Сьогодні у нас на тесті буде чергова партія пренатального дизеля, довгоочікувана трійка:
Socar;
Okko;
WOG.
Всі три зразка ми отримали в ході контрольної закупівлі на столичних АЗС, після чого відправили їх в морозильну камеру при температурі -24С на добу.
Після заморозки зимовий дизель трохи змінив зовнішній вигляд. Світліше за все, виявився Okko pulls, він практично прозорий, але з легким жовтуватим відтінком, трохи темніше та жовтіше виглядає в WOG Mustang + і найжовтіший Socar nano extro.
Згідно, отриманих в ході контрольної закупівлі, чеків та сертифікатів зимовий преміальне дизельне паливо Okko pulls варто 31,49 грн, його виробник “ОККО бізнес контракт”, а мінімальна температура фільтрації -46 градусів за Цельсієм.
Що стосується палива Socar nano extro, то воно коштує 30,59 грн та проводиться “торговим домом Соккар Україна” його мінімальна температура фільтрації -35 градусів.
Найцікавіший, на наш погляд, зразок це дизель WOG Mustang, який, згідно з документацією, проводиться в Фінляндії та поставляється корпорацією Neste, його температура фільтрації -36 градусів, а вартість 31,45 грн.
Це не перший наш тест такого плану і більшість попередніх тестів ми проводили за допомогою однієї і тієї ж сітки, що фільтрує, яка кожного разу проходила ретельне очищення. На цей же раз для ще більшої коректності тесту, ми будемо використовувати 3 різних сітки від одного виробника і з однаковим діаметром осередків.
Okko pulls
Тест почався з дизеля Okko pulls, на який ми покладали великі надії і дизельне паливо з АЗС Okko повністю їх виправдало. У лічені секунди весь дизель відправився в каністру, а на фільтрує сітці залишилося буквально кілька одиночних кристалів парафіну.
Socar nano extro
Знову, взявши чисту сіточку та встановивши її в лійку, ми перейшли до зразка Socar nano extro.
На Socar, як і на Okko, у нас теж великі надії і Socar повністю їх виправдав. Пройшло буквально кілька секунд і все палива перелилося в каністру. Але на що фільтрує сітці, після протоки парафіну, залишилося трохи більше, ніж після Okko.
Преміальний дизель з АЗС WOG
Третю чисту сітку, що фільтрує ми використовуємо для перевірки фінського преміального дизеля з АЗС WOG. Фіни нас теж порадували зовсім небагато часу знадобилося, щоб вся солярка перелилася в каністру, при цьому парафіну на сітці залишилося приблизно така ж кількість, як і після дизеля Socar.
Підсумок
Отже, даний тест все три зразка пройшли на відмінно.
Але, на нашу думку, на сітці після протоки зимового дизеля Okko парафіну було менше, ніж у випадку з Socar та WOG. Також ми звернули увагу на те, що зимовий дизель WOG проливали через сітку найповільніше ніж Socar та Okko.
У будь-якому випадку, всі зразки витримали перевірку морозом - 24С і довели, що не підведуть вас у важку хвилину. А ось щодо інших фізико-хімічних властивостей, то, на жаль, їх неможливо перевірити в не лабораторних умовах при яких проходив наш тест, тому він не дозволяє підтвердити або спростувати будь-що.