0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Допомога при виборі свічок запалювання. На що звернути увагу при покупці

    23.06.2018
    З моменту установки першої свічки запалювання в двигун внутрішнього згоряння, її зовнішній вигляд практично не змінився, на відміну від технологій виготовлення, використовуваних матеріалів та устаткування. На сьогоднішній день на ринку присутня величезна кількість моделей і модифікацій свічок запалювання, кожна з них відрізняється своїм набором ключових параметрів, які підходять для конкретного автомобіля.

    Перше, на що необхідно звернути увагу автовласникові при заміні свічок запалювання, це довжина нарізного сполучення, ширина різьблення і її крок, а також тип ущільнювача посадкового місця. При недостатній довжині різьблення, позитивні та негативні електроди будуть діставати до камери згоряння в циліндрі, занадто довге різьблення призводить до зворотного результату. В обох випадках буде спостерігатися некоректна робота двигуна, або авто взагалі не заведеться. Неправильно підібраний крок різьблення, не дасть встановити свічку в свічковий колодязь. За типом ущільнювача посадкового місця сучасні свічки запалювання бувають конусні і з плоским сідлом. Перші самостійно забезпечують герметичність при вкручуванні, другі мають металеву ущільнювальну шайбу.  Якщо габаритні розміри і крок різьблення можна визначити візуально, порівнявши використану свічку з новою, то інші параметри можна знайти тільки в назві моделі, в закодованому вигляді.

    Другий важливий параметр – це калільне число. Залежно від його значення свічки діляться на «холодні», «середні» и «гарячі». Різні виробники мають свою шкалу позначення даної характеристики. Для відповідності свічок різних брендів по даному параметру краще проконсультуватися у фахівця. «Холодні» свічки мають короткий конус ізолятора, що сприяє швидкому відводу тепла від електродів.  Вони використовуються в гоночних автомобілях, а також високоспритних двигунах з примусовим надувом. «Гарячі» свічки, з довгим конусом ізолятора, встановлюються в низькообертові двигуни. Установка занадто «холодної» свічки призводить до того, що вона не досягає температури самоочищення, як наслідок на електродах утворюється нагар, і свічка передчасно виходить з ладу. Установка занадто «гарячої» свічки запалювання призводить до її перегріву. В такому випадку електроди може нагріватися до такої міри, що паливна суміш буде запалюватися без іскри – краплинне запалювання. Це призводить до різкої втрати потужності, сильної вібрації і підвищеного зносу двигуна, аж до повного розплавлення електродів та руйнування ізолятора.
    Ще одним важливим параметром для сучасних автомобілів, є наявність резистора в корпусі свічки запалювання. Він пригнічує перешкоди, які утворюються внаслідок утворення іскри, для коректної роботи електроніки та бортового комп'ютера. Сьогодні на прилавках магазинів можна зустріти свічки з декількома електродами маси, а також свічки преміум класу з електродами з платини іридію. Кількість електродів маси не впливає на якість іскри, зате збільшує робочий ресурс свічки, так як в процесі роботи поверхню електрода піддається ерозії, а іскра утворюється в проміжку з найменшою відстанню. Використання дорогоцінних сплавів має ряд переваг. По-перше: тонкий позитивний електрод вимагає меншої напруги для утворення іскри, що призводить до заощадження енергії. По-друге: температура іскри вище, що дозволяє запалювати навіть збіднені суміші палива. По-третє: робочий ресурс даних свічок в кілька разів перевищує ресурс свічок з нікелевим або мідним наконечником.
    Завершена