0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Магнітний товщиномір проти електронного

    27.03.2018

    В одній з наших минулих статей ми розповідали про товщиноміри, для вимірювання лакофарбового покриття автомобіля, тестуючи різні моделі від бюджетних до дорогих, ми прийшли до висновку, що бюджетні вироби підходять для визначення другого шару фарби, або наявності шпаклівки, а для більш точного виміру товщини ЛКП, або визначення полірування, необхідні дорогі професійні прилади. Але крім бюджетних електронних приладів на ринку існує ще й магнітні товщиноміри і за вартість навіть самого доступного магнітно електронного толщиномера можна купити близько п'яти магнітних. Але питання тут полягає не тільки в ціні, потрібно розуміти, чи має магнітні толщиномер право на життя і на скільки точні його вимірювання. У мережі можна зустріти коментарі про те, що магнітний товщиномір має велику похибку і з його допомогою досить важко визначити товщину лакофарбового покриття, найчастіше такі толщиноміри на заводський фарбі товщиною 90-120 мікрон, нібито показують все 170-180 мікрон, що може говорити про другому шарі фарби, а ось так це насправді ми зараз перевіримо?

    В першу чергу використовуючи магнітний товщиномір, важливо знати, під яким кутом його потрібно підносити до ЛКП автомобіля, правильно буде підносити магнітний товщиномір строго під кутом дев'яносто градусів до поверхні на якій вимірюється шар фарби, якщо кут буде гострим, то магніт гірше магнітиться до металевої поверхні і дані дійсно окажуться неточними.

    Наприклад на капоті нашого піддослідного автомобіля з заводським ЛКП, магнітний товщиномір піднесений строго під прямим кутом показує товщину приблизно 100-115 мікрон, що знаходиться в допустимих межах, для того щоб знати напевно, ми переміряла ту саму ділянку капота, але дорогим професійним товщиноміром і як не дивно, дорогий толщиномір в тому ж місці показав товщину близько 110 мікрон.

    Що стосується шпаклювали деталей кузова, то на нашому піддослідному автомобілі є і такі, на шпаклівці магнітний товщиномір показує товщину від 220 до 250 мікрон, точніше магніт відривається від поверхні коли його шкала знаходяться на позначці між 200-250 мікрон, туж шпаклювальну ділянку ми виміряли електронним пристроєм і побачили дані в межах 225- 280 мікрон, що знову досить точно збігається з показаннями магнітного приладу.

    Нерідко автомобілі обклеюють вініловою плівкою, для додання машині індивідуального стилю, але також вінілову плівку іноді використовують для маскування всіляких дефектів лакофарбового покриття, як вдалося з'ясувати раніше будь-який електронний товщиномір, від бюджетного до дорогого, з легкістю вимірює товщину фарби, через вінілову плівку, точніше плівка не створює при вимірі ніяких труднощів. І з магнітним девайсом, теж не виникло ніяких проблем, на даху нашого автомобіля, яка звичайно не фарбувалася, наклеєна вінілова плівка і вимірявши товщину покриття даху магнітний тестер показав 220-225 мікрон, грубо кажучи, половину цього шару складає вінілова плівка, а другу половину заводська фарба. Такі ж дані, ми побачили на екрані дорогого електронного пристрою.

    Всі три виміри дали нам можливість зрозуміти, що не точність магнітного товщиноміра можна назвати умовною, якщо ж порівнювати його, наприклад, з електронним пристроєм, то на його дисплеї показуватиметься точна товщина ЛКП, в даному випадку доводиться орієнтуватися на зразкові дані між 100 і 150 мікронами, або 200 250 мікронами і т.д. Але в будь-якому випадку орієнтуючись на шкалу магнітного пристрою, можна досить точно виміряти шар лакофарбового покриття автомобіля. Тому можна з упевненістю сказати, що магнітний товщиномір - це дуже практичний, зручний і доступний аксесуар, який стане в нагоді будь-якій людині, що купує новий або ж старий автомобіль.

    Завершена