0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як швидко відновити пластик? Видаляємо подряпини з пластика. Поліроль для пластика

    19.06.2018

    Ми вже неодноразово писали про різні поліролях та реставраторів пластика, вивчаючи властивості та відмінності. Але час йде вперед і з'являються нові засоби з цієї області. Власне кажучи, тому ми вирішили продовжити вивчати ринок автомобільних полиролей для шкіри, пластика та вінілу порівнюючи їх між собою по ефективності.

    На цей раз ми порівняємо між собою чотири полироля для пластику від таких виробників, як:

    • HI-GEAR;

    • LIQUI MOLY;

    • Sonax;

    • ATAS.

    Італійська компанія ATAS випускає всім відомий поліроль для пластику, так зване, “молочко Plack”. Але поліроль від ATAS викликає деякі підозри, так як в одних джерелах це засіб значиться, як поліроль для пластику, а інших як поліроль для ЛКП. Також на самому флаконі написано слово “для спойлерів” і намальований автомобіль з сяючим лакофарбовим покриттям. До того ж, опис цього засобу представлена на мовах не доступних до нашого сприйняття, тому цілком можливо, що ATAS FASCOце або поліроль виключно для лакофарбового покриття, або засіб з розряду 2 в 1. У будь-якому випадку, ми маємо намір в даній статті прояснити цей момент.

    Що краще? Починаємо експеримент…

    За традицією ми проводили тест на пластиковому водійському порозі, так як саме ця деталь обшивки салону піддається найбільшому зносу і на її прикладі найкраще буде видно все властивості поліролі.

    Для точності експерименту насамперед потрібно очистити пластик від забруднень та залишків полироля, яким поріг оброблявся раніше, для цих цілей краще всього підійде антисилікон та паперовий рушник.

    Після знайомства з антисиліконом поріжок втратив глянсовий блиск і на ньому стали добре помітні всі подряпини, розділивши деталь на чотири зони ми приступили до обробки.

    ATAS FASCO

    Першим вступив в бій “поліроль-загадка” ATAS FASCO. Це засіб проявило себе з найкращого боку, оброблений їм пластик придбав глибокий чорний колір, приємний глянсовий блиск, а все подряпини пішли начебто їх і не було.

    Sonax Red Summer

    Наступним піддослідним примірником став склад Sonax Red Summer. Він підходить для матових поверхонь і має антистатичні властивості. При нанесенні Sonax Red Summer злегка піниться і цілком можливо, що так працюють очищаючі добавки, що входять до складу полироля.

    Ефект від даної поліролі дуже схожий на ефект від ATAS FASCO, поверхня така ж глянсова та чорна, а всі пошкодження добре замасковані. Але ось обіцяного матового, на жаль, немає. Але судити про склад відразу після нанесення було б неправильно, будь-якого поліролью потрібно дати висохнути протягом 5-10 хвилин.

    LIQUI MOLY COCKPITPFLEGE

    І поки висихає поліроль Sonax ми переходимо до наступного учасника поліролі LIQUI MOLY COCKPITPFLEGE, який підходить як для внутрішнього, так і для зовнішнього пластика та призначений для додання пластику матово-шовковистого блиску. На першому етапі, після нанесення LIQUI MOLY спостерігається хороша маскування подряпин і чесний матовий блиск.

    HI-GEAR HG5616

    Останній учасник HI-GEAR HG5616 трохи відрізняється від попередніх засобів. Він має пінну консистенцію. Так звана “розумна піна”, це відмінна риса автохімії HI-GEAR, вона одночасно очищає поверхні, захищає їх від пилу та бруду і забезпечує глянцевий блиск.

    На практиці так і виявилося, наш поріжок придбав глибокий чорний колір, всі пошкодження відмінно замаскувалися, і з'явився блиск.

    Варто зазначити, що блиск пластику можна назвати, скоріше мокрим, ніж глянцевим.

    Підсумок

    Дочекавшись повного висихання всіх складом, ми перейшли до порівняння оброблених ділянок:

    • перший сектор, оброблений ATAS FASCO, після висихання полироля продовжував виглядати дуже гідно;

    • сектор Sonax трохи втратив глибину чорного кольору, а також на ньому стали помітні деякі подряпини;

    • що стосується LIQUI MOLY, то ввірений йому сектор виглядає найгірше, как-будто поверхню зовсім не покривалася поліролью;

    • склад від HI-GEAR навпаки приємно здивував оброблений “розумної піною” поріжок виглядає так само круто, як і в разі ATAS FASCO, правда у ATAS спостерігається глянсовий блиск, а у HI-GEAR мокрий.

    Завершена