0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Дизель Shell V-Power в мороз -24. Перевірка палива з АЗС Shell/Motto/Укр-Петроль

    14.03.2018

    Постійні глядачі нашого YouTube каналу та читачі вже неодноразово просили провести тест на морозостійкість преміального зимового дизеля Shell V-power. Обійти ці прохання стороною ми ніяк не могли.

    У даній статті представимо результати нашого тесту преміального дизеля від Shell і його порівняння з іншими зразками звичайної зимової солярки з менш відомих АЗС. Звичайно ж, порівнювати преміальний дизель зі звичайними марками зимового палива. З одного боку не зовсім коректно, але з іншого боку, в наших статтях і на нашому YouTube каналі можна знайти огляди преміального дизеля з інших заправок і порівняти результати з результатами отриманими раніше.

    Отже, крім Shell в тесті візьмуть участь зразки зимової солярки з АЗС motto та Укрпетроль. Всі 3 зразка були закуплені в один і той же день. На 24 години поміщені в морозильну камеру при температурі - 24 градуси за Цельсієм.

    За традицією крім палива на всіх АЗС ми взяли копії сертифікатів, згідно яких, як не дивно, не всі куплене нами паливо можна назвати зимовим. Наприклад, сертифікат з заправки motto говорить нам про те, що їх дизель має мінімальну температуру фільтрації - 7 градусів за Цельсієм, що більше відноситься до літнього дизелю. Сам сертифікат виданий дев'ять місяців тому - 31 травня 2017 року. При цьому, інших сертифікатів на АЗС не виявилося і співробітники заправки пояснили це тим, що копії сертифікатів вилучили при якійсь перевірці.

    Вартість дизеля

    Зимовий дизель motto, згідно сертифікату, проводиться на Мозирському нафтопереробному заводі в Республіці Білорусь і коштує 27,49 грн за літр.

    Shell V-Power, який поставляється Литовської компанією Orlen Oil варто 32,79 грн. У сертифікаті вказана мінімальна температура фільтрації -34, а виданий він 26 жовтня 2017 року.

    Найсвіжіший сертифікат опинився на АЗС Укр Петроль, він виданий 14 січня 2018 року і в ньому зазначено той же виробник, що і в сертифікаті motto Мозирський нафтопереробний завод. Мінімальна температура фільтрації - 23, при цьому вартість дизеля Укр Петроль всього 25,80 грн за літр.

    При цьому ми можемо знову спостерігати парадоксальну ситуацію, коли 2 зразка зимового дизеля від одного виробника виглядають абсолютно по-різному, мова йде про motto та Укрпетроль. Дизель motto володіє жовтим відтінком, а Укр Петроль прозорий, як вода.

    Тест на кількість парафіну та фільтрацію

    Після візуального знайомства переходимо безпосередньо до тесту на кількість парафіну та фільтрацію. Для такого тесту у нас є три нових чистих лійки з однаковими фільтруючими сітками. Для кожного зразка ми використовували окрему лінійку.

    Дизель Motto

    Першим перевірці підлягав “демісезонний” дизель motto (до речі, в одному з минулих наших матеріалів ми публікували результати тесту бензину з цієї ж АЗС і варто відзначити, що як бензин так і дизель від цієї мережі АЗС має якийсь специфічний запах, не типовий для таких видів палива).

     

    Дизель Shell V-Power

    Shell V-Power - Литовське преміальне паливо за лічені секунди пролилося через сітку та виявилася в каністрі. При цьому, парафіну на сітці залишилося трохи менше, ніж у випадку з дизелем motto.

    Дизель Укрпетроль

    І останній приклад - зимовий дизель Укрпетроль, в його сертифікаті вказана мінімальна температура фільтрації -23. Ми ж при заморожуванні перевищили цей показник всього на 1 градус. Після “заморозки” зимовий дизель Укрпетроль змінив свій колір з прозорого на молочно білий, що може свідчити про високий вміст солярового масла, а це, в свою чергу, не дуже для будь-якого дизельного палива. До того ж, даний зразок вперто відмовлявся протікає через сітку і літр палива залишався в лійці, поки ми не вирішили припинити тест. Тому можна зробити висновок, що Укрпетроль, не дуже добре впорався з температурою -24 С.

    Підсумок

    Необхідно відмітити, що:

    • преміальний дизель Shell V-Power повністю виправдав надії і пройшов тест “морозилкою” на відмінно;

    • зимовий дизель motto, незважаючи на специфічний запах і не правдивий сертифікат, пройшов тест не гірше;

    • Укр Петроль повністю провалив тест.

    Завершена