0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест акумуляторних батарей в мороз -18. Яка напруга акумулятора в мороз Bosch/VARTA/A-Mega

    12.02.2018

    Для безпечного комфортного використання автомобіля в зимову пору необхідна наявність деяких додаткових пристроїв, засобів, пристосувань та аксесуарів.Це можуть бути:

    • якісна зимова рідина склоомивача;

    • хороші двірники;

    • надійний акумулятор, який забезпечить впевнений пуск двигуна в дуже сильний мороз.

    Протестувати акумулятор поза автомобілем достатньо складно і тим більше дуже складно створити для нього умови з екстремально низькою температурою. Але, тим не менш, ми придумали один простий тест, який дозволить нам з'ясувати, які акумуляторні батареї більш “живучі” в мороз.

    Огляд акумуляторів Varta, Bosch, A-mega

    Ми взяли три абсолютно однакових акумулятора від таких виробників, як:

    Всі три батареї мають ємність 60 ампер годин та пусковий струм 540 ампер. При цьому, особливо цікаво буде поспостерігати за такими акумуляторами, як Varta та Bosch, так як в деяких джерелах можна знайти інформацію про те, що це дві абсолютно ідентичні батареї, які відрізняються між собою виключно наклейками та терміном гарантій. У той же час, батарея A-mega третин серії, яка володіє аналогічними характеристиками, як Varta та Bosch буде коштує значно дешевше. Цікаво з'ясувати, чи є сенс переплачувати за брендового акумулятор, або ж можна заощадити на вітчизняному виробі.

    Вищезазначені батареї були обрані для тесту не випадково, так як саме вони є найпопулярнішими та затребуваними на ринку.

    У даній статті ми не будемо вникати в конструктивні особливості та нюанси виробництва кожної з них, так як незалежно від того, які технології виробник впроваджує у виробництво акумуляторів, нерідкі негативні відгуки навіть про найбільш технологічних моделях батарей. В даному тесті ми відкинемо рекламну та маркетингові складові та сконцентруємося виключно на характеристиках акумуляторів.

    Тест над акумуляторами

    Для тесту батареї в один і той же час були підключені до трьох абсолютно однаковим зарядних пристроїв і заряджалися до 100% своєї ємності. Після зарядки батареї перебували в стані спокою при кімнатній температурі протягом тижня. ісля закінчення 7 днів ще на 24 години вони були поміщені в морозильну камеру з температурою -18 градусів за Цельсієм. Таким чином, ми імітували тривалий простій автомобіля і дуже сильний мороз і тепер за допомогою навантажувальної вилки перевіримо характеристики всіх трьох примірників.

    Не дивлячись на те, що всі піддослідні батареї мають заявлений пусковий струм 540 А, ми будемо давати на них навантаження в 300 А, на наш погляд, такого струму цілком достатньо щоб запустити середньостатистичний двигун в сильний мороз.

    Згідно загальноприйнятих правил та інструкцій до навантажувальної вилки напруга на акумуляторної батареї при морозі -18С під навантаженням не повинна падати нижче 8,5 вольт і саме на цей параметр ми хочемо перевірити батареї Varta, Bosch и A-mega.

    Після заморозки, першим на тест потрапив акумулятор Varta, без навантаження напруги склала 10,5 вольт, під навантаженням 300 ампер ми отримали 8.8 вольта, що на 3 вольта більше, ніж мінімально допустиме значення.

    Після варти на заміну пішла батарея Bosch, без навантаження Bosch видав рівно 13 вольт, а під навантаженням 300 ампер ми побачили посадку до 6,2 вольта. Слідом за Bosch до навантажувальної вилки була підключена акумуляторна батарея А-mеga 3-ї серії, без навантаження напруга 13,2 вольта, а під навантаженням 6,4 вольта.

    Висновки

    За результатами виміру, ми в першу чергу, можемо зробити висновок, що:

    • версія Bosch та Varta (нібито дві ідентичні батареї), швидше за все, можна назвати провальний, або ж по якомусь зловісному збігом обставин, нам на тест потрапила батарея Bosch з деяким дефект;

    • те ж саме можна сказати про А-mеga, яка була представлена в нашому тесті моделлю 3-ї серії, але у даного виробника і є моделі більш технологічні і просунуті моделі, хоча навіть бюджетна А-mеga виявилася на пару вольт краще іменитого Bosch.

    Завершена