0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Типи та призначення can-bus адаптера.

    23.06.2018
    На даний момент всі автомобілі сучасного виробництва мають різноманітну електроніку, в основі якої є CAN-шина. CAN (Controller Area Network) - це спеціальний інтерфейс який призначається для передачі інформації у вигляді сигналів. Варто звернути увагу що CAN-шина широко використовується виробниками автомобілів, адже з її допомогою можна змінювати функціонал автомобіля без значного втручання та серйозних змін в автомобільній електроніці. CAN BUS - це так звана автомобільна електронна шина яка була розроблена Робертом Бошем, активно застосовується в автомобільній та авіакосмічній індустрії. У 1968 році перший автомобіль який випускався з CAN-шиною, і був це -BMW 850 купе. Використання такої шини допомогло автомобілю позбудеться від 2-х кілометрових дротів та полегшити автомобіль на 50 кілограм.
     
    Ось так виглядає: 

    Звичайна автомобільна проводка               Автомобільна проводка:CAN-шина

    CAN-шина найчастіше використовується в автомобільному головному пристрої. Але ж прогрес не стоїть на місці, раніше щоб підключити магнітолу до CAN-шині досить було придбати   ISO роз'єм, але з появою нової акустики, підсилювачів, різноманітної цифрової електроніки це стало скрутно, адже автомобіль став володіти технічно складною схемою. При підключенні не рідного головного пристрою для уникнення втрати всіх функцій використовується can-bus адаптер, завдяки йому всі заводські настройки зберігаються.
     
    Що буде відбуватися при підключенні автомагнітоли з відсутністюcan-bus адаптера.
    1. При кожному виході з автомобіля необхідно проводити відключення автомагнітоли за допомогою кнопки, оскільки відсутній сплячий режим.
    2. Розрядка акумулятора. Постійне постачання електроенергії відбувається навіть коли магнітола перебуває в відключеному стані.
    3. У темний час доби дисплей автомагнітоли не применшує яскравість, що дуже відволікає від керування транспортним засобом.
    4. Підключення до ручнику здійснюється досить проблематично, тому мало хто з автовласників робить це підключення.
    В даний випадок з усього перерахованого вище, до самих проблематичних та дійсно серйозних проблем можна віднести розряд акумулятора, адже ця проблема може статися як завжди в невідповідний момент.
    Can-bus адаптери діляться на два типи
    • Універсальні (підключаються до більшості автомобілів). Для професійного підключення такого адаптера рекомендується здійснювати установку в парі з перехідником ISO.
    • Модельні (призначаються для певної марки та моделі автомобіля). На одній стороні адаптера є спеціальний роз'єм який підключається з автомобільної проводкою, а на іншій стороні стандартний ISO-роз'єм для підключення до головного пристрою.
    У кожної марки автомобіля Can-bus адаптер виконує певний функціонал, ось наприклад: до автомобільних марок Toyota, тільки в тих моделях де встановлений підсилювач, проводиться повноцінна робота з головним пристроєм. Він дає можливість в регулюванні гучності відтвореного звуку в передніх та задніх динаміках, або ж з лівого або правого боку. Варто звернути увагу що більшість головних пристроїв які існують на ринку автозвуку така опція може бути недоступною. А ось can-bus адаптер для автомобільної марки  KIA Sorento та KIA Sportage з встановленим цифровим підсилювачем, при передачі аудіосигналу від джерела до споживача виключає абсолютно будь-які наводки та шуми з перешкодами.
    (Автомагнитола в якій відсутній адаптер для роботи з підсилювачем, буде виконувати підключення безпосередньо до динаміків.)
    Варто звернути увагу при використанні якісного can-bus адаптера значно розширюється функціональність автомобіля.
    Завершена