0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Дизельне паливо в мороз -24. Якість палива на АЗС Shell/ANP/UPG

    08.02.2018

    У даній статті вашій увазі буде представлено черговий звіт про контрольну закупівлю зимового дизеля на столичних автозаправних станціях, а також тест цього палива при температурі -24 градусів за Цельсієм.

    Напевно, ви вже читали не одну статтю присвячену цій темі і могли бачити на нашому YOUTUBE каналі аналогічні відеоролики, які останнім часом все більше і більше привертає увагу громадськості, але ми змушені попередити вас, що всі тести проводиться не в лабораторних умовах і їх результати не є показовим є остаточно істиною. І не дивлячись на те, що робити подібні тести та передавати їх результати на огляд громадськості, через деякого тиску стає важкувато.

    На таких заправках, як: Shell та ANP нас прийняли як “рідних” надавши всю необхідну документацію та інформацію, а так само дозволили сфотографувати сертифікати та побажали гарної дороги. Завдяки такому гостинності ми і зробили висновок, що співробітники цих АЗС не сумніваються в нашій чесності і в чесності наших оглядів, і тому сьогодні вашій увазі буде представлено ще один чесний огляд від “<Бази Автозвука”, в якому візьмуть участь вищезгадані Shell, ANP, а також UPG.

    Ціновий діапазон

    На заправці ANP ми закупили найдешевше палива по 26 гривень за літр, на UPG літр зимового дизеля обійшовся трохи дорожче 26,49 грн, і на Shell ми купили найдорожче паливо по 29,79 грн/л.

    Температура фільтрації для палива:

    • ANP становить -32 С;

    • UPG -22 С;

    • Shell -34C.

    Згідно представлених сертифікатів, крім різних цін, усі три зразки палива мають різне походження:

    • зимовий дизель на АЗС Shеll поставляє литовська компанія ORLEN OIL;

    • ANP - Укрнафта;

    • UPG бере свій паливо у ОККО.

    Але виходячи з наших спостережень, які ми зробили за весь час проведення подібних тестів сертифікати рідко що означають. Зустрічається ситуації, коли паливо згідно сертифікатів має однакове походження, але при цьому володіє різними властивостями.

    Експеримент

    Тестувати всі 3 зразка ми будемо при однакових умовах, а саме при температурі -24 С. &ldquoПроморозити” всі 3 зразка при такій температурі цілу добу ми перейшли безпосередньо до тесту, під час якого, паливо буде проливатися через дрібну сітку, що фільтрує і ми будемо спостерігати за кількістю парафіну залишився на ній.

    Зимовий дизель - 32 С від АЗС ANP

    Першим ми почали проливати самий бюджетний зразок в нашому тесті. Зимовий дизель - 32 від АЗС ANP - паливо, яке перервало низку невдач. Буквально за 15 секунд, вміст контрольної ємності пролилося через сітку, на самій же сітці ми помітили мінімальну кількість парафіну.

    UPG - 22 С

    Паливо UPG має температуру фільтрації - 22 С, що на 2 градуси менше ніж температура в морозильній камері, але ми то знаємо, що погода не підлаштовується під сертифікати та характеристики палива і цілком можлива та допустима ситуація, коли на вулиці різко похолодає до -24С. Нам цікаво перевірити, як паливо поводиться в екстремальних умовах.

    На жаль, солярка з UPG не була готова до таких випробувань, що фільтрує сітка буквально відразу забилася парафіном і вміст контрольного зразка залишалася в лійці, тому ми прийняли рішення, що паливо UPG при температурі - 24 С не придатне для використання.

    Shell -34 С

    Останній учасник тесту - “Шеловский” зимовий дизель, який має максимальну вартість та найнижчу температуру фільтрації в -34. На нашу думку, він повинен впоратися з тестом на відмінно, так як має запас по температурі фільтрації в цілих 10 градусів. Але, зимовий дизель від Shell дуже сильно нас здивував і, не дивлячись на заявлені в сертифікаті -34 градуса, він повівся точно так само як паливо у UPG і не пройшов тест.

    Робимо висновки

    Отже, підводимо риску, даний тест:

    • пройшов зимовий дизель з АЗС ANP;

    • не пройшли зразки з UPG та Shell.

    При цьому, на стінках контрольної ємності, в якій містився зимовий дизель Shell залишилися досить великі скупчення кристалів парафіну, що говорить про високий вміст парафіну в самому дизелі.

    За весь час тестування зимового дизеля, ми встигли перевірити 15 столичних АЗС, після цих тестів можна зробити наступний висновок:

    • Тест при температурі -24С пройшли на відмінно такі АЗС, як: Авіас, ANP та УкрАвто, згідно поданих сертифікатів крім різних цін, це паливо різного походження, зимовий дизель на заправки УкрАвто поставляє литовська компанія ORLEN OIL, а на Авіас та ANP вітчизняний дизель від Укртатнафта. При цьому Авіас та ANP коштують лише 26,00 грн/л, а УкрАвто 30,99 грн/л.

    • Трохи гірше з тестом впорався зимовий дизель WOG, при цьому нас трохи ввели в замішання 2 різних сертифіката, один з яких весел в куточку покупця і в ньому була заявлена температура фільтрації -22С, а сертифікат, який нам показали на касі, мав температуру фільтрації - 27С.

    • Дизель від ОККО пройшов тест, але набагато гірше ніж WOG температура -24C виявилася граничною для цього палива, але не варто випускати з уваги факт, що температура фільтрації у ОККО, всього -20С, різниця в ціні між WOG та OKKO невелика, WOG 29, 45 грн/л, а ОККО 29,49 грн/л.

    • Трохи гірше, ніж ОККО з тестом впорався зимовий дизель КЛО, згідно сертифікату його температура фільтрації 24С, а й варто КЛО 27,69 грн/л.

    • Всі інші АЗС, які брали участь в тесті, просто його провалили.

    Завершена