0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Буксирувальний трос. Динамічний або стандартний

    22.03.2018

    Досвідчений водій, який не раз стикався з буксируванням автомобіля, міг спостерігати, як стандартні буксирувальні троси із заявленою розривної навантаженням 3 тонни, рвуться як ниточка при буксируванні стандартних легковиків, чия вага зазвичай 1,5 тонни.

    Постраждалим від неякісних продуктів бувалий автомобіліст, прийшовши в магазин, буде дуже уважно ставиться до вибору такого важливого аксесуара і не стане на ньому економити. Правда, іноді подібна справа заходить занадто далеко, і через незнання замість буксирувального тросу можна купити "динамічний" або "поривчастий " трос. Такі вироби мають більш високе навантаження на розрив і всім своїм виглядом вселяють більше довіри, ніж "китайські" троси.

    Застосований "поривчастий " трос для буксирування автомобіля і не заподіє він більше шкоди ніж користі?

    "Динамічний" трос виготовляється зі спеціальних еластичних матеріалів, завдяки чому, у нього з'являється здатність розтягуватися і повертатися в стан спокою подібно гумі. При розтягуванні такого троса в ньому накопичується потенційна енергія, яка при досягненні критичного рівня змушує трос стискатися, в результаті чого виникає "поривчаста " сила. Володіючи такими властивостями, трос незамінний, якщо автомобіль застряг в багнюці або снігу, Саме з цієї причини любителі "покатушек на позашляховиках" користуються "динамічними стропами". Як ми з'ясували, трос такого типу незамінний, при витягуванні "застряглого" автомобіля, але чи можна за допомогою його виробляти буксирування?

    Теоретично таке буксирування можливе, але "динамічні" троси, як правило, мають велику довжину 6-9 метрів і більше, що незручно при буксируванні на м'якому зчепленні. До того ж, не варто забувати, що трос має властивість розтягуватися до розмірів в 2-3 рази перевищуючи власну довжину і, таким чином, дистанція буксирування буде, то збільшуватися до немислимих розмірів, то, навпаки, зменшуватися.

    У виняткових випадках, коли під рукою не виявилося звичайного троса, "динамічну" стропу можна використовувати для буксирування, але тоді її бажано скласти в 2-3 рази, так ви зменшите дистанцію буксирування і трос не буде сильно розтягуватися.

    Другий момент, який не дозволяє використовувати "поривчастий" трос для буксирування це те, що він виготовляється з м'яких еластичних матеріалів, а при буксируванні трос часто провисає і треться об асфальт. При подібній експлуатації ваш дорогий "поривчастий" трос швидко зіпсується і стане непридатним і навіть небезпечним для використання.

    Так ми розібралися, що при виборі буксирувального тросу не варто доводити ситуацію до "фанатизму" і купувати найдорожчий виріб, оскільки не дивлячись на свою схожість з буксирувальними тросами "поривчасті " мають інше призначення. До того ж, за вартість "динамічної стропи" можна купити кілька хороших буксирувальних тросів.

    Як же розпізнати придатний трос?

    Для початку зверніть увагу на матеріал з якого зроблений трос, це може бути:

    • капрон;

    • нейлон;

    • поліетилен;

    • сталь.

    Капронові і поліетиленові троси відносяться до виробів найнижчої якості, і рідко відповідають заявленим на упаковці навантажень. Нейлонові і сталеві вироби, навпаки, дуже міцні і здатні забезпечити надійне буксирування. При цьому, зверніть увагу, на те, що сталевий буксирувальний трос займає більше місця в багажнику. При відсутності на ньому захисного покриття може пошкоджувати ЛФП автомобіля під час буксирування, до того ж сталеві троси схильні до корозії.

    Найголовніше, сталь дуже жорстка і практично не розтягується при поривчастому навантаженні, яка неминуче виникає під час буксирування, навіть по рівній дорозі. Тому на кузова, що знаходяться в зчепленні автомобілів будуть діяти додаткові навантаження, а рух буде не таким плавним. Нейлоновий трос, навпаки, більш еластичний і займає мінімум місця, але його запас міцності може бути дещо менше.

    Тому, вибираючи трос для буксирування, оцініть всі за і проти. На наш погляд, найбільш раціональним буде використання саме нейлонового троса, а щоб не доводилося сумніватися в запасі міцності, беріть виріб, розривне навантаження якого мінімум в 3 рази більше за масу вашого автомобіля.

    А от чи потрібен у вашому арсеналі "динамічний" трос - вирішувати вам:

    • він буде незамінний в разі частих поїздок на природу;

    • абсолютно даремний при експлуатації машини в місті.

    А витягнути авто зі снігового замету без великого зусилля можна і 10-ти тонним нейлоновим тросом, який в рази дешевше "динамічного".

    Завершена