0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест ламп SHO-ME G 1.5

    21.03.2018

    Найпершими лампами з яких почалися наші тести LED ламп були SHO-ME G 1.4, будучи новинкою ринку модель виявилася дуже вдалою і змогла приємно здивувати якістю світла та світловим потоком. Але час не стоїть на місці і у SHO-ME з'явилася ще одна модель під назвою G 1.5, тому спираючись на здоровий глузд і логіку ми вирішили що новинка повинна бути ще краще, але тільки вивчивши характеристики ми прийшли в замішання, так як SHO-ME G 1.5 на відміну від SHO-ME G 1.4 мають зменшений на 500 Lm світловий потік, а саме 3500 Lm, і меншу на 5 W потужність, а саме 35 W. При цьому замість двох діодів cree XHP 50 як у G 1.4, ми отримуємо чотири діода які за зовнішнім виглядом нагадують менш потужні cree XHP 35, можливо за задумом інженерів чотири менш потужних діода повинні забезпечувати більш високий світловий потік при меншій потужності, так це на насправді ми перевіримо трохи пізніше.

    За компонуванні модель G 1.5 до непристойності стандартна, діоди розміщені на плоскому металевому корпусі лапи по два кристала з кожного боку, охолодження реалізовано за допомогою кулера, що не дивно тому що відповідно до опису лампи тягнуть 35W. До речі багато хто побоюється кулерной охолодження, з тієї причини що нібито кулер може “наганяти” пил в корпус блок фари, насправді таке побоювання не більше ніж вигадка. Кулер та корпус лампи розділяє цоколь і гумова прокладка яка герметизує монтажний отвір, тому пил в блок фару не потрапляє, до того ж крильчатка кулера обертається таким чином що відводить тепле повітря від лампи, а не навпаки. Ще однією особливістю G 1.5 можна назвати пластиковий цоколь, який у будь-якому випадку при виробництві дешевше ніж металеві, але з іншого боку пластик менш міцний та довговічний, а з об'єктивної точки зору в процесі експлуатації лампи знімаються з фари максимум один-два рази, або взагалі не знімаються, тому матеріал з якого зроблений цоколь може бути різним.

    Познайомившись з конструкцією новинки та вивчивши заявлені технічні характеристики ми перейшли до їх фактичного виміру. При напрузі 13,4 V та струмі 2,1 А, лампи споживають 28,3 W, а їх світловий потік 1738 Lm, а отже сумарно дві лампи дають 3476 Lm, що цілком відповідає задекларованим характеристикам, ефективність становить 60,97 Lm/W , а колірна температура 6652К. Але через п'ять хвилин роботи, ситуація змінилася в гіршу сторону, при тих же 13,4 V, струм впав до 2А, потужність до 27,4 W, а світловий потік до 1505 Lm і тепер в сумі ми отримуємо 3010 Lm, що вже на 500 Lm менше обіцяних показників. Ефективність знизилася пропорційно потужності та світлового потоку до позначки 54,92 Lm/W, і єдиний показник який виявився вищим паспортних ТТХ це колірна температура, вона склала 7309К.

    Не дивлячись на те що 1505 Lm це непоганий показник, SHO-ME G 1.5 не дуже добре проявили себе на дорозі, не можна сказати що світло цих ламп істотно виділявся на тлі інших авто, і можна з упевненістю сказати що в порівнянні з G 1.4, лампи G 1.5 програють по яскравості.

    Таким чином незважаючи на більш високе положення в модельному ряді G 1.5 не змогли перевершити свого попередника, але варто відзначити що тест проводився в фарах з лінзою, а на наш погляд кращими компаньйонами для даних ламп стануть рефлектор, і коригування фар.

    Завершена