0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Основні типи гальмівних колодок. Їх особливості та застосування.

    26.06.2018
       Гальмівна система є найважливішим механізмом, та від бездоганності її роботи, залежить не тільки ваша безпека, але і безпека ваших пасажирів. Одна з основних складових гальмівного механізму, представлена гальмівними колодками, які відіграють роль захоплення гальмівного диска, зменшуючи швидкість його обертання, сповільнюючи автомобіль.
     

     
       В процесі інтенсивного використання, стан гальмівних колодок з часом погіршується, при цьому зменшується товщина фрикційного матеріалу накладки, досягаючи граничної значенні, колодка підлягає заміні. Фрикційний матеріал і є тим самим «каменем спотикання», для гальмівного диска в момент використання гальм, або спрацьовування системи курсової стійкості ESP, дозволяючи своєчасно уповільнити і зупинити автомобіль.
       Використання різноманітного фрикційного матеріалу в накладках і визначає тип гальмівних колодок. Саме від їх складу і залежать основні гальмівні властивості.

    Органічні гальмівні колодки

       Фрикційні накладки, органічних гальмівних колодок, складаються з суміші органічних волокон і матеріалів, таких як гума, скло, скловолокно, вуглецеві сполуки, каучук і навіть кевлара з додаванням до складу сполучних високостійких смол. Вміст металу в їх складі, не перевищує 20%. Органічні колодки практично безшумні, а так як вони є не абразивними, термін служби ротора значно більший, ніж в інших гальмівних колодках. Варто зазначити, оскільки органічні накладки м'якше інших, термін їх експлуатації коротший. Також органічний склад накладок куди більш вибагливий, при високих робочих температурах.
     
    ПлюсиМінуси
    • Тиха робота
    • Термін служби ротора значно більший
    • Дрібний пил
    • Більш короткий термін експлуатації
    • Вибагливі до високих робочим температур
    • Використовується, для невеликих легкових автомобілів

     Напівметалеві гальмівні колодки

       Напівметалеві гальмівні колодки є найбільш поширеним типом гальмівних колодок, їх ще називаю «металевими». Накладки даного типу колодок складаються на 30-70% з металевих матеріалів, включаючи: залізо, мідь, композит з'єднаних з твердими смолами, що дозволяє підвищити твердість складу, тим самим покращуючи термін служби накладки. Напівметалеві колодки маю високі гальмівну властивості, які ще більше проявляють себе з досягненням початкової робочої температури. За рахунок хороших теплообмінних властивостей допомагає відводити тепло з центральної гальмівної системи. Очевидно, що у них, є свої недоліки, один з таких є шум, що означає більш гучна їзда.
     
    ПлюсиМінуси
    • Високі гальмівну властивості
    • Тривалий термін експлуатації
    • Хороші відчуття педалі, при нагріванні
    • Широкий температурний діапазон
    • Непогані теплообмінні властивості
    • Більш гучні
    • Генерують більше чорного пилу
    • Деякі сполуки можуть мати низьку холодостійкість
     

    Керамічні гальмівні колодки

       В даному типі гальмівних колодок, в якості основного сполучного матеріалу, для фрикційної накладки, є керамічні волокна, які забезпечують постійну чутливість педалі гальма, незалежну від температури, володіючи також підвищеним коефіцієнтом тертя. Колодки видають відносно невеликий шум та низький рівень пилу.
     
    ПлюсиМінуси
    • Підвищений коефіцієнт тертя, при низьких та високих температурах
    • Тривалий термін експлуатації
    • Тиха робота
    • Хороші відчуття педалі, незалежно від температури
    • Широкий температурний діапазон
    • Слабкий початковий коефіцієнт тертя
    • Не рекомендуються для управління позашляховики і вантажівки
    • Більш дорогі
     

    Застосування

       Залежно від типу гальмівних колодок та їх гальмівних особливостях, дуже важливо визначити, для якого типу автотранспортного засобу, ті чи інші гальмівні колодки підійдуть краще, так як від цього залежить ефективне гальмування автомобіля, включаючи не тільки час зупинки, гальмівний шлях, а й необхідну гальмівну міць.
        Для щоденної помірної їзди, на невеликих легкових автомобілях, цілком підійдуть органічні гальмівні колодки, які володіють достатніми гальмівні властивості, для ефективного гальмування. Основною перевагою їх роботи є практично безшумна робота.
     
    • Для щоденної помірної їзди, на невеликих легкових автомобілях, цілком підійдуть органічні гальмівні колодки, які володіють достатніми гальмівні властивості, для ефективного гальмування. Основною перевагою їх роботи є практично безшумна робота.
    • Для їзди на легкових автомобілів, середнього розміру, та малих кроссоверах потрібно куди більш значна гальмівна сила. Рекомендується використовувати низько металеві NAO колодки. Які мають в своєму складі суміші металів, але при цьому підвищується і рівень шуму. Також добре підійдуть більш дорогі керамічні колодки.
    • Для любителів швидкісних автомобілів дуже важливо час уповільнення, яке прямо пропорційне силі гальмування. У такому випадки рекомендується використовувати як напівметалеві, так та високоефективні керамічні комплекти гальмівних колодок.
    • Для позашляховиків, фургонів та вантажних автомобілів у яких значна їх вага, вимагає збільшену силу гальмування: рекомендується застосовувати гальмівні колодки в складі яких, більше утримувати металевих матеріалів, що підвищують гальмівні властивості.
     
     
    Завершена