0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    2Т двигун

    23.06.2018
    Двотактний двигун давно завоював популярність серед виробників моторизованих агрегатів невеликих розмірів, наприклад, бензопил, моторних човнів, генераторів, скутерів, мопедів та деяких мотоциклів. Двотактний двигун відрізняється великою потужністю при скромних габаритах і більш простий, в порівнянні з четирехтактнимі ДВС, конструкцією.
     

    Пристрій двотактного ДВС:
    Ключовою перевагою даного типу двигуна є його простота конструкції. Завдяки тому, що процеси робочого циклу встигають завершиться за один оборот коленвала, виключається потреба в наявності газорозподільного механізму і, як наслідок, впускних та випускних клапанів. Складовими двигуна є картер, в якому встановлені колінвал на підшипниках та циліндр. За циліндру переміщається поршень зі спеціальними пружними кільцями в канавках, які не пропускають відпрацьовані гази в камеру згоряння. Як правило, даний тип двигунів не має активного охолодження - охолодження відбувається через зовнішні ребра картера. Також, двотактні ДВС не мають системи змащення – для змазування та захисту рухомих і тертьових елементів силового агрегату використовується спеціальна топлівомасляная суміш – суміш бензину та спеціального 2-х тактного масла в певній пропорції. Дане масло забезпечує повне згоряння суміші, не залишаючи відкладень у вигляді сажі та нагару в камері згоряння, витримує високу температуру і ефективно змащує елементи, запобігаючи їх перегрів та заклинювання.

    Як це працює:
    Перший такт. Поршень рухається від нижньої мертвої точки до верхньої, закриваючи по черзі продувні, а після впускний вікно. Згодом, в циліндрі стискається надійшла в нього раніше топлівомасляная суміш, а в просторі камери під поршнем утворюється вакуум. Завдяки цьому, через впускний вікно, топлівомасляная суміш потрапляє в камеру.
    Другий такт– це робочий хід. При досягненні поршнем верхньої мертвої точки, іскра свічки запалювання запалює топлівомасляную суміш. Після займання суміш різко розширюється, примусово штовхаючи поршень в нижню мертву точку, відкриваючи спочатку випускне вікно - для випуску відпрацьованих газів, а потім і пневматичні вікно – стислі гази, що знаходяться в камері, проходять по каналу в циліндр, що можуть провітрювати від залишків газів.
    Цикл закінчено.

    Переваги і недоліки:
    Простота конструкції– двотактні двигуни набагато простіше та дешевше в обслуговуванні, ніж чотиритактні, зважаючи на відсутність газорозподільного механізму.
    Висока потужність при малих розмірах – з успіхом застосовуються в ручному інструменті (бензопили, газонокосарки), невеликих човнових моторах та двигунах скутерів.
    Двотактний двигун швидше набирає обертів, але при цьому має менший ресурс роботи.
    Так як у 2Т двигунів немає окремого такту на відведення вихлопних газів, він сполучений з процесом надходження топлівомасляной суміші, відповідно, не дивлячись на особливості конструкції, відбувається видалення робочої суміші разом з відпрацьованими газами.
    Відсутність системи змащення зобов'язує власника постійно готувати паливномасляную суміш. При цьому, масло телефону швидше, ніж в чотиритактних двигунах.
    Висока гучність під час роботи і більший, в порівнянні з чотиритактним двигуном, витрата палива.

    Висновки:
    Двотактний двигун, незважаючи на всі свої недоліки є частим вибором виробників малолітражної мототехніки. Він простіше в обслуговуванні, трохи могутніше і, що важливо, дешевше свого чотиритактного брата. 
    Завершена