0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Основні правила по догляду за автофарами.

    25.07.2018
     
    Як відомо згодом всі пристрої виходять з ладу або втрачають свої початкові технічні характеристики, так само відбувається з оптикою автомобіля. Крім зносу деталей на неї впливає і навколишнє середовище, це промені ультрафіолету, комахи, бруд, пісок, вода, пил, а в зимовий час це можуть бути ще й різні хімічні речовини з доріг і лід. Після тривалої експлуатації, фари тьмяніють, мутніють і як наслідок знижуються світлотехнічні характеристики. Так як їх стан відповідає за безпеку руху, в темний час доби або при поганих погодних умовах, за ними треба правильно доглядати і чистити.
    Якщо Ви помітили що фари почали гірше світити, необхідно перевірити стан таких елементів:
    • скло (його прозорість);
    • оптичний елемент або відбивач (чи є на ньому пил);
    • лампа (при тривалій експлуатації може знижуватися сила світлового потоку);
    • контакти (згодом у них є властивість окислюватися і як наслідки на лампу надходить менше напруги).
    Для того що б фари служили Вам якомога довше, пропоную кілька основних правил по догляду за ними.
    1. Догляд за склом-розсіювачем повинен бути регулярним, якщо тепла суха погода його треба протирати як мінімум раз на тиждень, а якщо дощова погода, то бажано це робити кожен день. Такі методи як протерти просто ганчіркою або ще гірше почистити снігом не працюють, тому що образив залишає сліди і з часом розсіювач стане матовим. Для цього необхідно використовувати розпилювач з водою, це може бути пульверизатор або навіть пляшка з фітнес-кришкою, і м'яку щітку, таким чином частинки бруду зсуваються не дряпаючи поверхню. А для видалення слідів бітумних плям або комах, бажано використовувати спеціальні рідини.
    2. По закінченню якогось часу, на фарі можуть з'являтися сліди механічної дії бруду і камінчиків. Якщо у Вас скляний розсіювач то слід задуматися про його заміну, тому що скло погано піддається поліровці. Але якщо розсіювач виготовлений із пластику, то можна спробувати полірування. Це досить трудомісткий метод, але все ж краще ніж міняти фару. Для цього Вам знадобитися: чиста вода, спеціальна паста для полірування, серветка (краще з мікро-фібри), наждачний папір (зернистість від 800 до 2500) і скотч. Перед роботою необхідно обклеїти скотчем деталі які примикають до фари, що б випадково не пошкодити пофарбовану поверхню. Перший етап - це зачистка фар, вона проводитися що б видалити всі пошкодження, цей процес потрібно починати з крупнозернистого паперу (який прибирає пошкодження) і поступового переходити до більш дрібного (який шкурить, згладжуючи сліди роботи). Другий етап - це полірування, він здійснюється за допомогою полірувальної машинки і абразивної пасти. Даний етап вважається завершеним, коли на розсіювачі зникне матовість, після чого поверхню протираємо серветкою. Третій етап - це очищення, рекомендується для того, що б прибрати всі залишки засохлої пасти, яка може потім знову дряпати фару. Якщо Ви не готові до повноцінного полірування, можна спробувати відполірувати зубною пастою, це досить бюджетний варіант, але швидше за все він не приведе до бажаного результату.
    3. Коли Вам необхідно замінити лампочки, зверніть увагу на їх потужність і підбирайте таким чином, що б вона не була вище ніж у попередньої, тому що при більшій потужності підвищується тепловіддача і відбувається перегрівання фари, якщо це скло, то воно може потріскатися, а якщо пластик, то він може деформуватися. Таким чином доведеться замінити не тільки лампочку, а й всю фару.
    4. Належну увагу треба приділити і ущільнюючим резинкам, перевіряти на цілісність, так як при їх пошкодженні, у всередину фари, а саме на відбивач може потрапити бруд, що значно знижує світловіддачу. А ще треба чистити вентиляційні отвори, якщо вони заб'ються, то в фарі буде збиратися конденсат, що шкодить відбивачу.
    Завершена