0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест пускових бустерів в мороз

    20.02.2018

    Проблеми з сівшим акумулятором чекають автовласника круглий рік, природно пік сезону "сівших акумуляторів" доводиться на холодну пору року, а саме пізні місяці осені, всю зиму і початок весни. Для вирішення проблеми, що склалася необхідна зовнішня допомога.

    Паличкою-виручалочкою в такій ситуації може стати, звичайно ж, пусковий бустер.

    Кілька місяців тому, нами були опубліковані результати декількох тестів подібних пристроїв. Тоді тести проводилися при плюсовій температурі навколишнього середовища і на бензиновому автомобілі з невеликим об'ємом двигуна всього 1,6 літра. Тому дочекавшись морозів, ми вирішили провести кілька аналогічних тестів, але вже на більш потужному моторі.

    На жаль чи на щастя, зима цього року не найхолодніша. Для тесту нам випав день з мінімальною температурою -8, -9 градусів за Цельсієм. В якості піддослідного був узятий дизельний автомобіль Аudi А6 з об'ємом двигуна 2,5 літра.

    Тест почався з компактного пускового Бустера Falcon Y-5009 з ємністю батареї всього 6600 міліампер годин і максимальним пусковим струмом 300 ампер. Для пуску дизеля об'ємом 2,5 л ці характеристики, можна сказати, знаходиться на межі, так як штатна батарея цього автомобіля має ємність 100А і пусковий струм від 800 до 1000А.

    Бустер Falcon має досить просту конструкцію на його корпусі розташована:

    • контактна група для підключення пускових проводів;

    • USB роз'єм для підзарядки портативних пристроїв;

    • світлодіодний ліхтарик.

    Але, в першу чергу, нас цікавить, чи зможемо ми за допомогою цього бустера запустити настільки потужний мотор?

    У Falcon було 3 спроби, які він просто провалив, наші старання тривали до того моменту, поки напруга на штатному вольтметрі не впала нижче 6 вольт.

    Після невдачі з Falcon, ми взяли пусковий бустер потужніший, функціональніший і звичайно ж дорожчий, Promate Patrol 2 має:

    • 2 usb порта для зарядки портативних пристроїв;

    • 2 ліхтарика з функції SOS і проблисковим маячком;

    • контактну групу для пуску двигуна, при цьому тут пусковий струм 450А, а ємність батареї 11100 А.

    Promate Patrol 2 впорався завданням пуску того ж двигуна дуже добре, хоч і не з 1-го разу, так як 1-я спроба виявилася невдалою, зате 2-а, 3-я і 4-я пішли, як по нотах. Тому Promate Patrol 2 вже можна рекомендувати для пуску потужних двигунів в помірній мороз.

    Пусковий INTERTOOL AT-3011 має ще більшу ємність цілих 14000 міліампер годин, а максимальний пусковий струм складає всього 300 А, тобто, це на одному рівні з Фалкон і на 150 А менше, ніж Promate Patrol 2.

    За роз'ємів на корпусі INTERTOOL є 1 USB порт для підзарядки портативних пристроїв і ще 1 роз'єм для зарядки ноутбуків (всі необхідні перехідники входять в комплект поставки). Також є світлодіодний ліхтарик, який може працювати як звичайний ліхтар, так і як проблисковий маячок.

    Не дивлячись на те, що у INTERTOOL такий же пусковий струм, як у Falcon, йому вдалося запустити наш дизелек, хоч і з третьої спроби, але вже 4-я і 5-я були досить легкими.

    Отже, в одному з наших минулих тестів, в якому ми проводили випробування бустерів на бензиновому двигуні об'ємом 1,6 л, Falcon впорався із завданням на відмінно.

    Що стосується більш потужних моторів і негативних температур, то тут Фалкон буде непридатний. А ось бустери Promate Patrol 2 і INTERTOOL AT-3011 довели, що зможуть виручити свого володаря навіть в найважчих умовах. При цьому важливо відзначити, що бустеру Promate Patrol 2 пуск двигуна дався трохи легше.

    Завершена