0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Сфера застосування ударних торцевих головок, їх види і матеріали виготовлення.

    26.07.2018
    Торцеві головки ударного типу, як і стандартні, є частиною збірного інструменту для відкручування / закручування вузлів кріпильних з'єднань із зовнішнім профілем. У разі ударних головок з насадками, вони застосовуються для робіт з кріпильними елементами, що мають внутрішній шліц.
    Головна особливість ударних головок полягає в їх застосуванні за допомогою ударних пневматичних гайковертів. Завдяки високій міцності і твердості головки витримують значні динамічні навантаження. Найбільш затребувані головки такого типу в ремонті і обслуговуванні важкої автомобільної техніки, де використовується кріплення великих розмірів, а навантаження часом досягають пікових показників.
    Як і інші головки, ударні прив'язані до систем розмірів приєднувальних квадратів, в залежності від яких визначається безпосередньо розмір робочої частини головки. При виборі ударних головок важливо звернути увагу саме на цю характеристику, так як посадковий розмір повинен збігатися з розміром наявного гайковерта. При розбіжності розмірів можна використовувати перехідник, але в такому випадку, в результаті наявності зайвих з'єднань, частково втрачається жорсткість.
    Залежно від розміру приєднувального квадрата визначається сфера застосування ударних головок. Основною для механізованого інструменту стала система головок з квадратом 1/2". Такі головки мають найбільш широкий розмірний і видовий діапазон, відрізняються високою міцністю, а також сумісні з величезною кількістю механізованих і допоміжних інструментів, що робить їх незамінними як для планового обслуговування авто, так для експлуатації на виробництві. Варто відзначити, що ударні головки з квадратом 1/4" (6,35 мм) не виробляються, тому що цей розмір квадрата занадто малий, щоб витримати ударні навантаження. Головки з квадратами 3/4" і 1" актуальні в ремонті вантажної, будівельної, дорожньої, сільськогосподарської та іншої важкої техніки, де потрібні високі моменти затягування, а розміри різьбових з'єднань складають діапазон від 17 до 80 мм.
    Види ударних головок
    Серед різновидів ударних головок можна виділити при основних: стандартні, подовжені і головки з інтегрованою насадкою (ударні торцеві біти).
    Стандартні ударні торцеві головки добре підходять для роботи з різьбовими з'єднаннями, що знаходяться у вільному доступі, а також для тих, які занадто затягнуті або вже уражені іржею і вимагають максимального зусилля для зриву.
    Подовжені головки дають можливість працювати з кріпленнями, розташованими в поглибленнях або на довгих шпильках. Подовжені головки найбільш затребувані при установці і знятті автомобільних коліс, для цих цілей деякі виробники випускають серії тонкостінних головок і головок з пластиковими чохлами, щоб запобігти пошкодженню колісних дисків.
    Ударні головки з інтегрованими насадками або, як їх ще називають, ударні торцеві біти мають в своїй конструкції інтегровану насадку з певним типорозміром шліца. Такі головки застосовуються в роботі з кріпильними елементами з внутрішнім профілем, для яких необхідний високий момент затяжки.
    Так як експлуатація ударних головок здійснюється в умовах високих навантажень і швидкостей, виникає питання про їх безпечне використання. Кожна ударна голівка, незалежно від типу, оснащена отворами біля основи, в які протягується штифт, а також пазом для гумки, яка остаточно фіксує головку і дозволяє безпечно працювати з механізованим інструментом.
    Матеріал і покриття
    Секрет високої міцності ударних головок криється в матеріалах і технологіях виготовлення, саме вони забезпечують головну характеристику головок - стійкість до постійних високих динамічних навантажень. Практично всі виробники використовують в якості матеріалу хром-молібденову сталь. Це легована сталь, яка представляє собою сплав заліза з вуглецем, а також додаванням безпосередньо легуючих компонентів - хрому і молібдену . Хром в складі покращує сприйнятливість сталі до загартування, що дозволяє збільшити показники міцності. Молібден робить сталь більш в’язкою, покращуючи її обробку, а також забезпечує високу твердість, стійкість до деформації і, порівняно, невелику вагу.
    Ще однією відмінною рисою ударних головок є характерний чорний колір. Це фосфатне покриття, воно підвищує показники твердості і зносостійкості інструменту, а також перешкоджає корозії. Фосфатне покриття також відрізняється стійкістю до масла, бензину та інших хімічних речовини, завдяки цьому ударні головки широко застосовуються в автосервісах.
    Завершена