана. Але, на щастя, це не найстрашніше, що могло трапитися з мотором і нам відомий досить простий спосіб видалення нагару з клапанів, про що в найближчим часом вийде наступна стаття.

    Завершена