0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Ефективність антидощ порівнюємо GOODYEAR, 3ton, Sapfire Green Line та ABRO

    02.05.2018

    Не дивлячись на те, що літо це спекотна пора в цей період року природа любить збивати спеку річним дощиком, який заважає при управлінні транспортним засобом. Звичайно ж ми та наші автомобілі не цукрові і під дощем не розмокаємо, але тим не менше при сильній зливі вода розтікається по лобовому склу, що істотно погіршує огляд, при цьому нікому невідомо, коли почнеться дощ і негода застане водія зненацька.

    Тема анти дощів для водіїв завжди актуальна, і сьогодні ми поговоримо саме про таку автохімії тим більше, що в нашому асортименті з'явилися новинки від таких виробників, як GOODYEAR і ABRO, а так само крім цих виробників ми протестуємо автохімію від 3ton та Sapfire.

    Антидощ це вкрай корисна автомобільна хімія, яка робить керування автомобілем не тільки комфортним, але і безпечним. На обробленому антидощ склі вода збирається в окремі краплі які здувається зі скла потоком зустрічного повітря при русі автомобіля. На необробленому склі вода навпаки розтікається пластом, що сильно погіршує огляд.

    Нанесення антидощ вимагає певних умов, для того щоб дане покриття трималося на склі максимально тривалий період часу, скло, або іншу оброблювану поверхню, потрібно правильним чином підготувати. Для цього все обробляємо:

    • поверхні миють автомобільним шампунем, або спеціальним миючими засобами для скла;

    • висушують;

    • обробляють знежирюючим засобом найдоступнішим та безпечним з яких і можна назвати звичайний антисилікону.

    Але, наприклад, є виробники автохімії, які рекомендують обезжирювачі виключно власного виробництва, однією з таких фірм є Soft99.

    Власне кажучи, комплекс вищезгаданих підготовчих робіт ми зробили з лобовим склом нашого піддослідного автомобіля. Після чого за допомогою малярської стрічки, скло було поділено на п'ять приблизно однакових ділянок:

    • центральну ділянку залишився необробленим і надалі він нам послужить, як контрольний зразок;

    • по дві ділянки з лівого та правого боку ми обробили різними антидощ.

    Незалежно від вартості антидощу і бренду під яким він продається, все подібне склади носиться приблизно однаковим чином:

    • на підготовлену поверхню за допомогою м'якої тканини, зокрема мікро фібри або за допомогою спрею, наноситься антидощ;

    • потім потрібно дочекатися поки склад полімеризується і на поверхні утворюється матово-біла “плівка”;

    • після чого поверхню располіровуется до прозорості та блиску сухою мікрофіброві серветкою.

    У разі, якщо поверхня не располіровивать і скло залишається матово-білим мікрофібру, можна злегка змочити водою.

    Більш докладно про антидощ

    Основними компонентами будь-якого антидощу служать силікон (іноді в складі слово силікон замінюють словами “кремнійвмісними речовини”) , а також спирт, в якому ця речовина (силікон) розчинена. Деякі виробники автохімії додає в антидощ свої спеціальні добавки, складові ноу-хау компанії. Але як показує практика, додаткові спец-компоненти рідко впливають на характеристики антидощу. Швидше за все, в даному випадку питання буде стосуватися виключно маркетингової складової.

    Але повернемося до експерименту, після обробки вітрового скла з дотриманням всіх вимог, ми стали поливати скло водою за допомогою апарату високого тиску з відстані 1,5-2 метри. У такому випадку вода дрібної дисперсією подібно до крапель дощу рівномірно розподіляється по лобовому склу. Це питання вкрай важливе та принципове, так як ті ділянки на яких розпорошена буквально до стану туману вода швидше за все буде збиратися в кулясті краплі, які почнуть скочуватися зі скла, будуть сигналізувати нам, що склади, якими вони оброблені працюють найкраще.

    При нашому тесті ми помітили одну цікаву особливість, якщо поливати скло і дивитися на нього зовні, то краще за все буде виглядати ділянка не оброблені ніяким антидощ, він виглядає абсолютно прозорим і здається, що нічого не буде заважає огляду водії, в той час, як на ділянках оброблених анти дощем спостерігався матовий ефект (викликаний утворенням дуже дрібних крапель води). Насправді, це такий обман зору. Перемістившись салон автомобіля, картина змінилася кардинальним чином:

    • через необроблену ділянку майже нічого не було видно;

    • в той час, як на ділянках оброблених антидощ, крізь краплі проглядалася дорога.

    Що стосується роботи і порівняння тестованих складів, то у всіх чотирьох випадках скло виглядало приблизно однаково. Але на нашу суб'єктивну думку на ділянках оброблених GOODYEAR та 3ton вода стікала трохи швидше.

    З іншого боку, поливати машину зі шланга це одне, а при русі автомобіля все може виглядати трохи по-іншому, тому не витираючи лобове скло, ми одразу вирушили в дорогу, розігнавшись до швидкості 60-70 км/год стало чітко видно, що:

    • вода на ділянці необробленому анти дощем і раніше залишалася “пластом” і практично не здувало потоком зустрічного повітря;

    • на ділянках оброблених анти дощами, вся вода зібралася в краплі і буквально в лічені секунди здулася зустрічним потоком повітря.

    При цьому, знову таки, ділянки вітрового скла, оброблені речовинами GOODYEAR та 3ton, проявили себе трохи краще, а Sapfire Green Line та ABRO затримували воду на склі довше.

    Завершена