0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Типи фаркопов

    28.03.2018

    Фаркоп є тягово-зчіпним пристроєм, яке має різні варіанти кульових вузлів з взаємозамінним типом, завдяки чому можна змінювати його призначення. На сьогоднішній день число типів фаркопів постійно зростає, так як виробники намагаються вдосконалити конструкції, виводячи на ринок нові їх варіанти. Основні типи європейських фаркопів в даний час поділяють на три групи:

    • жорстко зафіксований на автомобілі (стандартний)

    • зі знімним крюком і зчіпною кулею

    • фланцевий (монтаж в стандартні посадкові місця)

    У кожного типу є власні недоліки і переваги. Найбільш оптимальним за функціональними особливостями, а також за вартістю вважається стандартний тип фаркопів. Він жорстко закріплений до автомобіля завдяки гвинтам або зварюванню. Його недоліком є зовнішній вигляд. На легковому автомобілі стандартний фаркоп виглядає частково недоречно, що деяких автовласників не влаштовує і вони зупиняють свій вибір на більш підходящих типах. Варто відзначити, що на позашляховику такі фаркопи цілком логічно виглядають.

    З'ємні фаркопи дозволяють приєднувати їх до автомобіля в разі необхідності, а в решту часу перевозити його в багажнику або ж зберігати в гаражі. Прибравши його рами з посадковим отвором практично не видно, тому зовнішній вигляд транспорту залишається незмінним. За функціональними характеристиками з'ємний фаркоп не поступається стандартному, він також надійний. Але вартість фаркопів такого типу набагато вище.

    Монтаж фланцевого фаркопа здійснюється на спеціальний майданчик, який знаходиться на автомобілі і має спеціальні посадкові отвори. Варто звернути увагу, що транспорт обов'язково повинен бути заздалегідь обладнаний таким майданчиком.

    Фаркопи також класифікують по максимальній вазі, яку може витримати виріб. Обов'язково необхідно враховувати те, що вага причепа не повинна перевищувати вагу самого автомобіля.

    Три класи фаркопів по навантажувальним показниками:

    • малі (вага причепа до 1.5 тонни)

    Даний клас призначений для легкових автомобілів середнього розміру

    • середні (вага причепа від 1.5 тонни до 2.5 тонни)

    Призначений для використання позашляховиками, кроссоверами, універсалами і мінівенами

    • великі (вага причепа від 2.5 тонни до 3.5 тонни)

    Використовується мікроавтобусами та повноцінними рамними позашляховиками

    Також фаркопи розрізняють за типом гака. Їх існує безліч, найбільш

    найпоширеніші з них:

    • Тип кулі "А": монтаж здійснюється за допомогою двох болтів, при необхідності його можна зняти. Даний тип найпопулярніший, так як невибагливий в експлуатації і володіє особливою надійністю.

    • Тип кулі "В" фіксується центральною гайкою. Дані фаркопи мають з'ємну конструкцію і відрізняються функціональністю. Конструкція у такого типу фаркопів відокремлювана і має горизонтальне приєднання. Такий фаркоп від'єднується вручну тому вважається напівавтоматичним.

    • Тип кулі "С" відноситься до швидкоз'ємних фаркопів. Він володіє максимально простою конструкцією. Палець поперечної фіксації має зміщений центр (ексцентрик) або вид усіченого конуса. Найчастіше такий тип використовують у європейських країнах. З'ємний гак обладнаний замком для захисту від крадіжки. Зніматись даний тип може як вертикально, так і горизонтально.

    • Тип кулі "F" є фланцевим, він має конструкцію на двох болтах або ковану литу. До балки такий фаркоп закріплюється за допомогою болтів М16. Куля такого типу володіє двома положеннями щодо заснування. Це дозволяє регулювати фаркоп по висоті. Такий шар найчастіше використовується на позашляховиках.

    • Тип кулі "G" є умовно-з'ємним кованим. Монтаж здійснюється за допомогою чотирьох болтів М12. Регулювання здійснюється за висотою в разі, якщо на підставі є як мінімум шість отворів для кріплень кулі. Поширений для експлуатації на позашляховиках.

    У даній статті представлені найбільш поширені класифікації і типи фаркопів. При виборі фаркопа варто відштовхуватися від автомобіля, на якому буде використовуватися тягово-зчіпний пристрій, а також від особистих переваг. На сьогоднішній день виробники подбали про щедрий асортимент, тому Ви зможете з легкістю підібрати ідеальну модель, яка буде відповідати всім необхідним вимогам.

    Завершена