0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Сухозаряженні мотоциклетні акумуляторні батареї. Особливості активації.

    25.07.2018
    Сучасний ринок пропонує покупцеві декілька типів мотоциклетних стартерних батарей. Вони відрізняються технологією виготовлення, терміном служби і особливостями обслуговування. Класичні акумулятори з рідким електролітом відрізняються доступною ціною, і невибагливістю, однак бояться глибоких розрядів і тривалих періодів простою. Гелеві акумулятори мають тривалий експлуатаційний ресурс, вони добре переносять глибокі розряди і володіють низьким рівнем саморозряду. AGM батареї не бояться нахилів, і можуть працювати в умовах підвищеної вібрації. Також все більшої популярності набирають сухозаряджені батареї. Давайте більш детально розберемося з їх перевагами та недоліками.
    Сухозаряджені батареї збираються на заводі з застосуванням тих же технологій, що й звичайні акумулятори, їх пластини заряджаються, а банки герметично закупорюються, що запобігає потраплянню води бруду і навіть повітря. Головною відмінністю є відсутність електроліту в банках, в більшості випадків він поставляється в комплекті з акумулятором, але знаходиться в окремій пластиковій касеті. Серед недоліків даних пристроїв можна відзначити попередню підготовку, так звану активацію, перед експлуатацією. Звичайно, неможливість установки і використання відразу після покупки, викликає певні незручності, але існує ряд переваг, які нівелюють цю особливість. Величезною перевагою сухозаряджених акумуляторів є тривалий термін зберігання перед введенням в експлуатацію. Якщо свинцево-кислотний заправлений АКБ необхідно заряджати кожні півроку простою на полиці магазину, то термін зберігання сухозарядженого АКБ без підзарядки може доходити до 5 років без втрати заводських характеристик. Тому, купуючи даний тип батареї, споживач може не переживати за його працездатність і продуктивність. Другою перевагою можна вважати зручність транспортування, адже сухий акумулятор не протече при сильній трясці або нахилі. Також слід зазначити доступну ціну таких батарей в порівнянні з гелевими. Сьогодні на ринку все частіше можна побачити сухозаряджені мотоциклетні акумулятори, що не обслуговуються. Вони поставляються з електролітом в комплекті. Дані батареї необхідно активувати, після чого вони більше не мають потреби в контролі рівня рідини і щільності протягом усього експлуатаційного періоду.
    Процес активації на всіх сухозаряджених батареях здійснюється однаково. Необхідно заздалегідь подбати про засоби індивідуального захисту, так як маніпуляції будуть проводитися з розчином сірчаної кислоти. Для початку знімаємо захисну плівку з верхньої панелі батареї і відкриваємо горловини банок. Далі перевертаємо касету з електролітом і акуратно вставляємо шийки в отвори АКБ. Після установки злегка натискаємо на верхню частину касети для проколу захисної плівки горловин. Чекаємо, поки весь електроліт витече в акумулятор, і знімаємо касету. Вкручуємо пробки назад і залишаємо батарею на 3-5 годин для повного просочення пластин.
    У більшості випадків цього достатньо для коректної роботи акумулятора. Однак деякі виробники рекомендують провести додаткову зарядку перед установкою на мотоцикл. Правильним рішенням буде перевірка напруги на клемах після активації батареї, або перевірка навантажувальною вилкою . У разі незадовільного результату, батарею можна поставити на зарядку на кілька годин.
    При заправці сухозарядженої акумуляторної батареї необхідно враховувати, що оптимальна температура для даного процесу +15 - + 25 ° С. Якщо температура повітря нижче, то і час, для просочення пластин, слід збільшити.
    Завершена