Компанія Mircom це відносно новий гравець на ринку LED ламп, але тим не менше з назви тестованої моделі можна зробити висновок що це фірма з амбіціями, так як заявлений світловий потік 5000 Lm при максимальній заявленій потужності 25W це м'яко кажучи не жарти. Так як найпотужніші автомобільні діодні лампи які ми тестували до цього, продемонстрували потік в 3000 Lm, при споживаної потужності 43 W. Уявити собі автомобільну лампу з світловим потоком 5000 Lm навіть на сьогоднішній день вкрай складно і по правді кажучи буде дуже непогано якщо 5000 Lm це сумарний потік з двох ламп.
Так що ж робить лампи Mircom MK 7SHL настільки яскравими?
Звичайно ж в першу чергу яскравість світла буде залежати від самого світлодіода, тому ми насамперед звернули свою увагу саме на цю складову. Виявилося що Mircom використовує досить поширені діоди Philips Luxeon ZES, які звичайно ж мають пристойну ефективність, але на жаль не володіють високими характеристиками світлового потоку. Для розсіювання тепла виділяється діодами використовується пасивне охолодження, у вигляді алюмінієвого радіатора, який за ефективністю однозначно поступається кулеру, але в парі з діодом Luxeon ZES який споживає 20W его використання цілком виправдано. Як показали наші попередні тести, пасивне охолодження дозволяє ефективно відводити тепло в лампах з невисокою потужністю, до того ж у такого радіатора є свої переваги по відношенню до кулера, по-перше він дешевше, по-друге компактніше (це дозволяє встановлювати лампи в фари зі стиснутим оточуючим простором), по-третє надійніше, а в четвертих він не боїться попадання бруду. Але в будь-якому випадку уявити собі що двадцяти ватні лампи з пасивним охолодженням розвивають 5000 Lm вкрай складно, і тому ми протестували модель MK 7SHL H11W 5000 Lm на спеціальному приладі щоб дізнатися точні характеристики.
При включенні на перших секундах роботи і напрузі 13,43 V, лампи споживають 1,47 А та 19,7 W, світловий потік 1513 Lm, що за співвідношенням світлового потоку до споживаної потужності дає ндосить пристойну ефективність 76,48 Lm/w, колірна температура при цьому 6205К. Пропрацювавши п'ять хвилин при тій же напрузі, струм знизився до 1,41 А і впала потужність до 19 W, світловий потік став менше на 150 Lm і склав тисячу триста шістьдесят шість Lm, а ефективність 71,73 Lm/w, колірна температура підросла несуттєво до 6368 К .
На жаль наші заміри довели що LED лампи Mircom не дотягують до заявлених 5000 Lm, і навіть половина такого світлового потоку навряд чи вийде якщо включити дві лампи разом. Тому поки лідером по світловому потоку можна як і раніше вважати лампи ALED з діодом cree XHP70. Але такі потужні лампи як ALED не підійдуть для рефлекторної оптики, так як будуть сильно зліпити зустрічний транспорт, їх встановлюють тільки в лінзу, в свою чергу якщо встановити діоди MK 7SHL в лінзу, то вона ще сильніше зменшує світловий потік, таким чином пряме призначення ламп Mircom це звичайно ж установка в рефлектор з подальшим коректуванням.
Не дивлячись на не найвищі показники освітленості у LED ламп Mircom є козир в рукаві, а саме додаткові скляні колби зі змінними світлофільтрами, які дозволяють змінювати колір світлового потоку в жовту, або синю сторону. Але як показав тест аналогічних ламп CYCLON Type 7 H11, світлофільтр “краде” частина світлового потоку, і особливо це стосується фільтра жовтого кольору.
На дорогах загального користування лампи Mircom ми тестували без вищезазначених світлофільтрів, щоб зберегти максимальний світловий потік, при цьому лампи встановлювалися в лінзованной оптику яка і так небагато знижує освітленість. І тим не менше навіть в таких умовах Mircom MK 7SHL H11W 5000 Lm змогли проявити себе з хорошого боку, однозначно дана модель поступається за яскравістю топовим лампам але як впевнений “середнячок” їх цілком можна рекомендувати, тим більше що при установці в рефлектор вони будуть світити трохи яскравіше і не створять дискомфорту іншим водіям.
В цілому LED лампи Mircom MK 7SHL H11W 5000 Lm, залишили після себе позитивну думку, незважаючи на сильно відрізняється від заявлених характеристик світловий потік, але справедливості заради варто сказати що в гонитві за покупцем практично всі виробники LED ламп дозволяють собі вказувати сильно завищений світловий потік.