0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Перевірка зимового дизеля на АЗС SOCAR/БРСМ/AMIC. Фільтрація дизельного палива в мороз -24

    02.02.2018

    Вашій увазі пропонується чергова стаття, в якій ми, на ваші прохання, протестуємо якість зимового дизельного палива на таких АЗС, як:

    • Socar;

    • БРСМ;

    • Amic.

    В ході контрольної закупівлі ми отримали 3 зразка зимового дизельного палива з вищезазначених АЗС, які були поміщені в морозильну камеру при температурі в - 24 на цілу добу. Після чого, за традицією, ми дістали всі 3 зразки та почали проливати їх через дрібну сітку, щоб подивитися, скільки залишиться парафіну та чи залишиться він взагалі.

    Amic

    Першим почали проливати зразок з Amic, у якого відповідно до сертифіката температура фільтрації - 25 С, по факту, це паливо не витримала перевірки температурою 24С та буквально відразу сітка забилася парафіном, літр палива залишився в лійці та вперто відмовлявся стікати. Перелив палива в каністру, ми звернули увагу на саму ємність, в який зберігався контрольний зразок Amic. На стінках скляної ємності залишилося досить велика кількість великих кристалів парафіну.

    Socar

    Наступним на тест ми взяли зразок з Socar. На нього найбільші ставки. Саме це паливо ви просили протестувати найбільше, заявлена температура фільтрації 30С градусів, але, як ми знаємо, то що написано на папері не завжди відповідає дійсності. Socar 30С повівся точно так же, як і Amic 25С. Сітка буквально відразу забилася парафіном та паливо перестало стікати в каністру, тому Socar, як Amic не проходить тест.

    БРСМ

    Звичайне зимове дизельне паливо з БРСМ, згідно сертифікату, має температуру фільтрації аналогічну палива Socar - 30 градусів за Цельсієм. Але, за кольором, це паливо відрізняється від Amic та Socar. Зразок БРСМ помітно світліше, але протікати через сітку воно так само вперто не хоче.

    Отже, ми протестували ще три зразка зимової солярки з температурою фільтрації -25С та -30С. І, на жаль, результати невтішні, на думку знову приходить 1-а стаття та перший тест, в якому ми порівнювали паливо УкрАвто, WOG та OKKO. На наш погляд, в цьому тесті все 3 зразків впоралися із завданням дуже добре, в тому числі і зимовий дизель від OKKO, у якого температура фільтрації -20С, але, тим не менш, паливо практично витримало перевірку температурою -24С і впоралася з поставленим завданням краще, ніж деякі зразки з температурою фільтрації -25С, -30С.

    Але, на цьому ми не закінчуємо, і наскільки нам відомо, у АЗС SOCAR, БРСМ та AMIC є ще преміальні дизельне паливо, у якого температура фільтрації буде вище. Найближчим часом ми зробимо контрольну закупівлю на тих же АЗС, але вже преміального палива.

    Завершена