0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест SHO-ME G1.6

    22.03.2018

    Нещодавно модельний ряд світлодіодних ламп SHO-ME поповнився кількома моделями, одну з яких ми вже встигли протестувати і на жаль виявилася що новинка поступається за характеристиками моделям дворічної давності від цього ж виробника. І тепер на черзі ще одні лампи SHO-ME G1.6, які займають в ієрархії модельного ряду ще вищий щабель, але зазначені в технічній документації характеристики виглядають досить скромно, а саме 30W та 3200 Lm. Говорити про те що такий світловий потік швидше за все є сумарною яскравістю двох ламп, навряд чи буде необхідно, тут важливо щоб ці дані відповідали реальності. Так наприклад у ламп SHO-ME G1.5 фактичний світловий потік складає 3010 Lm замість паспортних 3500 Lm, і якщо така тенденція збережеться то для G1.6 це буде дуже сумно.

    Але наперед турбуватися не будемо і поговоримо про все по порядку, і в першу чергу потрібно відзначити компактні габарити лам G1.6, незважаючи на те що це кулерной модель, вони на 10-20% коротше аналогічних ламп і на 10% менше в діаметрі, а це може бути дуже доречним при установці в сучасні автомобілі, в яких підкапотний простір як правило сильно пригнічений.

    Крім мініатюрних габаритів в очі кидається незвичайний на вигляд світлодіод, і хоча в описі зазначений виробник діода фірма cree, на вироби цієї компанії наш діод мало чим схожий. Швидше за все від cree тут використовується тільки сам кристал, а сам доданий чіп “кастомний”.

    І незважаючи на незрозуміле походження діодів лампи SHO-ME G1.6 змогли проявити себе з кращого боку, їх тест проводився при напрузі 13,41 V, при якому лампи тягнуть 1,92 А та 25,7 W, і світять на 1871 Lm, в співвідношенні люменів до ватам отримуємо 72,14 Lm/W що сміливо можна назвати високими показниками, колірна температура як і у більшості аналогічних виробів становила 6107 к, пропрацювавши п'ять хвилин характеристики лампи знизилися але проте залишилися на високому рівні, при постійній напрузі струм наблизився до позначки 1,85 Lm, потужність 24,8 W, світловий потік 1 720 Lm, а колірна температура 6262 К.

    Рівно як і на приладі на дорозі лампи SHO-ME G1.6 проявили себе з кращого боку, їх світло яскраве і забезпечує хорошу візуалізацію як на сухому асфальті так і на снігу.

    У порівнянні з не зовсім вдалою моделлю SHO-ME G1.5, старший брат SHO-ME G1.6 зміг все таки довести що нові моделі вийшли не гірше, а можливо навіть і краще ніж їх попередники.

    Завершена