0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Системи TPMS. Призначення та їх особливості

    07.06.2018

    З різних причин тиск в шинах автотранспортного засобу стає нижче рекомендованого рівня, найчастіше це пов'язано з нерівномірним тиском та підвищеною температурою всередині колеса. Перевірка тиску в шинах, далеко не найпопулярніша процедура серед автомобілістів, але в той же час від тиску в шинах залежать такі основні показники:

    1. Керованість. Нерівномірний тиск у накачаних та приспущених колесах, має різний коефіцієнт зчеплення з дорожнім полотном, що погіршує керованість і може привести до занесення, при здійсненні екстреного гальмування.

    2. Витрати палива. При зменшенні тиск в шині, нижче рекомендованого, призводить до підвищення витрат палива до 30%.

    3. Чрезмерный износ шин.Неправильно накачане колесо та підвищення температури в ньому, призводить до передчасного зносу протектора та руйнування каркаса, зменшуючи експлуатаційний період шини.

    4. Комфортна їзда.Перекаченние шина, підвищує чутливість, при здійсненні їзди по нерівному дорожньому полотну або влучень в ями, що збільшує навантаження на підвіску та елементи кузова, приносячи дискомфорт при управлінні автомобілем.

    5. Безпека. Не відповідні показники температури та тиску, значно збільшують гальмівний шлях, погіршує керованість автомобіля, призводить до розірваної покришці, або зовсім разбортовке колеса, піддаючи ризику безпеки водія та пасажирів.

    Саме з цих причин, придбання TPMSсистеми,є ефективним способом уберегти себе від непередбачених неприємностей в дорозі.

    Системи TPMSдозволяють не тільки контролювати внутрішній тиск в шинах, але і температуру, що в кінцевому рахунку дозволить зменшити витрату палива, запобігти надмірний знос шини та поліпшити керованість автомобілем, гарантуючи комфортну та безпечну їзду.

    Система складається з 4-х датчиків, які в реальному режимі часу, через бездротову мережу, передають свідчення тиску та температури на інформаційний блок, відображаючи на дисплеї інформацію по кожному колесу у вигляді числової, або колірної індикації. При виведенні даних, використовуються стандартні одиниці вимірювання тиску strongar/PSI та температури ºC/ºF. Інформаційний блок може працювати як від змінних елементів живлення (батарейок), так і від бортової мережі, шляхом підключення до автомобільного прикурювача.

    TPMS системи бувають двух типів датчиків:

    1. Вбудовувані датчики.Стаціонарно встановлюються всередину колеса, після чого колесо підлягає балансуванню. Елементами живлення у таких датчиків не змінюються та розраховані до 3-5 років роботи (в залежності від використання), після чого датчик підлягає заміні.

    2. Зовнішні датчики (на ніпель). Датчик накручується на золотник, фіксуючи контргайкой, що дозволяє уникнути їх крадіжки. Пристрій працює від змінних елементів живлення, які розраховані до 3-х років роботи, після чого батарейки підлягають заміні.

    За типом транспортного засобу TPMS системи розрізняю:

    1. Для мотоциклів

    2. Для легкових автомобілів

    3. Для вантажних автомобілів

    В мотоциклах та легкових автомобіля використання системи контролю з вимірювальним діапазон тиском від 0 до 5 (0-76PSI). У той же час для вантажних автомобілів вимірювальний діапазон становить 0-12 (0-180PSI). Найчастіше транспортні засоби, подібні типу, мають велику протяжність, що ускладнює передачу сигналу між датчиком та інформаційним блоком, в таких випадках використовується спеціальний підсилювач-ретранслятор (репитер), який забезпечує прийом сигналу на відстані до 20м.

    У підсумку, наявність система контролю тиску в шинах, в багатьох країнах світу, є обов'язковою умовою при виробництві автомобіля. І наявність даної системи в автомобілі, це завжди компроміс між комфортом та безпекою.

    Завершена