0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Перевірка преміум дизеля з АЗС: KLO/ AMIC/БРСМ. Чи варто платити більше?!

    27.02.2018

    Через повну бездіяльність контролюючих органів та потурання з боку держави, нерідко сумлінну водій, навіть великих мережевих АЗС, може заправитися неякісним дизельним паливом, яке обов'язково замерзне при низьких температурах. Це як мінімум, спричинить за собою заміну паливного фільтра, а як максимум, призведе до ремонту паливної системи.

    Тому База Автозвук стоїть на сторожі порядку і регулярно проводить тести бензину та дизеля, які продаються на українських заправках.

    Але, на жаль, під час усіх наших тестів, аналіз фізичних та хімічних властивостей палива проводиться не в лабораторних умовах.

    Результати наших досліджень та вимірів не є офіційними і такими, що однозначно підтверджують, або спростовують характеристики та якість палива.

    Всі висловлювання, підсумки, зауваження, зроблені і написані в даній статті, є виключно нашими оціночними судженнями та суб'єктивною думкою.

    Проте, наші читачі дуже просив, а ми багато старалися і, згідно з наявною у нас документації, ми зібрали три зразка преміального дизеля з таких АЗС, як:

    • КЛО;

    • AMIC;

    • БРСМ.

    Як ви знаєте, це не перший пройдений нами подібний тест. На цей раз, для контрольної закупівлі, нам довелося змінити автомобіль і людину, який проводив закупівлю. У всьому іншому закупівля проходила без змін, на всіх вище згаданих АЗС, ми придбали по 2 літри преміального дизеля, який потім розвивався в літрову тару і на 24 години відправлявся в морозильну камеру при температурі -24 С. Ще під час закупівлі ми робили копії сертифікатів, щоб дізнатися походження солярки.

    Яке паливо краще?

    Після заморозки кожен зразок проливали через дрібну сітку, що фільтрує. У минулих тестах, для всіх зразків була одна сітка, яка кожного разу після тесту проходила ретельне очищення. На цей раз, ми взяли три однакові сітки, кожна для свого зразка.

    Згідно з копією сертифіката, зимовий преміальне дизельне паливо КЛО Ventus проводиться в селі Крячки Васильківського району. Вартість за літр становить 31,79 грн, і мінімальна температура фільтрації -37С.

    Що стосується зразків, AMIC та БРСМ, то відповідно до їхніх сертифікатів вони виробляються на одному і тому ж Мозирському нафтопереробному заводі в Республіці Білорусь. При цьому, AMIC та БРСМ виглядають абсолютно по-різному:

    • AMIC - жовтого кольору;

    • БРСМ - майже прозорий.

    Вартість на солярку різна:

    • на AMIC за літр преміального дизеля - попросять 29,99 грн;

    • на БРСМ на 3 гривні менше - 26,99 грн.

    Температура фільтрації теж різна, наприклад, для AMIC це -33 С, а для БРСМ - 27 С. Хоча палива від БРСМ, на перший погляд, виглядає якісніше. Воно не має ні жовтуватого, що не зеленуватого відтінку, а більше схоже на прозору воду. Після попереднього ознайомлення з усіма трьома зразками, можна переходити до експерименту, для якого кожен раз буде використовуватися чиста фільтруюча сітка.

    Що показало тестування?

    Починати тест будемо з КЛО Ventus. Раніше ми вже тестували дизель від КЛО, але то було стандартне не преміальне паливо і воно пройшло наш тест, хоч і не на відмінно. Тому з преміальним дизелем все повинно бути ще краще.

    Мінімальна заявлена температура фільтрації КЛО Ventus становить -37 С, а морозили його при температурі -24 С. Проте, через буквально пів-хвилини, сітка забилася парафіном і паливо не хотіло протікати через неї в каністру. Таким чином, можна зробити абсолютно очевидний висновок, що преміальний дизель КЛО, придбаний на тій же АЗС, розташованої в тому ж місці, при температурі - 24 С поводиться набагато гірше, ніж звичайне дизельне паливо і не проходить тест.

    Слідом за КЛО, ми протестували преміальну солярку AMIC екто. Вона має жовтувато-зеленуватий відтінок і по першому враженню вселяє менше довіри, ніж той же БРСМ. Перелив дизель AMIC екто в лійку, ми побачили, як вона буквально в лічені секунди виявилося в каністрі і без праці протекла через таку ж сітку, яка була не по зубах us. При заміні сітки на чисту, можна було побачити, що на ній залишилося трохи кристалів парафіну, але в будь-якому випадку, його було набагато менше, ніж після КЛО.

    Наостанок залишився ще один зразок дизеля преміум якості з заправки БРСМ і для нього ми також використовуємо нову чисту сітку, яку встановлюємо в лійку і знову ставимо наш експеримент. На наш подив, практично абсолютно прозорий дизель БРСМ не дуже активно протікав через сітку в каністру. Таке спостереження, звичайно ж, насторожило, так як дизель жовтого кольору від AMIC набагато швидше відправився в каністру, ніж БРСМ. Але сітка повністю не забивалася і тоненьким струмочком паливо повільно, але впевнено бігло в каністру. Тільки через 3 хвилини, літр преміум дизеля БРСМ зміг подолати сітку, що фільтрує і “перебігти” в каністру. На самій сітки, після її отримання, з лійки було чітко видно досить велика кількість парафіну, який збирався в крупні кристали.

    Підсумок

    Тест першої партії преміального дизеля закінчено, і його не пройшла солярка КЛО Ventus, великими зусиллями та великою кількістю залишкового парафіну на фільтруючі сітки тест пройшов дизель БРСМ євро +. Найкраще з поставленим завданням справлявся AMIC екто.

    Завершена