0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест акумуляторів під навантаженням Plazma/FLAGMAN/MORATTI. Стан акумулятора після морозу -18

    26.02.2018

    Одним з найбільш важливих якостей акумулятора вважається його стійкість до саморазряду. Від цього залежить, чи зможете ви запустити двигун автомобіля після тривалого простою. Для акумуляторних батарей існують стандарти якості, в тому числі і ставлення до вищезгаданого параметру. Тому багато виробників намагаються впровадити у виробництво автомобільних батарей технології перешкоджають передчасному саморазряду. Але, тим не менш, ситуації з розряджені акумуляторами зустрічаються всюди і відомі мало не кожному водієві.

    Ми проводимо серію незалежних тестів, які допомагають всім нам визначити стійкість батарей різних виробників до саморазряду.

    На цей раз тестування будуть підлягати акумуляторні батареї таких виробників, як:

    • Plazma;

    • Flagman;

    • Moratti.

    Всі три акумулятора мають:

    • однакову ємність 60 а/ч;

    • однаковий пусковий струм 600 А.

    Як згадувалося вище, тест буде проводитися на саморазряд, тому щоб поставити всіх учасників тесту в однакові умови, для початку АКБ підлягають повної зарядки за допомогою однакових зарядних пристроїв і в один і той же час по досягненню 100% заряду ми дали всім акумуляторам відстоятися рівно 7 днів. Після чого на добу в один і той же час акумулятори були поміщені в морозильну камеру з температурою -18 С. Щоб при такій температурі навколишнього середовища акумуляторна батарея могла запустити двигун її напруга під навантаженням не повинно опускатися нижче 8,5 вольт.

    АкумуляторPlazma

    Першим на замір завітав акумулятор Plazma, який виробляє завод Megatex (цього заводу належить ще один бренд популярних автомобільних акумуляторів під назвою Amega).

    Без навантаження на клемах акумулятора Plazma напруга склало 12,83 вольта, що відповідає повному заряду, подавши на акумулятор навантаження 300 А, напруга впала до 9,21 вольта.

    Акумулятор Flagman

    Охолоджена батарея Flagman без навантаження показують напругу 12,81 вольт, а під навантаженням 300А напруга зупиняється на позначці 9,25 вольта.

    Акумулятор Moratti

    Останній учасник тесту, який щойно прибув з морозильної камери, акумулятор Moratti, без навантаження напруга на його клемах 12,85 100-х вольта, а під навантаженням 300А 9,33 вольта.

    Підсумок

    За результатами тесту, ми можемо зробити висновок, що при навантаженні 300А різниця у видаваному напрузі між трьома батареями незначна. Але, тим не менше, краще за все з завданням впорався акумулятор Moratti він показав результат 9,33 вольта, в той час як Flagman забезпечив 9,25 вольта і найменше напруга під навантаженням показує Plazma, тут ми маємо 9,21 вольта. У будь-якому випадку, це практично на 1 вольт більше, ніж мінімально допустиме значення.

    Таким образом, любая из этих батарей, простояв на улице при температуре -18 градусов по Цельсию, сможет обеспечить уверенный пуск двигателя.

    Завершена