0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України

Які фітинги використовуються в системі склоомивача?

25.06.2018
Фітинги ще називають патрубками, штуцерами або з'єднувальною арматурою. Вони дозволяють швидко і з великою зручністю з'єднувати і роз'єднувати шланги один з одним. Встановлюються в місцях стику, поворотів і розгалужень шлангів, а також дозволяють здійснити перехід на інший діаметр шлангу. Фітинги повинні забезпечувати надійність, високу герметичність, швидкість і простоту з'єднання. Вони дозволяють економити кошти і час, необхідні при використанні особливих кріпильних деталей.

Виготовляються з металу або пластику. Який вибрати фітинг залежить від типу використовуваного шланга. Шланги можуть бути металевими, жорсткими пластиковими, гумовими або силіконовими. Виготовляють як універсальні моделі фітингів, так і спеціальні, які встановлюються на певні моделі автомобілів. На нашому сайті ви зможете підібрати фітинг для свого автомобіля, вибравши марку авто в підборі або вказавши форму фітинга і діаметри шлангів, що підключаються. Також можливий підбір за ОЕМ номером. Універсальні моделі фітингів, завдяки стандартизації по системам ISO і DIN підходять на більшість автомобілів.

Автомобільні фітинги затребувані під час ремонтних робіт і обслуговуванні паливної і гідравлічної системи, а також системи кондиціонування і для системи омивача лобового скла, скла задніх дверей і фар. Фітинги дозволяють герметично з'єднувати шланги в важкодоступних місцях, нарощувати їх, розгалужувати або з'єднувати два шлангу в один. Додаткових робіт зі шлангом, крім установки фітинга проводити не потрібно.

Зовні фітинги відрізняються формою і діаметром, довжиною штуцерів і різьбленням. Відмінність в формі часто позначають таким конфігураціями:
  • I - "прямі", з'єднують частини шлангів з однаковим діаметром або "перехідні", для з'єднання шлангів різних діаметрів;
  • Г - "поворотні" або "кутові" використовують для прокладки шлангів під кутом дев'яносто градусів;
  • Т, ТТ, W - "трійники" з двома і трьома виходами відповідно, відрізняються також кутом підключення;
  • Х - "хрестоподібні";
  • Y і F - "розгалужувачі" на два шлангу в різному виконанні.


Фітинги в системі склоомивача.
Оскільки омивачем водії користуються практично кожен день, справність усіх компонентів цієї системи дуже важлива. Тому при виникненні несправності важливо усунути її якомога раніше. Виходять з ладу в системі омивача найчастіше саме елементи сполучної арматури - шланги та фітинги. Причиною виходу з ладу може бути вплив агресивних рідин, механічне пошкодження, перепади температур, замерзання рідини в системі. Усувати несправності підручними засобами довго і в результаті виходить дорожче, ніж заміна несправного фітинга. Замінювати вийшовшу з ладу деталь слід відповідно до інструкції по обслуговуванню автомобіля. Слід пам'ятати про хомути і ущільнюючі трубки, які допомагають зафіксувати компоненти омивача на корпусі автомобіля і захистити їх від нової поломки.

Система склоомивача має нескладну конструкцію. Омиваюча рідина з бачка під тиском, який забезпечує насос, подається в приєднаний шланг, що проводить рідину до вітрового скла, заднього скла або фар. При подачі рідини на вітрове скло, на кінці шлангу встановлюється фітинг трійник, від якого вже по двом шлангам проводиться рідина до жиклерів. В системі інтенсивного омивання скла можуть використовуватися окремі магістралі для кожного жиклера з відповідним насосом для кожного. При омивання заднього скла використовується тільки один шланг або кілька з'єднаних прямим фітингом шлангів, які підключаються до одного жиклера. Вся система за допомогою хомутів і ущільнювачів втулок фіксується на елементах автомобіля. Така проста конструкція дозволяє з легкістю здійснювати самостійний ремонт системи склоомивача. Складнощі можуть виникнути при заміні або ремонті магістралі жиклера задніх дверей. Для доступу до неї потрібно частково розбирати обшивку даху кузова, а це часто спричиняє поломку або втрату кріпильних елементів - пістонів або кліпс. Якщо ви зіткнулися з такою проблемою, ви можете підібрати необхідний пістон в розділі кріпильних елементів.

 
В системі омивача фітинги виконують функцію розподілу компонентів системи омивача в підкапотному просторі, для цього вони можуть мати як звичайне виконання так і вид кліпси для пропуску шлангу через елементи кузова автомобіля. Деякі фітинги також можуть відповідати за очистку омиваючої рідини від механічних забруднень, що дозволяє попередити засмічення дорогих форсунок. Так само для запобігання відтоку рідини при припиненні роботи насоса використовують фітинги з клапанами.
Завершена