0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Адаптер рульового управління, види та принцип роботи

    07.06.2018

    До одного з найулюбленіших занять автовласників можна віднести поліпшення свого залізного товариша. І часто такі поліпшення починаються з заміни штатного головного пристрою на більш нове, забезпечене безліччю функціональних якостей яке зробить поїздку комфортнішою та яскравішою. Але при заміні виникає проблема в працездатності кнопок на рульовому колесі, вони вже не можу керувати новим головним пристроєм так, як це було з штатної. Але така проблема швидко вирішується за допомогою адаптера рульового управління, ще в народі називаного інтерфейсу кнопок керма.

    На сьогоднішній день існує два основних види.

    • Адаптер резистивних кнопок.

    Даний вид адаптера у використанні дуже простий. Його досить підключити до штатної проводки автомобіля. При використанні необхідної кнопки з'являється електричний сигнал на певних проводах, через що задана команда виконує певним чином впливати на не штатний головному пристрої. Такий вид адаптера використовують в японських та корейських автомобілях, або ж в європейських тільки більш раннього виробництва.

    • Адаптер рульового управління з CAN-шиною

    З точки зору автомобільних виробників, CAN-шина є дуже корисною, вона дозволяє змінювати функціонал електрообладнання без серйозних переробок та змін.

    Даний вид адаптерів підходить для певних автомобілів забезпеченими CAN-шиною. Він може керувати не тільки головним пристроєм, а й іншими пристроями такими, як запалення, ручник, відповідь на вхідний дзвінок, або включення задньої передачі (така функція необхідна для роботи з камерою заднього виду).

    На даний момент всі лідируючі автомобільні виробник виробляють автомобілі з CAN-шиною.

    До вищевказаних видів можна віднести кілька типів адаптерів:

    • Модельні, це адаптер який виготовлений під певну марку та модель автомобіля, або ж під виробника головного пристрою.

    • Універсальні, цей адаптер часто використовується оскільки його можна використовувати практично до всіх автомобілів. Варто зазначити, що більша частина адаптерів програмується за допомогою дистанційного пульта управління, який комплектується разом з головним пристроєм. Що дозволяє самостійно запрограмувати необхідні команди які виконувалися через кермові кнопки. Але, при відсутності дистанційного ПУ, адаптер рульового управління неможливо запрограмувати. Деякі універсальні адаптери працюють як з резистивним кнопками керма так і тим які працюють через CAN-шину.

    Підключення адаптерів також як і адаптери можна розділити на два типи, підключення в ISO-роз'єм і так зване PIN TO PIN підключення. Воно створено для тих хто не любить морочитися та витрачати багато особистого часу, але має досить велику вартість. Другий тип підключення дозволяє з'єднаються з проводкою адаптера і головним пристроєм так звана врізка. Має невелику вартість, і користується великою популярністю.

    Предназначение: а зовнішнім виглядом адаптер має невеликий електронний блок в якому розмістилася мікросхема зі спеціальним програмуванням. Адаптер рульового керування зчитує необхідні команди з кнопок розташованих на кермі автомобіля, і виконує передачу заданих команд на нештатное головний пристрій. Завдяки чому можна регулювати гучність, перемикати відтворювані аудіофайли, перемикати хвилю радіостанцій, і багато іншого.

    Адаптером рульового управління підвищується комфорт та впевненість під час водіння. При недостатньої видимості, поганих погодних умовах або під час термінового телефонної розмови в управлінні, не відволікатися від керування Вам допоможуть кермові кнопки, в деяких випадках просто незамінне доповнення до функціональності автомобіля.

    Завершена