0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Starline охоронні системи. Бюджетні сигналізації Starline. Модельний ряд

    23.07.2018

    З цієї статті ви дізнайтеся про сигнализациях одного з лідерів в сфері автомобільних протиугінних систем компанії StarLine, яка до того є ще й інноваційної. Так як з року в рік виробляє нові цікаві продукти, які захищають наші машини від угону.

    Сьогодні таких “противоугонок” назбиралося стільки, що модельний ряд тільки сигналізацій, не рахуючи gps/gsm маячків та іммобілайзірів, налічує близько трьох десятків моделей.

    Все це розмаїття охоронних систем можна розділити на три сегменти:

    • бюджетний;

    • бізнес;

    • преміум.

    Асортимент кожного сегмента настільки широкий, що в одній статті, повністю обговорити один сегмент буде досить складно. Тому почнемо з наймолодших моделей бюджетного сегменту.

    Найдоступнішими моделями сигналізацій StarLine можна назвати системи “А” серії, а саме А63, А93 і їх модифікації. Всього таких модифікацій сім і основна відмінність 6-ї серії від 9-ї це наявність дистанційного, або автоматичного запуску двигуна. У всіх сигнализациях StarLine, модель яких починається на цифру 6, запуску двигуна немає, а у “дев'яток” запуск є штатною функцією.

    Як ми знаємо сигналізації з автозапуском завжди дорожче, тому наймолодша модель “А63 еко” не має такої функції, так сама приставка “еко” гговорить про те, що запасного одностороннього брелока в комплекті немає. При цьому, навіть самі бюджетні сигналізації StarLine мають:

    • найнадежнейшее, на сьогоднішній день, діалогову систему кодування сигналу;

    • вбудований датчик удару/нахилу/переміщення;

    • захист від радіоперешкод, що сприятливо позначається на дальності роботи системи.

    Дальність роботи ми тестували, порівнюючи StarLine з іншими сигналізаціями, і після тестів ми прийшли до висновку, що Старлайн поки лідер в цій сфері.

    Якщо ж вам потрібна сигналізація з додатковим одностороннім брелоком, тоді варто звернути увагу на класичну “А63”, наявність одностороннього брелока це, власне кажучи, вся відмінність між “А63” і “А63 еко”.

    До речі, запасний односторонній брелок, можна використовувати не тільки як дистанційний пульт для відкриття машини, але і як мітку іммобілайзера. Про цю функцію ми розповімо трохи далі на прикладі старших систем. А поки рухаємося далі.

    Далі нас чекають ще дві системи, це:

    • “А93”;

    • “А93 еко”.

    Обидві системи є повними аналогами попередніх сигналізацій за винятком того, що вони комплектуються модулем автозапуску. Тобто, “А93 эко”це сигналізація з автозапуском, але все з одним брелоком, а “А93” комплектується двома брелоками./p>

    І, мабуть, ще одна відмінність сигналізацій 9-ї серії по відношенню до 6-ї полягає в тому, що “дев'ятка” комплектується сиреною.

    Тепер повертаємося до одностороннього брелока та функції іммобілайзера. На жаль, використовувати цей брелок як самостійну мітку навряд чи вийде. Швидше за все, його можна використовувати як додатковий засіб авторизації при використанні сигналізації в режимі SLAVE.

    Режим SLAVE - це коли рідний ключ від автомобіля прив'язується до охоронної системи, після чого постановка/зняття з охорони автомобіля відбувається не брелоком від сигналізації, а штатним ключем. При такому підключенні сигналізації односторонній брелок можна використовувати як радіо мітку, тобто якщо у водія не буде при собі одностороннього брелока, то зняти автомобіль з охорони навіть рідним ключем вийде. Але для реалізації функції SLAVE та режиму іммобілайзера сигналізація повинна оснащуватися CAN інтерфейсом для підключення до цифрових шинам автомобіля, такою системою є “А93 2CAN+2LIN”, это сигналізація з:

    • автозапуском;

    • діалоговою системою кодування;

    • захистом від радіоперешкод;

    • тривісним датчиком удару;

    • CAN інтерфейсом.

    Використання CAN модуля також дозволяє сигналізацій StarLine здійснювати розумну блокування двигуна, реалізувати функцію безключового обходу іммобілайзера, а також встановити пін-код на заборону пуску двигуна.

    Функція пін-коду унеможливлює пуск двигуна якщо водій не натиснув певну комбінацію штатних кнопок в салоні автомобіля.

    Наступна система це “А93 GSM” приставка “GSM”дає нам зрозуміти, що в системі встановлений модуль під сім-карту, який дозволяє робити налаштування системи, а також моніторинг автомобіля на екрані смартфона. Но “А93 GSM” не має CAN інтерфейсу і, відповідно, деякі “краси” вам будуть недоступні.

    Найповніший функціонал серед бюджетних систем “А”серії має StarLine “A93 2CAN-2LIN GSM ECO SLAVE”, правда в даному випадку приставка “еко”говорить не про відсутність одностороннього брелока, а про наявність відразу двох таких брелоків. Зате двосторонній брелок з РК дисплеєм в цій комплектації відсутній. В цьому немає нічого дивного, так як ця система в першу чергу заточена під SLAVE (управління штатним ключем від автомобіля) і під управління за допомогою смартфона. А брелки можна використовувати як запасне засоби доступу до автомобіля або як мітки іммобілайзера.

    Як компанії Starline вдалося на базі однієї моделі зробити цілий модельний ряд?

    Все Завдяк модульній архітектурі сістемної плати, на перший погляд системні плати наймолодшої “А63 еко” і найстаршої “A93 2CAN-2LIN GSM ECO SLAVE” виглядають по-різному, але відмінність полягає в встановлених на плату“2CAN-2LIN” и “GSM”

    модулях, а модульна архітектура дозволяє встановлювати заново модулі з одного плати на іншу в лічені секунди. Таким чином, переставивши модуль “2CAN-2LIN”, модуль “GSM”, додавши РК брелок і блок автозапуску можна розширити функціонал самої бюджетної “А 63 еко” до “A93 2CAN-2LIN GSM ECO SLAVE”. Без додаткових модулів системні плати всього модельного ряду “А” серії виглядають абсолютно ідентично. Для рядового користувача це несе практичну користь. Наприклад, купуючи саму бюджетну “А63 еко”, завжди залишається можливість докупити необхідні модулі та самостійно провести апгрейд до топового функціоналу.

    На цьому наше знайомство з наймолодшими моделями сигналізацій StarLine закінчується і найближчим часом ми розповімо про сигналізація“Е” серії.

    Завершена