0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Свічки розжарювання як складова частина передпускової системи дизельного двигуна, їх різновиди та особливості конструкції

    26.06.2018
       Займання горючої суміші в дизельних двигунах відбувається завдяки сильному стисненню повітря в камері згоряння. Таке стиснення розігріває його до температури 700-900 ° С, чого достатньо для займання дизельного палива. Компресія дизельних двигунів на порядок вище бензинових, що є головною умовою для такого стиснення. Дизельні двигуни мають ряд недоліків в роботі, але низька витрата палива, в порівнянні з класичними бензиновими двигунами, зводить їх нанівець. Головний недолік дизельного двигуна полягає в запуску і перших хвилинах його роботи. Це обумовлено тим, що в холодній камері згоряння, при стисненні повітря, частина температури забирають стінки циліндрів, клапана і поршні. Як наслідок повітря не розжарюється до необхідних температур і розпилений дизель не в змозі спалахнути. Для вирішення даної проблеми була розроблена свічка розжарювання. Цей пристрій принципово відрізняється від свічок запалювання, як конструкцією, так і принципом дії. Свічка розжарювання є складовою частиною передпускової системи дизельного двигуна.

       У момент включення запалювання, наконечник свічки, занурений в камеру згоряння двигуна, починає розігріватися і нагріває повітря. Свічки розжарювання автоматично відключаються блоком управління, коли температура двигуна досягає робочого діапазону. Виходить, що вони включаються безпосередньо перед запуском і відключаються через кілька хвилин після початку руху. Незважаючи на досить нетривалий період роботи пристрою, його вихід з ладу унеможливить подальші запуски двигуна. У старих двигунах передпускова система включає свічки кожен раз при повороті ключа в замку запалювання. Електроніка нових двигунів попередньо проводить заміри температури охолоджуючої рідини в системі і якщо вона опустилася нижче 60°С, тоді подається напруга на свічки. Таким чином, сучасні двигуни можуть не використовувати свічки розжарювання при частій їзді в теплу пору року.

       Сучасні свічки розжарювання мають досить складну конструкцію, яка постійно вдосконалюється виходячи з вимог машинобудування. Візуально вони відрізняються відкритою спіраллю, частіше зустрічається на старих авто, і закритою спіраллю для сучасних двигунів. Останнім часом все більше застосування знаходять саморегулюючі свічки. У них стоїть дві спіралі, одна з яких нагрівальна, а друга регулююча. Залежно від ступеня нагрівання першої, друга знижує напругу, зо подається. Це призводить до більш швидкого розігріву камери згоряння, менше 10 секунд, і запобігає перегоранню спіралі. Матеріалом, який використовується для нагрівального елементу, служить металевий або керамічний сплав, останній з них, відповідає вимогам Євро-5 і Євро-6.

       Сучасний ринок пропонує величезний вибір свічок розжарювання. При їх виборі важливо чітко дотримуватися заводських характеристик і габаритних розмірів, так як від цього залежить не тільки стабільність і довговічність роботи двигуна, але і безпечна експлуатація автомобіля.
    Завершена